[Ervaringen & Discussie] Gears of War 4

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Afbeeldingslocatie: https://xbnlstorage.blob.core.windows.net/xbnlmedia/2016/07/Gears-of-War-4.jpg

Inleiding

Deze topic is bedoeld voor alle Gears of War 4 fanleden om hun ervaringen te delen met ons wat ze van de game vinden. Ook is het mogelijk om lekker te discusseren over bepaalde dingen over de game zoals storyline of wapens of characters noem zo maar op.

Introductie van de game

Het is vijfentwintig jaar na het einde van Gears of War 3. Het wapen dat Marcus Fenix gebruikte om voor eens en altijd aan de Locust en de Lambent een einde te maken, heeft een nare nasmaak. Fossiele brandstoffen, zoals het gewilde Imulsion, zijn volledig onbruikbaar. Daardoor moeten de mensen op de planeet Sera een nieuwe manier van overleven zoeken. Alsof dat nog niet moeilijk genoeg is, heeft het wapen nog een neveneffect. De planeet wordt geteisterd door elektrische stormen en sterke windvlagen die alles op hun pad vernietigen.

De hervormde Coalition of Ordered Governments (COG) schat dat er nog een paar honderdduizend mensen op Sera leven. Om ervoor te zorgen dat dat aantal niet daalt, bouwt de organisatie steden die met hoge muren omringd zijn. Daarnaast heeft de COG de noodtoestand uitgeroepen, waardoor inwoners onder geen enkel beding de steden mogen verlaten. Een groep overlevenden verwerpt de standpunten van de organisatie en gaat nu door het leven als Outsiders. Die mensen leven buiten de wet van de COG en voeren van tijd tot tijd aanvallen uit op het grondgebied van de grootmacht om zo te kunnen overleven.
Foto's
Wapens
Wapens
Gears of War 4 brengt oude wapens terug en introduceert nieuwe. Daarnaast zijn er ook wapens die gegarandeerd niet meer terugkomen.

Terugkerende wapens
  • Lancer Assault Rifle
  • Hammerburst II
  • Retro Lancer
  • Snub Pistol
  • Gnasher Shotgun
  • Torque Bow
  • Boomshot Grenade Launcher
  • Longshot Sniper Rifle
  • Boltok Revolver
  • Smoke Grenade
  • Frag Grenade
  • Incendiary Grenades
  • Mulcher
  • Mortar
  • Hammer of Dawn (alleen in flashbacks)
Niet terugkerende wapens
  • Ink Grenade
  • Digger Launcher
  • Sawed-Off Double Barreled Shotgun
Nieuwe wapens
  • Dropshot
  • Buzzkill
  • Enforcer
  • Overkill
  • Tri-Shot
  • EMBAR
  • Combat Knife
  • Salvo Rocket Launcher
  • Mark 1 Markza Sniper Rifle
  • Shock Grenades

Cross play en Xbox Play Anywhere

Gears of War 4 ondersteunt cross play tussen de pc en Xbox One. Dit stelt je onder andere in staat om de save-file van de singleplayer in beide versies te gebruiken. Daarnaast maakt cross play samenspel tussen beide platformen mogelijk, waardoor een Xbox One-speler de campaign-, multiplayer- en Hordemodus met een pc-speler kan spelen.

Ook ondersteunt Gears of War 4 Xbox Play Anywhere. Als je de game digitaal koopt, dan kun je door Play Anywhere met één exemplaar de game op zowel pc als Xbox One spelen. Hier komen dan geen extra kosten bij. Gears of War is de eerste game die Xbox Play Anywhere ondersteunt.

Hardware specificaties benodigd voor PC

Systeemeisen (pc)

Minimum systeemeisen
  • Besturingssysteem: Windows 10 Anniversary Edition
  • Processor: AMD FX-6300 / i5 3470 @ 3.0 GHz
  • Videokaart: Radeon R7 260X / Geforce 750 T
  • Videogeheugen: 2 GB
  • Werkgeheugen: 8 GB
  • Harde schijfruimte: 80 GB
Aanbevolen systeemeisen
  • Processor: AMD FX-8350 / i5 4690 @ 3.5 GHz
  • Videokaart: Radeon R9 290X of Radeon RX 480 / Geforce 970 of Geforce GTX 1060
  • Videogeheugen: 4 GB
  • Werkgeheugen: 8 GB
  • Harde schijfruimte: 80 GB
Ideale systeemeisen
  • Processor: AMD FX-9590 / i7 4790 @ 4 GHz
  • Videokaart: Radeon R9 Fury X / Geforce 980 Ti of Geforce GTX 1080
  • Videogeheugen: 4 GB / 6 GB of meer voor Nvidia
  • Werkgeheugen: 16 GB
  • Harde schijfruimte: SSD met 80 GB

