• Silahsor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2025
Ik wist niet waar ik dit topic open moest doen dus heb ik effen hier gezet.

Welke android box raden jullie mij aan? Ik ben opzoek naar een box die geld waard is. Ik denk aan minix, maar zijn er boxen die beter is dan minix. Wat zijn jullie evaring mee raaden jullie het aan om zoon box te kopen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 20:15
Ja, dat is een redelijke open vraag.... Welke Auto raad je me aan, hij moet goed rijden, ik denk aan een Golf, maar er zullen er vast beter zijn....

Wat zijn je eisen, wat wil je ermee doen ?

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

• Silahsor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2025
Als het flot loop full hd, waar ik series films kan kijken zonder te haken en downloaden naar externe harddisk zo dat ik later ergens anders kan kijken. Toetsenbord en muis kan aansluiten

[ Voor 10% gewijzigd door Silahsor op 21-10-2016 01:17 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Silahsor schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:54:
Ik wist niet waar ik dit topic open moest doen dus heb ik effen hier gezet.

Welke android box raden jullie mij aan? Ik ben opzoek naar een box die geld waard is. Ik denk aan minix, maar zijn er boxen die beter is dan minix. Wat zijn jullie evaring mee raaden jullie het aan om zoon box te kopen.
Aankoopadvies topic horen thuis in Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Ik ga dit topic echter niet die kant op verhuizen maar geef het in deze vorm een slotje. Dit omdat enige vorm van eigen inzet natuurlijk compleet afwezig is. Je noemt niet eens een budget.

Neem voor eventuele toekomstige topics Het algemeen beleid #quickstart eens door. En mocht je na het lezen van soortgelijke topics in CEA en de algemene info in [Mediaplayer] Het grote Android mini tv topic nog een vraag hebben, kun je een nieuw en goed topic starten. Maak dan ook gebruik van de snelstart als openingspost.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.