Ik heb nog nooit eerder om aankoopadvies gevraagd, daarom kunnen dingen soms wat onhandig of onduidelijk zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn laptop is vooral voor schoolwerk (office) en af en toe filmpjes kijken. De laptop moet klein zijn (ongeveer 11 inch) en licht. De laptop moet elke dag mee naar school dus stevigheid is ook geen overbodige luxe. De accu moet het in elk geval een hele dag volhouden.
Wat is je budget?
Het liefst rond de %400, maar €500 is echt het maximum.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, zie ook de eerste vraag. Licht, goede accu, klein, dat is het belangrijkste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, niet echt. Ik had nu een Acer, daarvan is het scherm stuk dus ik heb een nieuwe nodig. Verder niet echt merk voorkeuren.
Ik had zelf al de volgende laptops gevonden:
Wie kan mij het verschil een beetje uitleggen?
Eisen laptop school
Dit is een beetje waar mijn laptop aan moet voldoen:
Ik hoop genoeg informatie gegeven te hebben.
Elk advies is welkom.
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn laptop is vooral voor schoolwerk (office) en af en toe filmpjes kijken. De laptop moet klein zijn (ongeveer 11 inch) en licht. De laptop moet elke dag mee naar school dus stevigheid is ook geen overbodige luxe. De accu moet het in elk geval een hele dag volhouden.
Wat is je budget?
Het liefst rond de %400, maar €500 is echt het maximum.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, zie ook de eerste vraag. Licht, goede accu, klein, dat is het belangrijkste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, niet echt. Ik had nu een Acer, daarvan is het scherm stuk dus ik heb een nieuwe nodig. Verder niet echt merk voorkeuren.
Ik had zelf al de volgende laptops gevonden:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Acer Aspire ES1-131-C1AT | € 399,- | € 399,- |
1 | Acer Aspire R3-131T-C8LT | € 439,- | € 439,- |
1 | Lenovo ThinkPad Yoga 11e 20GB000XMH | € 426,- | € 426,- |
1 | Lenovo Yoga 300-11IBR 80M100JCMH | € 449,- | € 449,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.713,- |
Wie kan mij het verschil een beetje uitleggen?
Eisen laptop school
Dit is een beetje waar mijn laptop aan moet voldoen:
- 11 inch
- Min. 4 GB ram
- Min. 200 GB opslag
- Ssd als opstartschijf (deze heb ik over uit de oude laptop, dus die kan ik meenemen)
- Gbit Lan, usb 3.0/3.1, wifi ac (kan ik ook er later zelf inbouwen)
- Accu voor hele dag (8 uur)
- Licht
- 4 core
Ik hoop genoeg informatie gegeven te hebben.
Elk advies is welkom.
[ Voor 8% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 27-10-2016 21:36 . Reden: aanpassing gevonden laptop's ]
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.