Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaringen: fraaie (laptop)schoudertas?

Pagina: 1
Acties:

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:08
Hi allen,

Ik heb even gezocht op het forum, maar kom niet direct een aansluitend topic tegen. Ik ben op dit moment op zoek naar een schoudertas voor mijn werk. Ik ga voor het werk op reis en af en toe werk ik thuis, dus ook dan is het handig om zaken zoals de laptop te kunnen vervoeren.

Bij mijn zoektocht loop ik er tegen aan dat veel tassen heel bulky zijn, zo ook de Target laptoptas die ik van m'n werk bij de laptop kreeg (modelletje saaie zwarte laptoptas), óf heel erg duur (richting de 300-500 euro kom ik geregeld tegen als je bv een fraaiere leren tas zoekt).

Ofwel: hebben er hier mensen goeie tips qua merken / winkels om eens naar te kijken?

Ik zoek rond een prijs van 100 - 150€ max. En dan wil ik graag in die tas een 15" laptop kwijt kunnen, met nog wat ruimte voor bv documenten en een setje kleding (ivm vliegreis), laders en dergelijke. Moet zeggen dat bijvoorbeeld crumpler wel mooie tassen maakt, al zijn veel modellen vooral op fotografen gericht.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:57

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:08
Je hebt gelijk dat er wel topics zijn, alleen had mijn (misschien wat te vluchtige :) ) zoektocht me vooral topics van alweer een tijd geleden, over rugzakken of grotere tassen (voor 17 inch laptops, wat sneller bulky wordt... ) laten zien. Het lijkt er wel op dat het topic waar je naar linkt voor mij interessant kan zijn, zal daar even doorheen neuzen!

[ Voor 19% gewijzigd door Ivos op 11-10-2016 16:26 ]