Reclame video speelt automatisch

Pagina: 1
Acties:

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik wilde vanochtend even het stukje lezen over Deus Ex en Dx12:

nieuws: Nixxes voegt DX12 en previewversie mgpu toe aan Deus Ex: Mankind Divided

Ik sta even op, en ga koffie pakken, en wat hoor ik? Geluid uit m'n telefoon. Een of ander reclame filmpje was gaan spelen. Ik dacht, ik zal wel hebben geklikt ergens op perongeluk. Dus pak een Galaxy J3 erbij, zelfde situatie.
Z3 van mijn vrouw? Zelfde situatie.

Nu zitten we hier thuis met 20GB Data bundels, dus het is geen ramp. Alleen lijkt me geen gewenst gedrag voor een video player.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:51

WoutF

Hoofdredacteur
Ik krijg het hier met een Galaxy S6 niet gereproduceerd. Ging de reclame meteen spelen, of heb je eerst nog gescrolld op de pagina?

• corset
WoutF schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:06:
Ik krijg het hier met een Galaxy S6 niet gereproduceerd. Ging de reclame meteen spelen, of heb je eerst nog gescrolld op de pagina?
gescrolled, ik krijg het nu ook niet gereproduceerd. Ik blijf het proberen :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:16

D4NG3R

kiwi

:)

Ik heb hier al een tijdje last van met de nieuwste Chrome op Android 6.0.1 (Moto G4). Filmpjes bij artikelen gaan vanzelf spelen als ik er overheen scroll, of hier nou eerst reclame voor komt of niet lijkt er verder niet toe te doen.

Bloedirritant als ik in de trein gewoon het nieuws wil lezen en m'n muziekspeler stopt omdat Chrome geluid probeert af te spelen. :+

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 10-10-2016 11:32 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• corset
Nog steeds op Android dit probleem. Zowel op een Z3, J3 als een Note 3 :-(

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:15
Is dit niet hetzelfde als dit: Autoplay, wat een kriem

Dus scrollen op de pagina en per ongeluk een keer een scroll beginnen op de video?

• corset
inderdaad, beetje apart dat er 8 dagen later nog een topic voor is aangemaakt :+

Pagina: 1