Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb een Honor 6 (H60-L04) met android versie 6.0.
Sinds kort heb ik een probleem met een schermafbeelding te maken.
Ik druk bij de sneltoetsen op scherm-afbeelding en dan doet de gsm dit één keer.
Als ik dit een tweede keer wil doen dan lukt dit niet meer.

Heeft iemand nog dit probleem of weet iemand een oplossing?

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:22:
Heeft iemand nog dit probleem of weet iemand een oplossing?
Hallo Na96,

Welkom op tweakers.

Op tweakers is het de bedoeling om zelf eerst onderzoek te doen naar je probleem, dus wat heb je zelf al gedaan en geprobeerd?

Lees ook Het algemeen beleid nog een keer door, zodat je zeker bent van de regels.

offtopic:
Verder heb je bij het aanmaken van dit topic gekozen voor 'discussie' ipv. 'vraag', ik heb er als nog een vraag topic van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik vind zelf geen oplossing voor het probleem. Ik heb mijn gsm al opnieuw opgestart en info opgezocht op internet maar ik vind jammer genoeg niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mthmulders
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-04 13:32
Misschien een hele stomme vraag, maar weet je zeker dat je na de eerste keer schermafbeelding maken niet naar de afbeelding zit te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar ben ik zeker van. Ik krijg ook geen schermflikkenring meer bij het nemen van de screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:53:
Ja daar ben ik zeker van. Ik krijg ook geen schermflikkenring meer bij het nemen van de screenshot.
Maar er gebeurd dus helemaal niks als je een screenshot probeert te maken?

Hoe krijg je de screenshot functie weer werkend, moet je hiervoor het toestel herstarten of iets anders?

Werkt de screenshot functie wel twee keer als je de eerste optie gebruik van deze link.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 24-10-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de sneltoets schermafbeelding. Als ik vroeger een schermafbeelding nam verscheen die even op mijn scherm in het klein dat ik deze genomen had. Nu verschijnt er in het klein vanboven een melding met screenshot opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:05:
Ik gebruik de sneltoets schermafbeelding. Als ik vroeger een schermafbeelding nam verscheen die even op mijn scherm in het klein dat ik deze genomen had. Nu verschijnt er in het klein vanboven een melding met screenshot opslaan.
En de tweede keer niet meer? Heb je dan ook de melding weggehaald of blijft die staan?

Wellicht kan je geen screenshot nemen, omdat er nog één in het geheugen staat o.i.d.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:05:
Ik gebruik de sneltoets schermafbeelding.
Wat is dat? Gewoon zoals gebruikelijk met de powerknop en volume down tegelijk indrukken?
Als ik vroeger een schermafbeelding nam verscheen die even op mijn scherm in het klein dat ik deze genomen had. Nu verschijnt er in het klein vanboven een melding met screenshot opslaan.
In de openingspost had je het erover dat er nu helemaal niks meer gebeurt, ook geen 'flikkering' ofzo. Maar blijkbaar maakt ie toch wel een schermafdruk? En waar is 'vanboven'? Op je notificatiebalk? En als je die dan naar beneden sleept, moet je dan misschien je screenshot eerst handmatig opslaan voordat je een nieuwe kunt maken oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij maakt 1 keer een schermafdruk (geen flikkering). Maar inderdaad een melding op mijn notificatiebalk. Hij slaat die automatisch op. Maar de 2de keer lukt het niet meer.

en je kan de knop schermafbeelding drukken bij sneltoetsen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn gsm binnengebracht voor reparatie. Ik had ook nog een probleem met het ontvangen van sms'en. Hopelijk geraakt nu alles opgelost :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen is mijn gsm gemaakt. Alles werkt terug :)
Pagina: 1