meldingen van Facebook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keestramper65
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik krijg dagelijks meldingen van Facebook. De melding luid dan: Kees ken jij Akkie Tuinstra Noordgraven?

Nee die ken ik niet en wil ik ook niet leren kennen. Als ik iemand toevoeg wat een zeldzaamheid is dan die ik dat zelf en heb er geen Facebook voor nodig.

Hoe zet ik die specifieke meldingen uit?

meldingen in de app staan uit
voortdurend contacten uploaden staat aan. ( zijn dat mijn contacten) of moet die juist uit?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat noemen we nou een verdienmodel. Een zo goed mogelijk beeld krijgen van de gebruiker, en daar mee aan de handel gaan.

Het kan best zijn dat jij en Akkie Tuinstra een gezamenlijk contact hebben. Wanneer je bijvoorbeeld in WhatsApp met een contact van haar aan het appen bent denkt Facebook dat je misschien de vrienden van je vrienden kent, waarop het voorstel komt.

Leuk he, die gratis diensten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Kan makkelijk uitgeschakeld worden, hoor :)
Zie mijn vraag in dit topic: [Facebook] "Do you know" notificaties uitschakelen* TS van dit topic heeft niets meer van zich laten horen, dus waarschijnlijk heeft hij 't opgelost, zou fijn geweest zijn, als hij dat dan ook hier gepost had, dan hadden anderen, zoals TS, er nog wat aan gehad.

Maar dat vraag ik nu dus ook: gebruik je Facebook via de (mobiele) site, of via een app voor iOS, Android of WP?
Heb dit n.l. op mijn iPhone makkelijk kunnen uitschakelen, of dit op mijn Nokia Lumia met Windows Phone ook zo makkelijk is, weet ik niet, is ook niet nodig, héb 't immers al uitgeschakeld.
Maar de FB app op die Lumia is ouder, dus mogelijk is 't daar weer anders. (En bij de Android app misschien weer anders, maar daar heb ik geen ervaring mee.)