Ik word sinds afgelopen weekend (waarschijnlijk na die bewuste ddos attack?) geconfronteerd met het feit dat Tweakers niet wil laden op Edge/IE11 in Windows 10 Anniversery versie.
Eerst gezocht naar netwerkproblemen op mijn eigen PC, maar nadat zoonlief Tweakers binnen 1 seconde op zijn scherm had staan in Windows 7 achter dezelfde router werd het een raadsel.
Na veel gedoe kwam iemand met de opmerking "doe eens een ipconfig /flushdns" en waarachtig, bingo.
Vreemd. Een dag later weer geen Tweakers.
Weer /flushdns maar no go.
Firefox geïnstalleerd en viola: Tweakers!
ping gedaan naar Tweakers en wat lijkt:
Als ik 213.239.154.30 heb dan lijkt het wel te werken en met de 213.239.154.31 niet.
??? Waarom alleen op Edge/IE11 in Windows 10 niet en in Firefox wel? Proxy settings en "Auto detecteren" op uit gezet, virusscanner vervangen, firewall uit, het had geen invloed...
Wel het meest maffe probleem wat ik tegen ben gekomen...
Eerst gezocht naar netwerkproblemen op mijn eigen PC, maar nadat zoonlief Tweakers binnen 1 seconde op zijn scherm had staan in Windows 7 achter dezelfde router werd het een raadsel.
Na veel gedoe kwam iemand met de opmerking "doe eens een ipconfig /flushdns" en waarachtig, bingo.
Vreemd. Een dag later weer geen Tweakers.
Weer /flushdns maar no go.
Firefox geïnstalleerd en viola: Tweakers!
ping gedaan naar Tweakers en wat lijkt:
Als ik 213.239.154.30 heb dan lijkt het wel te werken en met de 213.239.154.31 niet.
??? Waarom alleen op Edge/IE11 in Windows 10 niet en in Firefox wel? Proxy settings en "Auto detecteren" op uit gezet, virusscanner vervangen, firewall uit, het had geen invloed...
Wel het meest maffe probleem wat ik tegen ben gekomen...