Toon posts:

gevolgd dmv ip adres

Pagina: 1
Acties:
  • 5.303 views

Vraag

• sjanie85
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 20-10-2016
Enige tijd is de modem niet beveiligd geweest dmv een wachtwoord.

Een of meerdere personen zijn er in geslaagd om mijn ip adres te achterhalen
en deze personen volgen mij nu dus dmv het ip adres.

In de tussentijd wordt mijn e-mails gelezen en er is ook al een facebook en weblog verwijderd.
ook mijn digitale fotocamera's zijn inmiddels niet meer veilig deze zijn waarschijnlijk
voorzien van een (AIS) tracker

Wat moet ik doen zodat deze personen mij niet meer kunnen volgen ?

Alle reacties

• Japidoff
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:07
je wachtwoorden veranderen...

en een AIS tracker? dat is fysieke apparatuur.. lijkt me onwaarschijnlijk

gang is alles

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:36
Je verhaal is onduidelijk, net als wat er precies aan de hand is. Als een specifiek iemand digitaal bij je aan het inbreken is kan je gewon bij de politie terecht. Als je niet weet wat er aan de hand is of wat je aan het doen bent kan je iemand anders misschien beter even je situatie laten bekijken.

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 20:57
Waar heb je het over? :P Met een IP kan je niet heel erg veel, een AIS tracker is voor schepen.

Alu hoedje afzetten?

• sjanie85
dat heb ik al meerdere keren gedaan
Japidoff schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 03:13:
je wachtwoorden veranderen...

en een AIS tracker? dat is fysieke apparatuur.. lijkt me onwaarschijnlijk

• sjanie85
Kort en bondig. Ik wordt gevolgd door een of meerdere personen

er is al een aangifte opgemaakt.

Iedere website die ik bezoek wordt gevolgd. Mijn mail wordt voor mij gelezen
Als ik mijn computer aan of uit zet wordt gezien.
johnkeates schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 03:14:
Je verhaal is onduidelijk, net als wat er precies aan de hand is. Als een specifiek iemand digitaal bij je aan het inbreken is kan je gewon bij de politie terecht. Als je niet weet wat er aan de hand is of wat je aan het doen bent kan je iemand anders misschien beter even je situatie laten bekijken.

• sjanie85
er staat tracker, het AIS staat daarom ook tussen haakjes
Megamind schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 03:16:
Waar heb je het over? :P Met een IP kan je niet heel erg veel, een AIS tracker is voor schepen.

Alu hoedje afzetten?

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:36
sjanie85 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 03:23:
Kort en bondig. Ik wordt gevolgd door een of meerdere personen

er is al een aangifte opgemaakt.

Iedere website die ik bezoek wordt gevolgd. Mijn mail wordt voor mij gelezen

[...]
Dat slaat nog steeds nergens op. Wat wil je nu precies?

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 16:35
Heeft niet iemand gewoon je accounts gehackt dat ze in je FB en mail zitten?

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Al een paar virusscanners over je systeem laten lopen? Lijkt mij dat je systeem gewoon geinfecteerd is met iets.

Dit zal niks met je IP adres te maken hebben. Die kan iedereen achterhalen.

[Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 20-10-2016 07:55]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• .Maarten
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09:51
Met alleen een ip adres kun je niks. Als je een website bezoekt kan de beheerder daarvan vaak ook het ip adres gewoon zien.

Kans is heel groter dat je een virus oid hebt opgelopen.

• McKaamos
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Een IP Adres opzich is vrij nutteloos, inderdaad.
En een individu wordt in de regel niet gehacked, tenzij je vijanden maakt.
Normaliter worden grote bedrijven gehacked en liggen de gestolen klantgegevens ergens te koop. Die gegevens worden ingezet om toegang te verkrijgen via legitieme methoden (kortom: door in te loggen met het wachtwoord wat in jouw klantgegevens zat).
Als je dezelfde wachtwoord/gebruikersnaam combinatie gebruikt op meerdere lokaties, dan kan er dus met 1 set gegevens op meerdere plekken worden ingelogd en dingen worden verkloot.
Daarom hoor je dus ook nooit hetzelfde wachtwoord te gebruiken voor meerdere dingen.

