Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een stel YN560-III flitsers en merk dat deze als de malle batterijen leegtrekken. Momenteel heb ik er AH AA batterijen in zitten, maar voor zowel de prijs als het milieu wil ik oplaadbare batterijen. Ik kom verschillende opties tegen maar geen reviews.

Wat ik het belangrijkste vind is dat de flitser snel kan cyclen (als dat de juiste term is). De batterij moet dus snel een nieuwe flits opladen. Ik heb mijn oog op Jupio, omdat deze een lader + batterijen combo aanbiedt:
http://www.cameranu.nl/nl...terijen-2700-mah#tab-info

Is dit wat?

Alle reacties

Verwijderd

Deze al gezien:

[Ervaringen] Oplaadbare Batterijen

Zelf gebruik ik op advies ook Eneloops en ben erg tevreden. Voor net dat beetje extra kun je ook de pro versie overwegen

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2016 20:41 ]

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-11 17:16
Eneloop pro met een goede lader. Maar het aangegeven topic bevat ook hier veel informatie over ☺

Strava & Untappd - Do not combine!

Verwijderd

Topicstarter
Als jullie aangeven dat het goede batterijen zijn dan bestel ik ze gewoon. Alleen jammer dat die standaard Eneloops maar 1900mAh zijn tov Jupio's 2700mAh. Gelukkig is er idd een Eneloop Pro variant + lader.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-11 17:16
Kijk ook even bij nkon, wil geen reclame maken maar de keuze is daar erg goed en de support uitstekend!

Strava & Untappd - Do not combine!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Staar je niet blind op de mAh van de batterijen. Binnen een week zijn de Eneloops al beter dan de 'gewone' batterijen. Ook kunnen ze, volgens mij, juist beter tegen piekbelasting. Wel op mijn camera iig.

Tip: Check de site sk.nkon.nl voor goede deals.

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie advies! Ik heb nkon.nl bekeken maar wat een vreselijke zoekmachine. Ik heb inmiddels het juiste product op batterijhuis.nl gevonden.

Ik heb de Panasonic BQ-CC55 snellader combo in m'n winkelmand. Snelladen lijkt me zeker handig met 2 sets AA batterijen, maar gaat dit dan aanzienlijk ten koste van de levensduur of kan het tegenwoordig weinig kwaad? Ik bestel ze voor 22:00, dan heb ik ze als 't goed is morgen binnen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze inmiddels besteld, ben benieuwd!

• fverhoef
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-10 13:16
Ik zou persoonlijk trouwens altijd voor een losse lader gaan. Dan kan je betere laders krijgen, waarbij je batterijen langer bruikbaar blijven. Veel van die laders hebben ook een refresh functie, die slechtere batterijen weer wat beter kan maken.
Ook, als je de mogelijkheid hebt, kan je vaak beter langzamer dan sneller opladen, i.v.m. het opwarmen van de batterij.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:37
Heb zelf zo een GP 2700 met charger. Opzich wel goed spul maar ze lopen snel uit zichzelf leeg over een tijdstrek van ongeveer een week.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-11 16:55
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:00:
Als jullie aangeven dat het goede batterijen zijn dan bestel ik ze gewoon. Alleen jammer dat die standaard Eneloops maar 1900mAh zijn tov Jupio's 2700mAh. Gelukkig is er idd een Eneloop Pro variant + lader.
Maak je daar maar niet druk om, Eneloops vegen de VLOER aan met die Jupio's. In de praktijk zullen ze die 2700 uberhaupt al niet halen, Als ze 2400 halen is het al veel en dat is dan alleen vers uit de oplader...
Pagina: 1