Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn systeem wil ik gaan gamen op 1080p met 60 fps en natuurlijk schoolzaken ivm opleiding
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem gaat ongeveer 850-900 kosten. Maar ik heb bepaalde onderdelen al dus van die onderdelen gaat de weer de prijs af van het totaal. Voor de andere onderdelen wil ik maximaal 500 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ASUS STRIX GTX 1060 6GB-HYPER X SAVAGE 2x4GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVT
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een blauw zwart kleuren schema zijn. Kijk maar naar de kast dan weet je genoeg
Ga je overklokken?
Ik ben me nog aan het bedenken met overklokken. Maar als het allemaal goed loopt dan niet
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij tips geven en commentaar geven op mijn wenslijst en kijken of er nog veranderingen toegepast kunnen worden
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn systeem wil ik gaan gamen op 1080p met 60 fps en natuurlijk schoolzaken ivm opleiding
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem gaat ongeveer 850-900 kosten. Maar ik heb bepaalde onderdelen al dus van die onderdelen gaat de weer de prijs af van het totaal. Voor de andere onderdelen wil ik maximaal 500 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ASUS STRIX GTX 1060 6GB-HYPER X SAVAGE 2x4GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVT
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een blauw zwart kleuren schema zijn. Kijk maar naar de kast dan weet je genoeg
Ga je overklokken?
Ik ben me nog aan het bedenken met overklokken. Maar als het allemaal goed loopt dan niet
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij tips geven en commentaar geven op mijn wenslijst en kijken of er nog veranderingen toegepast kunnen worden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,90 | € 178,90 |
| 1 | MSI B150 PC MATE | € 78,99 | € 78,99 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Blauw | € 71,80 | € 71,80 |
| 1 | Corsair RM550x | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 74,- | € 74,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 493,64 | |