En ja, een virusje of een beetje malware op je PC is ook plausibel.

Hey, pssssst! Wanna buy some stuf? | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85

• Bushie
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 13:01
ik zou eerst de pc maar eens scannen op aanwezigheid van een keylogger
Wikipedia: Keylogger

• Anoniem: 683497
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online
Vul je e-mailadres eens op deze site in:
https://haveibeenpwned.com/

Dan kun je zien of in één van de gelekte databases van grotere websites die zij bijhouden jouw e-mailadres (en dus overige gegevens) aanwezig is, waardoor wat McKaamos verteld misschien wordt bevestigd.

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-03 21:57
Te veel spannende detective series gekeken ? Je kunt weinig tot niets met een IP.

Meest logische is inderdaad een algemeen wachtwoord en mailadres dat bij een hack is achterhaald en ook gebruikt wordt voor andere (al dan niet gekoppelde) Social media en/of mailaccounts.

Een keylogger vanuit malware is ook nog een optie maar het meest simpele is de eerste optie.

Kortom: alle wachtwoorden veranderen (allemaal verschillende dus), two way authenticatie aanzetten etc.

[Voor 12% gewijzigd door Breezers op 20-10-2016 08:31]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 09:43

heuveltje

KoelkastFilosoof

sjanie85 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 03:04:

In de tussentijd wordt mijn e-mails gelezen en er is ook al een facebook en weblog verwijderd.
ook mijn digitale fotocamera's zijn inmiddels niet meer veilig deze zijn waarschijnlijk

hoe weet jij dat iemand anders je email leest ?

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

• FooLsKi
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16:42

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

heuveltje schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:37:
[...]

hoe weet jij dat iemand anders je email leest ?
Dat lijkt me inderdaad de meest belangrijke vraag hier. Ik zie allemaal wilde claims van de TS maar geen concrete aanwijzingen. Ik neig voorlopig naar paranoia, evt icm een virus.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

• Patientzero
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:24
gevalletje - doe maar wisselen pietertje... stekker dr uit trekken en ga tv kijken

• wizai
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Deze topic start doet mij meer denken aan een paniekaanval om half 4 's nachts.

Wat is de reden dat je denkt dat je wordt gevolgd?
Heb je meerdere personen in huis die gebruik maken van dezelfde pc?

Anjunabeats

• Bart_GR
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online
Ten eerste: je wordt niet gevolgd / gehackt doormiddel van je IP adres. Het lijkt er meer op dat er een keylogger of andere infectie op je PC staat.

Je kan je computer scannen met Malwarebytes, Hitman Pro / AVG / Avast, JRT (Junkware Removal Tool), etc.
Maar als ik het zo lees is het wellicht een idee om je PC weg te brengen naar een IT-er die de PC voor jou opschoont of eventueel opnieuw installeert.

Zodra dit klaar is kan je een password manager gaan gebruiken. Ik gebruik zelf KeePass 2, deze kan sterke willekeurige wachtwoorden genereren welke je in een geëncrypte database lokaal op je pc (of op een usb stick) kan opslaan. Begin met het wachtwoord te wijzigen van je e-mail accounts, en ga hierna door naar facebook etc etc. Succes in ieder geval.

[Voor 11% gewijzigd door Bart_GR op 20-10-2016 09:06]

• pepio
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17-09 16:50
sjanie85, het lijkt me goed om een keertje contact met je huisarts op te nemen. Die kan je hier beter bij helpen dan willekeurige mensen op een forum kunnen.

