Aangezien mijn Exo-S al weer vanuit 2010 stamt en alleen de graka en ssd ooit is vervangen wordt het tijd voor wat nieuws.
Impressie Exo-S

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In principe gamen. Asseto Corso op full hd (beamer). Overwatch / Black Ops op 2560x1080. Daarnaast gebruik ik hem ter aansturing van mijn Bioscoop waar ik Mediaportal op draai icm een Synology NAS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zie hieronder mijn opzet voor een schatting van de kosten. Graka is reeds in bezit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Neem ook mijn huidige SSD mee over als 2e SSD in het systeem (Samsung 250GB)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb met mijn componenten wel een beetje gekeken naar de kleuren. Het moet ook wat mooi ogen in het kastje.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag nog even een check of ik geen verkeerde zaken bij elkaar heb gedaan of dat ik beter nog ergens op kan besparen?
Impressie Exo-S

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In principe gamen. Asseto Corso op full hd (beamer). Overwatch / Black Ops op 2560x1080. Daarnaast gebruik ik hem ter aansturing van mijn Bioscoop waar ik Mediaportal op draai icm een Synology NAS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zie hieronder mijn opzet voor een schatting van de kosten. Graka is reeds in bezit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Neem ook mijn huidige SSD mee over als 2e SSD in het systeem (Samsung 250GB)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb met mijn componenten wel een beetje gekeken naar de kleuren. Het moet ook wat mooi ogen in het kastje.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag nog even een check of ik geen verkeerde zaken bij elkaar heb gedaan of dat ik beter nog ergens op kan besparen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600T Tray | € 222,49 | € 222,49 |
| 1 | Gigabyte GA-H170N-WIFI | € 124,- | € 124,- |
| 1 | Corsair Graphite 380T Mini ITX Wit | € 144,69 | € 144,69 |
| 1 | Thermalright Macho 90 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 84,99 | € 84,99 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 157,49 | € 157,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 825,56 | |
[ Voor 13% gewijzigd door Mystikal op 23-10-2016 13:32 ]
Basement Bios ---- Exo-S