Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonfeenstra
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-02 20:11
Mijn vraag
...ik heb nu een 8inch medion lifetab p8312 waarbij candy crush saga steeds vastloopt [ 1gb werkgeheugen ]

Relevante software en hardware die ik gebruik
...androidversie 5.0.2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
alles wat ik weet
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonfeenstra
is het misschien een idee om hem te rooten?

Wil je voortaan dit ook gewoon in je openingspost plaatsen? Twee berichten onder elkaar zetten is niet toegestaan binnen 24 uur.

[ Voor 61% gewijzigd door rens-br op 19-10-2016 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
*knip*. Dit voegt echt niks toe.

Maar goed, Candy Crush Saga kan op elke tablet, zonder vast te lopen. Dus ik denk dat je tablet gewoon een probleem heeft.
Zou hem eerst eens terug naar fabrieksinstellingen zetten.
Rooten heb je niks aan voor wat betreft performance.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 19-10-2016 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet eist Candy Crush niet bepaald veel qua systeemeisen, dus theoretische zou je tablet goed genoeg moeten zijn. Echter wat ik online kon vinden is dit een erg goedkope tablet met een Intel Atom Z3735F chipset: Welke dus i.t.t. de meeste andere Android apparaten op een x86 versie van Android draait, terwijl ARM eigenlijk meer de norm is binnen Android!

Dus wellicht verklaard dat het een beetje? Ik denk zelf dat het geen slecht idee zou zijn om een betere Android tablet aan te schaffen, maar dat is koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonfeenstra
wat is dan een goede tablet 8inch tussen de 200-250€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Wellicht is het een idee naar het Android Tablet Aankoopadvies hoekje te gaan in plaats van deze Android Smartphone Techniekhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonfeenstra
bedankt voor alles koop de SAMSUNG GALAXY TAB S2 8 INCH 32GB ZWART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hallo simonfeenstra,

Wellicht is het voor een volgende keer handiger om het topic in de juiste sectie te plaatsen. De Medion lifetab p8312 is toch echt een tablet en geen smartphone. Verder wordt van je verwacht dat je meer informatie geeft over het probleem en dat je zelf ook al iets geprobeerd hebt, zoals ook staat in ons Het algemeen beleid. Graag bij het openen van een volgend topic je houden aan de regels.

Nog voordat je ons de kans hebt gegeven om het probleem op te lossen, wil je ineens een nieuwe tablet kopen. Dit is aankoopadvies en hoort dan ook thuis in Mobile Aankoopadviesforum.

Voor nu sluit ik dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.