• copywizard
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
nou zoals al veel gezegd is aan een IP heb je weinig mocht je sirieus denken dat je word "gevolgd" op basis van je IP adres neem dan contact op met je ISP en vraag of ze je ip willen veranderen.
(nogmaals het volgen via je ip adre is niet mogelijk mits je een ISP bent en zelfs die volgen je niet op je ip omdat deze vaak dynamisch is ipv statisch)

net al de rest vermoed ik ook dat je op je systemen thuis een flinke virus/malware infectie hebt opgelopen en dat je deze het beste kan bestrijden met goede anti virus/malware software.

het is mogelijk dat je modem (vanwege ontbreken of gebruik van zwak wachtwoord) is ingesteld door iemand zodat hij jou surf gedrag kan bekijken (bijvoorbeeld door in je modem andere DNS servers in te stellen) dus een factory reset van je modem is geen slecht idee en daarna direct ook een goed wachtwoord erop zetten.

wat betreft de tracker op je mobiel dit is mogelijk maar zeeeeer onwaarschijnlijk is je telefoon geroot? zo ja dan is het mogelijk dat je een verkeerde/onbekende bron app hebt geinstalleerd in de afgelopen tijd zoals pokemon go gedownload uit een onbetrouwbare bron? deze kan je telefoon hebben geinfecteerd met malware maar nogmaals erg onwaarschijnlijk.

andere opties voor een tracker op je mobiel hebben vaak fysieke toegang nodig tot jou mobiel om dit te installeren dus mocht je je mobiel nooit uit het oog zijn verloren (uitgeleend aan een vreemd persoon) dan is die kans dus ook bijna 0%

verder is het handig om iets duidelijk in je verhaal te zijn wat voor systemen heb je thuis? merk model van je modem, laptops, desktops, tablets en andere mobile devices? en behalve korte zinnen als me mail word gelezen en verwijderd hebben we weinig aan?

p.s. zoals al vaker gezegd je wachtwoorden veranderen op een schoon systeem (van een kennis of iets) is geen slecht idee

AMD Ryzen 5600X, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Reset de modem en wijzig het wachtwoord.

Waarschijnlijk is gewoon de DNS op de modem anders ingesteld.
Dit houd in dat alles wat je doet niet via de ISP verloopt maar via een andere server.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• friggler
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15:41
Ik denk dat het advies van DJMaze om een huisarts op te zoeken niet eens zo verkeerd is, tenzij je wat dingen duidelijker op kan schrijven. In mijn eigen omgeving heb ik soortgelijke dingen gehoord van mensen die ongeveer dezelfde symptomen beschreven waarna bleek dat het niet helemaal goed met hun ging. Ik zeg niet dat het bij jou het geval is, maar zolang je niet met betere informatie komt over het hoe en waarom denk ik toch dat de huisarts niet verkeerd is.

• Raoul.TLS
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 11:55
Sophos UTM installen (gratis)
En dat in je netwerk zetten alles dicht van buiten naar binnen.
En allen open zetten wat je nodig heb om te kunnen internetten mailen dns etc.
zelf met beperkte computer kennis is dit te doen
Zijn goed how to films how to configure sophos UTM waar een leek ook uit komt die weinig firewall kennis heeft.

<GOT>DrOPje #2516

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:36
Automatic Identification System (AIS), dat is voor de scheepvaart. Ik zou voor de zekerheid even een schone installatie doen en 2FA aanzetten :).

My favorite programming language is solder.

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Wat bedoel je hier exact mee? Konden mensen die met jouw netwerk waren verbonden inloggen op je modem zonder wachtwoord, om zo de configuratie van het modem aan te passen? Of bedoel je dat het Wireless netwerk niet beveiligd was, en dat mensen dus zonder WEP- of WPA-key op jouw Wireless konden meesurfen?

Welk modem gaat het om, welke internetprovider en welke vorm van internetaansluiting heb je?
Dat is niet bijzonder moeilijk, maar ook niet bijzonder nuttig. Met alleen een IP-adres kun je vrij weinig. Althans, zolang je een modem met ingebouwd (of aangesloten) router hebt, en niet zo'n ding uit het jaar kruik dat in bridge-modus staat en de enige aangesloten pc zo open en bloot op het internet zet.

