[Ervaringen & Discussie] Gears of War 4

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 12:11
Ruben0s schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:11:
Wat een bagger de windows store. Heb Gears of War 4 gekregen met kerst. Krijg het spel gewoon niet geinstalleerd op mijn PC. De store download voor een paar seconden en stopt er dan vervolgens mee.
Nee, de windows download store laat niet zien waar die mee bezig is. Uit ervaring moet je deze gewoon aan laten staan en een paar uur later terugkomen. Zeker niet ideaal, maar hij is vaak dingen op de achtergrond aan het doen waardoor het lijkt dat deze niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Heb ooit ook een probleem gehad met de Store (andere app wel) en toen heeft dit document me veel geholpen: http://www.windowscentral...ing-apps-windows-10-store

Het legen van die cache deed bij mij de truc.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:49
Poesmij schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:14:
[...]

Nee, de windows download store laat niet zien waar die mee bezig is. Uit ervaring moet je deze gewoon aan laten staan en een paar uur later terugkomen. Zeker niet ideaal, maar hij is vaak dingen op de achtergrond aan het doen waardoor het lijkt dat deze niet werkt.
Werkt bij mij toch echt niet. Heb het spel geactiveerd rond kerst en sindsdien is het nog niet gelukt om het te spelen. Een paar keer geprobeerd opnieuw te installeren en de pc dagen aan laten staan. Tot op heden is het nog niet gelukt. Dit terwijl ik de ultimate edition wel kan spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ruben0s op 11-04-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Afgelopen weekend weer eens opgestart na nieuws over Horde verbeteringen.

Community is nog zelfde als altijd :+ (quitters, leavers, etc) maar blijft toch wel leuk om te doen, zeker met een vaste crew.

Maar weer proberen om vaker te spelen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUNZERK3R
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-07 11:32
Bokkie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:18:
Afgelopen weekend weer eens opgestart na nieuws over Horde verbeteringen.

Community is nog zelfde als altijd :+ (quitters, leavers, etc) maar blijft toch wel leuk om te doen, zeker met een vaste crew.

Maar weer proberen om vaker te spelen.
En is het gelukt? Helaas lijkt het alsof de playerbase van GOW4 eerder is afgehaakt dan verwacht. GOW3 was nog zeker een jaar/ anderhalf jaar echt hot.

Zelf speel ik alleen KOTH in Core, daar zit nog wel veel actie in.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:25
Wordt GoW4 hier nog gespeeld?

Ik heb het gekocht en speel het op m'n PC (kan niet aan controller wennen voor shooters :X ). De campaign was wel erg snel uit en nu dus door naar Horde. Een paar leuke potjes gespeeld maar inderdaad veel quitters. Zijn er hier nog mensen die GoW4 horde spelen en waar ik bij kan aansluiten?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:29
Na de Fall Update heb ik Gears of War 4 weer geïnstalleerd. Ik kan deze echter alleen nog maar via de Store starten. De snelkoppeling in het Start menu ontbreekt. Na de installatie werd aangeboden GOW4 aan Start te koppelen. Dat leek me wel handig. Er gebeurde echter helemaal niks.

Even de executable opzoeken is er ook niet bij omdat Microsoft GOW diep weg stopt op je systeem. Sterker nog, volgens mij is die map niet eens normaal toegankelijk.

Ik heb een topic gestart op officiële GOW forum; geen reactie...

[ Voor 7% gewijzigd door be3a18 op 24-10-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrain2000
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:15
Ramon schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:01:
Wordt GoW4 hier nog gespeeld?

Ik heb het gekocht en speel het op m'n PC (kan niet aan controller wennen voor shooters :X ). De campaign was wel erg snel uit en nu dus door naar Horde. Een paar leuke potjes gespeeld maar inderdaad veel quitters. Zijn er hier nog mensen die GoW4 horde spelen en waar ik bij kan aansluiten?
Ik speel iets teveel Horde, en wil je echt verder dan moet je met een vaste club mensen werken. Quitters op casual en normal maken niet zoveel uit. Maar op Insane en Inconceivable red je het niet met vier spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

*Schaamteloze kick*

Zijn er nog mensen die dit spelen?

https://gearsofwar.com/en-us/community/gears4-2018-marupdate
Er is een nieuwe update uit, met extra achievements :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
kevlar01 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:56:
*Schaamteloze kick*

Zijn er nog mensen die dit spelen?

https://gearsofwar.com/en-us/community/gears4-2018-marupdate
Er is een nieuwe update uit, met extra achievements :)
Ik heb de informative toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:29
Ik kwam er nét achter dat GOW 4 131GB inneemt op mijn SSD. Dat is nogal wat. Is dat normaal? Ik las iets over een update in 2018 die meer compressie toepast. Ik weet alleen niet zeker of ik die heb. Ik neem aan dat als je het spel start er op updates gecontroleerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-12-2019
be3a18 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:32:
Ik kwam er nét achter dat GOW 4 131GB inneemt op mijn SSD. Dat is nogal wat. Is dat normaal? Ik las iets over een update in 2018 die meer compressie toepast. Ik weet alleen niet zeker of ik die heb. Ik neem aan dat als je het spel start er op updates gecontroleerd wordt?
Tegenwoordig 133GB. Heb hem net gekocht voor 7,49 voor de pc. Ik had net GOW2 en GOW3 en GOW JUDG uitgespeeld (JUDG zelfs meerdere keren opnieuw gespeeld) en nu hunker ik naar een nieuwe maar heb een xbox360 en geen xbone. Ik kreeg GOW1 gratis bij JUDG maar vind er niks aan. Heb wel een goede gamerspc. Ben benieuwd of GOW4 net zo leuk is als zijn voorgangers ondanks andere gameontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-12-2019
Heeft ff geduurd voordat de download klaar was. Zojuist ff gespeeld. Grafisch mooier maar krijg nu Andromedia gevoel. Die was ook grafisch mooier dan Mass Effect 2 en 3 maar gaf niet dezelfde gevoel en leek los te staan van die 2 delen. Ik heb gewoon niet de "wow" gevoel die ik had bij 3 en JUDG.

Desondanks ga ik wel verder met spelen bij gebrek aan beter alternatief. Leuk die elektro wapen. Jammer dat de granaatknop wederom terug veranderd is, nu kost het me meer tijd om te wisselen tussen wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:09
oud topic ff omhoog schoppen ...

maare wordt dit spel nog veel gespeeld op de pc ..? en dan multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

Gister even de Tech Test van Gears 5 gespeeld op de PC en ik moet zeggen dat de game heerlijk wegspeelt. Vorige week Gears 4 gekocht voor ongeveer 9 euro, had geen zin om een abo te nemen op Game Pass, maar ik vond de MP van Gears 4 heerlijk spelen op de PC. Dus uiteindelijk toch maar de Xbox Game Pass for PC genomen, voor een euro deze maand. Ik moet nog even kijken of ik na deze maand er mee door ga. Als ik uiteindelijk alleen Gears 5 speel dan 'koop' ik die liever.

Jullie nog bezig geweest met Gears 5?

[ Voor 4% gewijzigd door CerandoX.nl op 22-07-2019 10:14 ]

Pagina: 1 2 Laatste