WP denkt dat het forum een muziek player is.

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Al een tijdje heb ik het probleem dat IE op Windows Phone 8.1 (Lumia 930, mocht dat relevant zijn) forums uit mijn bookmarks als 'music player' ziet.

Als ik naar een pagina in een gebookmarked topic ga komt er een popup met de vraag of ik naar een app wil zoeken in de store.

Als ik op het ongelezen icoontje voor de topic titel druk gebeurt dit ook, maar sluit de browser zelfs af. Die andere popup is irritant maar verder geen probleem, maar in deze case sluit IE af wat een stuk vervelender is.

Ik denk dat het komt door de knoppen bovenaan de pagina.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:45

InFamous

excommunicado

Is jouw probleem niet hetzelfde als deze: "Search for an app" op Windows Phone ?

Formerly known as Ragdoll

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-11 10:26

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Bij welk topic heb je dit dan? kan inderdaad komen door een youtube embed die er instaat, zoals Ragdoll aangeeft.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Dat is het inderdaad. En het was het F1 topic waar nogal vaak YouTube filmpjes in staan.

Excuses! :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:03

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ereaser schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:47:
[...]

Dat is het inderdaad. En het was het F1 topic waar nogal vaak YouTube filmpjes in staan.

Excuses! :)
Ok, dan sluit ik deze :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.