Ik hoop dat dit de juiste plek is.
Ik krijg al een hele tijd notificaties van Facebook waarin deze personen voorstelt die ik misschien ken. Ik kreeg er zo'n 2 per week en meestal kende ik de mensen ook, geen probleem. Inmiddels krijg ik er echter 7 per dag en stelt Facebook de meest random personen voor. Van de afgelopen 20 die er zijn voorgesteld ken ik er 1.
Omdat deze notificaties irritant beginnen te worden en omdat ik toch geen mensen op deze manier toevoeg, wil ik deze graag uitschakelen. Ik heb gegoogled hoe dit moet en ik heb meerdere oplossingen gevonden, maar ik mis altijd een knopje waar ik op moet drukken volgens de tutorial:
Tut 1: https://www.facebook.com/...ion/?id=10202848125832153
Tut 2: YouTube: How To Turn Off Facebook Notifications
Midden rechts in elke notificatie zou een X knop zitten, waarmee notificaties uitgezet kunnen worden. Ik heb deze knop echter niet, bij mij is het een cirkel Mark As Read. Als ik hierop klik blijven de notificaties gewoon komen.
Hoe kan ik deze irritant notificaties uitzetten?
Ik krijg al een hele tijd notificaties van Facebook waarin deze personen voorstelt die ik misschien ken. Ik kreeg er zo'n 2 per week en meestal kende ik de mensen ook, geen probleem. Inmiddels krijg ik er echter 7 per dag en stelt Facebook de meest random personen voor. Van de afgelopen 20 die er zijn voorgesteld ken ik er 1.
Omdat deze notificaties irritant beginnen te worden en omdat ik toch geen mensen op deze manier toevoeg, wil ik deze graag uitschakelen. Ik heb gegoogled hoe dit moet en ik heb meerdere oplossingen gevonden, maar ik mis altijd een knopje waar ik op moet drukken volgens de tutorial:
Tut 1: https://www.facebook.com/...ion/?id=10202848125832153
In stap 2 heb ik geen Mobile knopje of titel, alleen een Desktop and Mobile. Klik ik daarop, dan heb ik de titels Desktop, Mobile, Message Notifications en Notification you've turned off. Hier staat geen Recent Notifications of iets dergelijks.1. Go to Account Settings > Notifications
2. Click on Mobile under "How you get notifications" on the notification settings screen
3. Click on one of the "Do you know…?" notifications on the "Control your recent notifications" section
Tut 2: YouTube: How To Turn Off Facebook Notifications
Midden rechts in elke notificatie zou een X knop zitten, waarmee notificaties uitgezet kunnen worden. Ik heb deze knop echter niet, bij mij is het een cirkel Mark As Read. Als ik hierop klik blijven de notificaties gewoon komen.
Hoe kan ik deze irritant notificaties uitzetten?