Hoe is dit gerelateerd aan het "niet beveiligd"-verhaal van hierboven?
Wat is "volgen"?
Hoe bepaal je dit? Hoe is dit gerelateerd aan het "niet beveiligd"- en "ip-adres achterhaald"-verhaal van hierboven?

Hoe heb je dit bepaald?
Je moet eerst eens rustig gaan bepalen wat er nou helemaal precies aan de hand is. Meteen gaan roepen dat je gevolgd wordt en dat er trackers in je camera's geplaatst zijn neigt ernaar dat je ofwel een troll, dan wel behoorlijk in de war bent.

We kunnen allemaal heel leuk gaan lopen gokken en namen van willekeurige softwarepakketten gaan noemen, maar dat heeft allemaal helemaal geen zin als het oorspronkelijke probleem niet duidelijk is.

[Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 20-10-2016 12:27]

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• YourMom
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 15-09 11:07

YourMom

I put the p in pool.

Tsurany schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:54:
Al een paar virusscanners over je systeem laten lopen? Lijkt mij dat je systeem gewoon geinfecteerd is met iets.

Dit zal niks met je IP adres te maken hebben. Die kan iedereen achterhalen.
soms kan dat idd. gewoon helpen... ik wil hier geen 'welles-nietes' spelletje starten dus ik hou merknamen achterwege, ieder heeft er zijn mening over maar "bepaalde" antivirusprogramma's beveiligen ook tegen digitale inbraak...

zo was ik een tijdje geleden een extra access-point aan het installeren om op m'n zolder WIFI dekking te hebben en waarschuwde mijn AV voor een inbraak in het systeem, die gooide meteen alles dicht. (bronrouter is weliswaar beveiligd met wachtwoord)

echt een gouden raad: beveilig alles, zéker je netwerk(!!!) met wachtwoorden...

• MrHarry
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 13:13
pepio schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:27:
sjanie85, het lijkt me goed om een keertje contact met je huisarts op te nemen. Die kan je hier beter bij helpen dan willekeurige mensen op een forum kunnen.
denk dat het gewoon iemand is die loopt te trollen of gigantisch dronken was. Als je dit post om 3 uur in de ochtend op een doordeweekse dag dan kan je bijna wel gaan denken aan iemand die zich verveelt.

• Tyrian
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Het maakt weinig uit als iemand je IP-adres weet. Je zendt dit adres uit bij elk verzoek dat je met bijvoorbeeld een webserver maakt. (De webserver heeft immers een adres nodig om de door jou opgevraagde pagina naar toe te sturen)

Mijn IP is momenteel bijvoorbeeld 82.176.185.98 en dat is voor iedereen te achterhalen die mijn website/server pingt.

Een onbeveiligd WiFi netwerk is een groter probleem, omdat je niet weet wat anderen op jouw netwerk hebben gedaan. Maar ook dat is weer te herstellen door -zoals anderen al aangeven- je wachtwoorden te wijzigen. (Zowel van lokale computer- en routerwachtwoord als van online accounts. In het bijzonder van je e-mailadres.

Verder is het misschien is interessant om de testjes en cursusjes veilig internet van Certified Secure eens te bekijken om meer te leren over veilig computer- en internetgebruik.
https://www.certifiedsecure.com

[Voor 13% gewijzigd door Tyrian op 20-10-2016 15:35]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Huubvdhammen12
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 31-07 13:42
sjanie85 heeft zich vandaag geregistreerd.
Een dikke trol dus.

• smittiehz
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-07 19:15
offtopic
Leuke site. Letters mogen wel wat groter.

Ken je ook levelz.nl van vroeger?

