Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuisserver, gebruiken als data (foto, films, muziek, programma's) opslag,, en bestanden van klanten op te zetten, voordat ik ze ga formatteren en een her installatie ga doen van windows, en daarna weer terug kan zetten op de pc of laptop van de klant.
Ook wil ik kunnen HD , of 4K kunnen streamen naar de TV, en wil de server ook kunnen benaderen van buitenaf. Er zullen waarschijnlijk nog meer dingen mee gedaan worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
3 - 4 honderd euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee heb nog geen componenten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ligt eraan of het een kant en klare nas of server wordt, of dat ik hem zelf in elkaar ga bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee in principe is alles goed vandaag de dag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energiezuinig, want hij moet natuurlijk dag en nacht aan staan, dus een energie zuinige processor enz.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Alleen een beetje advies wat het beste is om aan te schaffen.
Alvast bedankt
Thuisserver, gebruiken als data (foto, films, muziek, programma's) opslag,, en bestanden van klanten op te zetten, voordat ik ze ga formatteren en een her installatie ga doen van windows, en daarna weer terug kan zetten op de pc of laptop van de klant.
Ook wil ik kunnen HD , of 4K kunnen streamen naar de TV, en wil de server ook kunnen benaderen van buitenaf. Er zullen waarschijnlijk nog meer dingen mee gedaan worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
3 - 4 honderd euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee heb nog geen componenten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ligt eraan of het een kant en klare nas of server wordt, of dat ik hem zelf in elkaar ga bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee in principe is alles goed vandaag de dag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energiezuinig, want hij moet natuurlijk dag en nacht aan staan, dus een energie zuinige processor enz.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Alleen een beetje advies wat het beste is om aan te schaffen.
Alvast bedankt