Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashmint
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 19:07
Beste Tweakers.

Ik heb gisteren een Synology nas verkocht die zowel via Tweakers (V&A aangeboden: Synology RS214 als Marktplaats werd aangeboden.
De nas is uiteindelijk op Tweakers verkocht en de koper heeft ook netjes een tevreden review achtergelaten.

Naar mijn stomme verbazing ontving ik vandaag een negatieve review van een persoon die twee biedingen heeft gedaan op Marktplaats maar de nas niet heeft overgenomen. Er is geen contact geweest met deze persoon op Tweakers.net

Is het mogelijk om deze reviews ongeldig te laten verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Wel gek dat de zelfde persoon twee keer een review kan achterlaten voor de zelfde advertentie. Afgezien daarvan lijkt het mij een enkeltje prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashmint
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 19:07
Ik heb deze inderdaad gelezen. Echter heb ik uberhaupt geen contact gehad met deze persoon en kan er ook niks gewijzigd worden aan deze reviews lijkt mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
Maar jij (de ts) doet precies hetzelfde. Er is via Tweakers nooit een deal tot stand gekomen (van wat ik begrijp) maar vervolgens plaats jij zelf ook een negatieve review. Dat is dus niet de bedoeling...

*kwaliteit van V&A gaat de laatste tijd hard achteruit. Erg jammer... :( *

[ Voor 5% gewijzigd door ChojinZ op 26-10-2016 16:03 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen zien dat er niet hier gereageerd is op de advertentie door die gebruiker. Ze zijn dan ook verwijderd - en inderdaad: het wordt gewaardeerd als je niet gelijk dezelfde modder terug begint te gooien: we hebben meer te doen dan puin ruimen...
Pagina: 1