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13:34
pepio schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:27:
Waarschijnlijk heeft TS dit ergens op internet gelezen en denkt dat dit nu ook voor hem van toepassing is. Om meteen aan de mentale gesteldheid van TS te denken gaat wel een beetje ver.
Huubvdhammen12 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:36:
sjanie85 heeft zich vandaag geregistreerd.
Een dikke trol dus.
Genoeg mensen die zich pas registeren als ze een concrete vraag hebben.

• goarilla
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 21:59
sjanie85 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 03:23:Mijn mail wordt voor mij gelezen
[...]
Je voor gelezen, zeker dat je screen reader (Narrator) niet per ongeluk aanstaat ?

• M.l.
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 17:27
Beste Sjanie,

Dat iemand jouw ip-adres weet is niet een ramp. Het is een nummer waar je modem mee is te bereiken, maar als die een beetje van deze tijd is en de instellingen zijn veelal standaard gelaten (op wachtwoorden na) dan kan een 'hacker' daar niet zo veel mee. Wat je het beste kunt doen is je modem even compleet resetten en dan het WiFi wachtwoord opnieuw instellen naar iets nieuws en ook het administratorwachtwoord instellen naar een nieuw wachtwoord (anders dan het wachtwoord voor WiFi). Ook is het aan te raden om voor al je online-accounts je wachtwoorden te veranderen en begin dan met je e-mail-accounts. Let hier ook op dat bij de beveiligingsinstellingen de opgegeven e-mail-adressen om je wachtwoord te kunnen resetten echt alleen jouw e-mail-adressen zijn en hetzelfde geld voor je mobiele nummer. Daarna ook al je andere accounts voorzien van een nieuw wachtwoord.

Let er op bij het bedenken van nieuwe wachtwoorden dat ze niet makkelijk zijn te raden. Geboortejaren of andere nummers en namen die voor jou van betekenis zijn maar niet voor anderen kunnen mensen vaak makkelijker achterhalen dan je denkt. Gebruik ieder wachtwoord ook voor maar één enkele account, ieder ander account een ander wachtwoord. Dit is misschien lastig onthouden, maar het is wel het veiligst. Als je je wachtwoorden wil noteren, doe dit dan alleen met pen en papier. Wachtwoorden op papier niet naast je scherm plakken en ook niet laten slingeren.

Als je dan inmiddels al je accounts terug hebt kun je gaan onderzoeken wie er zou kunnen hebben ingebroken bij jouw accounts. Bij bijvoorbeeld Gmail kun je zien op welke adressen er is ingelogd, ik weet niet hoe dat zit bij andere diensten.

Succes.

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-01 17:43

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Sluit dit topic, die sjannie neemt iedereen in de maling.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• storagefan
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 10-10-2018
O.a. Google, Facebook, twitter, enz...
In de tussentijd wordt mijn e-mails gelezen
O.a. Google, Yahoo, enz...
en er is ook al een facebook en weblog verwijderd.
Wees blij.
Geen internet gebruiken of Persoonlijke Privacy Topic lezen.

• yayo
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:55
ik zou naar de noordpool verhuizen!

If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-03 21:57
yayo schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:18:
ik zou naar de noordpool verhuizen!
Dat gaat hem dus ook niet worden :

http://broadbandnow.com/Alaska/North-Pole

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Hokkie
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18:00

Hokkie

Hello

https://s22.postimg.org/7xe1ypnn5/Schermafdruk_2016_10_21_14_56_48.png

[Voor 84% gewijzigd door Hokkie op 21-10-2016 14:59]

 MacBook Pro 2017 15inch TouchBar  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone Xs || Musical Fidelity M6i || Dynaudio Evoke 10 || REL T/9i || Omega Seamaster || Philips HUE || Synology DS716+

• copywizard
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
gelukkig reageerd de topic starter ook goed!

al zou het kunnen zijn dat hij/zij ondertussen wel is ontvoerd? misschien wel door groen/grijze mannetjes?

AMD Ryzen 5600X, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Speelkwartier is over.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee