"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik krijg het hier met een Galaxy S6 niet gereproduceerd. Ging de reclame meteen spelen, of heb je eerst nog gescrolld op de pagina?
gescrolled, ik krijg het nu ook niet gereproduceerd. Ik blijf het proberenWoutF schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:06:
Ik krijg het hier met een Galaxy S6 niet gereproduceerd. Ging de reclame meteen spelen, of heb je eerst nog gescrolld op de pagina?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb hier al een tijdje last van met de nieuwste Chrome op Android 6.0.1 (Moto G4). Filmpjes bij artikelen gaan vanzelf spelen als ik er overheen scroll, of hier nou eerst reclame voor komt of niet lijkt er verder niet toe te doen.
Bloedirritant als ik in de trein gewoon het nieuws wil lezen en m'n muziekspeler stopt omdat Chrome geluid probeert af te spelen.
Bloedirritant als ik in de trein gewoon het nieuws wil lezen en m'n muziekspeler stopt omdat Chrome geluid probeert af te spelen.
[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 10-10-2016 11:32 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Nog steeds op Android dit probleem. Zowel op een Z3, J3 als een Note 3
Is dit niet hetzelfde als dit: Autoplay, wat een kriem
Dus scrollen op de pagina en per ongeluk een keer een scroll beginnen op de video?
Dus scrollen op de pagina en per ongeluk een keer een scroll beginnen op de video?
inderdaad, beetje apart dat er 8 dagen later nog een topic voor is aangemaakt
Pagina: 1