Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game pc 800 euro.

Pagina: 1
Acties:

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-11 22:50
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Voor een vriend ben ik een PC aan het samenstellen.
Hij wil zo goed mogelijk kunnen gamen met 800 euro.
De games die ik speel:
LoL , Battlefield 1, CSGO, Tomb raider,.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

eigenlijk 800 euro. Ik heb al een kleine opzet. Daar kom ik dan met verzendkosten rond 810/820 uit. Maar absoluut niet meer.!

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Hij heb niks wat hij wil meenemen.Zijn PC is total los.
(Beeldscherm/Muis/Toetsenbord/Boxen/Headset heb hij wel liggen.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Hij wil een goedwerkende PC. Aangezien budget , zal ik her en der wat moeten bezuinigen om mijn I5 en 1060 geforce te kunnen realiseren. Ook een SSD is een must . Aangezien zijn computer nu zo langzaam is als stront.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Niet echt merk liefhebber. Wel het liefst intel en kaarten van geforce. Geen AMD/Radeon.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Energie verbruik geen probleem. Grootte van kast/moederbord maakt ook niet uit.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Aangezien het budget, zal het overklokken waarschijnlijk niet lukken.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Een goed advies en verbeteringen zijn welkom!.

Hier mijn eigen opset!.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 209,-€ 209,-
1MSI H110M ECO€ 50,99€ 50,99
1MSI GeForce GTX 1060 6GT OC€ 284,-€ 284,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 49,99€ 49,99
1Cooler Master N200 Closed€ 42,25€ 42,25
1Crucial CT8G4DFD8213€ 43,-€ 43,-
1Corsair CX450M€ 52,95€ 52,95
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 69,69€ 69,69
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 801,87

Edit: Mijn werkgeheugen is nu uitgekozen op 1 stick van 8 GB zodat hij eventueel later nog 8 GB erbij kan zetten.

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 15:51
Nette topicstart en prima lijstje gemaakt.

Ik zou zelf voor de i5-6400 gaan om twee tientjes te besparen, maar dat moet je zelf even uitzoeken. Erg veel verschil in prestaties is het in ieder geval niet.

Je kan overwegen om de HDD weg te laten en hiervoor een groter capaciteit SSD te halen. Merk namelijk zelf dat ik aan 500gb opslag eigenlijk altijd wel genoeg heb.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-11 22:50
shadvet schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:13:
Nette topicstart en prima lijstje gemaakt.

Ik zou zelf voor de i5-6400 gaan om twee tientjes te besparen, maar dat moet je zelf even uitzoeken. Erg veel verschil in prestaties is het in ieder geval niet.

Je kan overwegen om de HDD weg te laten en hiervoor een groter capaciteit SSD te halen. Merk namelijk zelf dat ik aan 500gb opslag eigenlijk altijd wel genoeg heb.
Voor de rest past alles precies toch?
als ik hem zelf in elkaar zet,
Is er nog een aparte processor koeler voor nodig?

• DutchDirk
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06-2023
dfbt schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:58:
Is er nog een aparte processor koeler voor nodig?
Als jij een hele stille pc wilt hebben kan dit handig zijn, maar als jij niet gaat overklokken en zorgt dat er genoeg ruimte in de kast zit is de stock koeler goed genoeg.