Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds vandaag heb ik mijn whatsapp geupdate. Alleen mijn vraag is nu, hoe je gifjes kunt versturen. Voorheen was hier een klein knopje voor, maar die is nu verdwenen. Is hier een andere manier voor?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 00:26
Een afbeelding waarvan je weet dat het een gif is gewoon als afbeelding versturen, en als het goed is word die dan gewoon afgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hallo Djgroen,

Welkom op tweakers.

Op tweakers verwachten we wel wat meer eigen inzet. Wat heb je al gedaan en geprobeerd en vermeld dat even in je openingspost.

Lees ook voor de zekerheid het algemeen beleid nog een keer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:41:
[...]

Hallo Djgroen,

Welkom op tweakers.

Op tweakers verwachten we wel wat meer eigen inzet. Wat heb je al gedaan en geprobeerd en vermeld dat even in je openingspost.

Lees ook voor de zekerheid het algemeen beleid nog een keer door.
Beste Rens-br,

Voorheen kon je een GIF versturen door een videobestand te versturen die korter was dan 7 seconde, en op het GIF knopje te drukken. Deze herhaalde zich dan vanzelf.

Ik heb geprobeerd op dezelfde plek te drukken waar het knopje zat (je weet maar nooit), tevens ook in de instellingen gekeken of er eventueel hier iets voor aangezet moest worden.

Er valt voor de rest weinig te proberen lijkt mij.. Ik dacht, misschien weet iemand anders hoe dit momenteel werkt, niet geschoten is altijd mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:30:
[...]
Er valt voor de rest weinig te proberen lijkt mij.. Ik dacht, misschien weet iemand anders hoe dit momenteel werkt, niet geschoten is altijd mis :P
Bij mij kun je gewoon GIF toevoegen op dezelfde manier als je video's of afbeeldingen toevoegt. Dus in een chat op de paperclip drukken en vervolgens op gallerij. Je hebt dan drie tabbladen: Foto's, Video's, GIF's.