KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Wel leuk voor de kerst, kan je je MacBook "versieren"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja, ik zie er de voordelen wel van in. De gemiddelde mens gebruikt het bovenste deel van het toetsenbord toch amper denk ik.
Thanks!Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:00:
Ik vind de keynote erg saai om te kijken. Enorm veel geklets over apps en de touchbar waar ik niet helemaal het nut van inzie bij bijvoorbeeld het verzenden van e-mails.
Slowchat hier is veel gezelliger.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Weddings are basically funerals with cake.
nothing :)
Tsja, innovatiever zijn ze niet..DaMarcus schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:01:
Gaan we nu hele avond Touch Bar-preken krijgen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ik wilde het net zeggen...RadiQal schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:01:
Komt zij net uit highschool?
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Ik zou het doen!
Je zou het bijna gaan denkenDaMarcus schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:01:
Gaan we nu hele avond Touch Bar-preken krijgen?
Die kunnen dan ook prima uit de voeten met een Air of Book, de Pro neem je meestal omdat je die toetsen wél veelvuldig gebruikt.Vapid schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:00:
Ik denk dat de Touchbar vooral handig is in bijvoorbeeld Safari. Verder is het makkelijk met Emoji's en dergelijke.
Ja, ik zie er de voordelen wel van in. De gemiddelde mens gebruikt het bovenste deel van het toetsenbord toch amper denk ik.
Heb zelf toch liever een zilveren, hoop dat ie er in meerdere kleuren komt.
??? ????rammes schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:01:
ooh die zou ik even goed bij de vlechtjes willen pakken!
It's dogged that does it
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Silver en Space Grey zijn de kleuren. Dit is de Space Grey.bones schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:02:
Is die macbook nou donkergrijs van kleur? of is dat express gedaan als demo om de oled bar eruit te laten springen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het kan niet lang meer duren of Apple zet met z'n diversity gebeuren een duidelijk zichtbare trafo voor de camera.
Ik ken dit van bepaalde filmpjesRadiQal schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:01:
Komt zij net uit highschool?
Volgens mij is ze ouder dan je denktrammes schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:01:
Daar zit ik ook op te wachten. Of een nieuwe MacBook of een specbump van de 12".SavageBrother schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:02:
Hopelijk ook nog iets over de 13" Air!
Nee nee, over der touch bar moet je wrijven!rammes schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:01:
Ze komen in space gray en silver alubones schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:02:
Is die macbook nou donkergrijs van kleur? of is dat express gedaan als demo om de oled bar eruit te laten springen?
Hello fellow humans
Moet je wel de tv app downloadenVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:03:
Nu op Apple TV: Pippi Langkous 2.0
39
Tsja het is wel the best MacBook they ever made... das niet zomaarRoman_Craig schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:02:
Dit is de eerste Apple livestream die ik kijk. Dat amazing-incredible-fantastic-fun gehalte
Cubic X schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:03:
[...]
Nee nee, over der amazing fantastic touch bar moet je wrijven!![]()
[ Voor 3% gewijzigd door joint_me op 27-10-2016 20:04 ]
Hello fellow humans
http://www.macrumors.com/...ber-2016-mac-predictions/
MacBook Pro met OLED-bar is er, geen iMac en geen 5K-scherm. Dus dan maar iets van LG.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Vermoedelijk wilde Apple niet wachten of de kosten waren veel te hoog. De touch bar is en soort van tussen oplossing.
Dat zou inderdaad wat kunnen toevoegen!Roman_Craig schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:04:
waarom geen app op je iPad die de functie van de touchbar overneemt. Veel handiger toch
Live today! Nobody promised you tomorrow.
tot 8 novembermarijnvtg schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:04:
iemand enig idee tot hoelaat dit event duurt? (NL tijd)
Omdat je dan ook een iPad nodig hebt?Roman_Craig schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:04:
waarom geen app op je iPad die de functie van de touchbar overneemt. Veel handiger toch
Geen idee hoe jij de Mac wil unlocken als er geen iPad in de buurt is
Volgens mij normaliter tot 20.15 uur ongeveer. Dus denk dat we er zijn wat hardware betreft.
[ Voor 92% gewijzigd door DaMarcus op 27-10-2016 20:22 ]
ik las jaren geleden al over een OLED-keyboard. Met kleine schermpjes op de toetsen. http://www.artlebedev.com/optimus/muhda schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:05:
Vele fabrikanten zijn aan het uitzoeken of toetsen op je toetsenbord van oled of e-ink gemaakt kunnen worden. Zodat toetsen aangepast kunnen worden, ook handig voor verschillende taal instellingen of gaming.
Vermoedelijk wilde Apple niet wachten of de kosten waren veel te hoog. De magic bar is en soort van tussen oplossing.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Verwijderd
Wat lastig te doen is met dat soort toetsenborden is feedback. Het is erg prettig om fysiek te voelen of een toets ingedrukt is.muhda schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:05:
Vele fabrikanten zijn aan het uitzoeken of toetsen op je toetsenbord van oled of e-ink gemaakt kunnen worden. Zodat toetsen aangepast kunnen worden, ook handig voor verschillende taal instellingen of gaming.
Vermoedelijk wilde Apple niet wachten of de kosten waren veel te hoog. De magic bar is en soort van tussen oplossing.
say whut
"All i need is my TouchBar"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Je wachtwoord invoerenDaMarcus schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:06:
[...]
Omdat je dan ook een iPad nodig hebt?![]()
Geen idee hoe jij de Mac wil unlocken als er geen iPad in de buurt is
Nee, die Dail van microsoft is stukken beter + het touchscreen erbij.
Nee joh vaak zijn ze wel twee uurtjes zoet hoor. Er komen nog wat demo's aan denk ik zo.THE_BASE schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:06:
[...]
Volgens mij normaliter tot 20.15 uur ongeveer. Dus denk dat we er zijn wat hardware betreft.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Een trafo.MoehMan schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:07:
Schoolmeisjes, dj's... what's next?
[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 27-10-2016 20:08 ]
39
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Verwijderd
Schoolmeisjes en DJ's klinken vrij Japans, dus ik gok op Godzilla.MoehMan schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:07:
Schoolmeisjes, dj's... what's next?
Dat is waar Hans Klok achter de tap staat.muhda schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:05:
De magic bar is en soort van tussen oplossing.
Hmm, voor al deze trucs heeft een beetje dj natuurlijk een dedicated controller. Dat gaat die touchbar echt niet vervangen.
Ik zou het doen!
Octopussen! en andere obscure japanse dingen ;PVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:08:
[...]
Schoolmeisjes en DJ's klinken vrij Japans, dus ik gok op Godzilla.
39
~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
~[/html]