Ik zoek een?
Ik zoek een vervanger voor mijn, enigszins verouderde, HTC One M7. Ik merk dat de batterij snel achteruit gaat en de prestaties niet helemaal meer zo goed is zoals ik zou willen. Ook is de camera niet zo best.
Wat is je budget?
Het liefst 400,-. Iets er boven is niet erg maar niet hoger dan 450,-.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zoals eerder vermeld heb ik op het moment een HTC One M7. Met mijn nieuwe apparaat wil ik mooie foto's kunnen maken, in minstens 720p met 60fps kunnen filmen en moet het apparaat in dagelijks gebruik (denk aan chrome, whatsapp, instagram, snapchat, maar ook aan games) vlot zijn. Software maakt voor niet zo veel uit. Speaker/headphone-jack kwaliteit is niet belangrijk. Daarnaast moet het wel een goede batterij hebben, of ter compensatie goede fast-charging. Als laatste vind ik het belangrijk dat het toestel niet al te lomp is en redelijk dun is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al wat in gedachten:
* Een tweedehands SGS7
* Een nieuwe OP3
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie telefoons die jullie aanraden?
*EDIT*
Ik wil nu liever geen 2e hands toestellen... Dus de S7 kan van t lijstje...
Ik zoek een vervanger voor mijn, enigszins verouderde, HTC One M7. Ik merk dat de batterij snel achteruit gaat en de prestaties niet helemaal meer zo goed is zoals ik zou willen. Ook is de camera niet zo best.
Wat is je budget?
Het liefst 400,-. Iets er boven is niet erg maar niet hoger dan 450,-.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zoals eerder vermeld heb ik op het moment een HTC One M7. Met mijn nieuwe apparaat wil ik mooie foto's kunnen maken, in minstens 720p met 60fps kunnen filmen en moet het apparaat in dagelijks gebruik (denk aan chrome, whatsapp, instagram, snapchat, maar ook aan games) vlot zijn. Software maakt voor niet zo veel uit. Speaker/headphone-jack kwaliteit is niet belangrijk. Daarnaast moet het wel een goede batterij hebben, of ter compensatie goede fast-charging. Als laatste vind ik het belangrijk dat het toestel niet al te lomp is en redelijk dun is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al wat in gedachten:
* Een tweedehands SGS7
* Een nieuwe OP3
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie telefoons die jullie aanraden?
*EDIT*
Ik wil nu liever geen 2e hands toestellen... Dus de S7 kan van t lijstje...
[ Voor 10% gewijzigd door d22wth op 20-10-2016 17:54 ]
ππΏππππ 16 πΏππ - π±7 5800π·3π£ - π·63 - π¬π²π¨ π±π³π·2070π² - 32π¦π‘-3800 - 2π³π‘ π²π²π£ - π§510 π€π πππΎ