Storing bridge mode Ziggo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvanderloo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11-2021
Ik wilde vandaag (9-10) mijn Ziggo-modem (Cisco EPC3925) in bridgemode laten zetten. Heb de helpdesk gebeld, omdat dit modem alleen door Ziggo omgeschakeld kan worden. De HD deelde mee dat er een storing was die er na omschakeling voor zorgt dat de maximale snelheid circa 60Kbit/sec is. Heb dat dus maar even laten zitten. De HD zei dat die storing er ongeveer een week was. Op de Ziggo-site staat NIETS van een dergelijke storing. In het forum van Ziggo staat een bericht waarin wordt aangegeven dat die storing er al is sinds 9-9. Dat is due GEEN WEEK MAAR EEN MAAND. De HD gaf aan dat de storing naar verwachting (!) volgende week verholpen zou zijn. Heb daar niet alle vertrouwen in . . . Als het volgende week niet is opgelost ben ik voornemens om contact te zoeken met Radar of Kassa (na nog een keer met de HD van Ziggo gebeld te hebben uiteraard)

Zijn er meer mensen die last van deze storing hebben?
En zo ja sinds wanneer en met welk modem

m.v.g.
Lex van der Loo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
In dit topic gaat het ook over deze "storing":
Enorm gezeur met bridgemodus Ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 16:29

DJVG

Gewoon DJVG

Voor zover ik weet is het in bridge modus zetten van een modem een extra service waar een klein gedeelte van de klanten gebruik van maakt. Als daar dus een probleem mee is kan het langer duren voor het opgelost wordt door een lagere prioriteit.

Ik denk dat je het beste rustig even af kan wachten en het tijdelijke "ongemak" voor lief moet nemen. Beter goed opgelost met wat vertraging dan weer een halve oplossing waar je vervolgens ook weer over gaat klagen. Je internet werkt gewoon je mist alleen even de luxe van een bridge. De mensen bij Kassa en Radar hebben wel wat beters te doen dan een paar mensen die geen bride mode kunnen gebruiken ;)
En daarbij is deze klacht ook al bekend in andere topics.

[ Voor 4% gewijzigd door DJVG op 10-10-2016 09:32 ]

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!