Releasedatum, speciale edities, pre-order bonus en DLC

De standaard editie van Gears of War 4 is vanaf 11 oktober verkrijgbaar voor de pc en Xbox One. De Ultimate Edition geeft je al vanaf 7 oktober toegang tot de game en een digitale aankoop geeft je toegang tot zowel de pc- als de Xbox One-versie. In totaal komen er drie edities uit:

Standard Edition
  • Game
  • Codes voor Gears of War 1, 2, 3 en Judgement (gelimiteerde tijd)
Ultimate Edition
  • Game
  • Codes voor Gears of War 1, 2, 3 en Judgement (gelimiteerde tijd)
  • Season Pass
  • Vintage VIP Pack
  • Permanente toegang tot 24 extra mappen
  • Exclusieve Developer Playlist met toegang tot nieuwe maps en modi
  • Zes Gear Packs
  • Gelimiteerde SteelBook
  • Vier dagen eerder speelbaar
Collector's Edition
  • Game (verschillend per retailer)
  • Codes voor Gears of War 1, 2, 3 en Judgement (gelimiteerde tijd en verschillend per retailer)
  • Alle extra's van de Ultimate Edition (verschillend per retailer)
  • JD op COG Bike Premium Statue
  • Exclusieve lithograaf
  • Frag Grenade sleutelhanger
  • Drie Gears boxen (In-game)
  • Premium Packaging

Versiebeheer

• 07-10-2016 - Topic aangemaakt - theduke1989
  • 08-03-2018 - March 2018 update nieuws toegevoegd! - theduke1989

[ Voor 22% gewijzigd door theduke1989 op 08-03-2018 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989

UPDATES

Updates zullen worden toegevoegd. NIEUW -> OUD!

March Update 2018:
Nieuwe update beschikbaar March Update 2018:
If you're looking to add a little more gamerscore to your tally, Gears of War 4's latest update will be worth a look. Developer The Coalition has added 11 new achievements to the mix, along with some weapon loadout changes and more.

According to The Coalition, the new achievements are meant to provide a challenge for Versus players as well as an educational opportunity for Horde players to get better with classes. None of the achievements are retroactive, so you'll have to go out and get each one following the update, no matter your previous exploits. Here's a look at all of the new achievements:

Versus
- Slaying It (100G) – Get 5,000 kills in Versus Multiplayer from March 2018 onwards (Public Only)
- I'm on Fire! (50G) – Earned 5 kills in Versus Multiplayer with more kills than deaths (Public Only)
- Getting Competitive (50G) - In Versus, win 25 matches in Competitive playlists (Public Only)

Horde:
- School Of '08 (25G) – In Private Horde, complete 50 consecutive waves of Horde on Hardcore or higher without the team building any fortifications
- Quick And Dirty (50G) – Complete 25 consecutive waves of Horde Lite or Frenzy
- In and Out (50G) – Complete 25 consecutive waves of Horde Lite or Frenzy on Insane
- Know Your Role: Scout (35G) – As a Scout, pickup 10,000 power during active combat in one Horde match
- Know Your Role: Engineer (35G) – As an Engineer, build 10 fortifications you have an active Card for in one Horde match
- Know Your Role: Heavy (35G) – As a Heavy, add 50 ammo for launchers or Heavy Weapons in a Weapons Locker in one Horde match
- Know Your Role: Sniper (35G) – As a Sniper, headshot 30 Scions, Pouncers, DR-1s or Snipers in one Horde match
- Know Your Role: Soldier (35G) – As a Soldier, kill 40 enemies from cover and have 100 Lancer kills in one Horde match

In an attempt to address concerns over the impact of the Hammerburst on matches in Core Tuning, The Coalition has dropped it as a loadout weapon. Instead, Hammerburst can be picked up as a secondary weapon across several maps.

Aside from some other minor tweaks, that's about it for the March update. Players will have some upcoming events to look forward to, however, including a St Patrick's Versus Event on March 9, which will feature a variant on Arms Race alongside a new St Patrick's themed weapon. The Coalition is also teasing more Midnight Omen skins for players to go after in the game's next event, along with a snipers-only "Bunny Hunt" event for Easter.

[ Voor 194% gewijzigd door theduke1989 op 08-03-2018 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 21:16
Dat cross play, dan is de pc speler met muis toch in het voordeel in de multiplayer? Vind dat een groot nadeel deze feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 12:11
Cross play was, van wat is ergens las, alleen in single player en horde mode.
Dat zou dus niet tijdens versus zijn, maar of dit waar is weet ik niet :).

[ Voor 15% gewijzigd door Poesmij op 09-10-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Klopt,

Gelukkig is dat ook zo want ik en me maten willen alles op insanse uitspelen :D meteen alle COGS binnen enz. Hoe zit dit met de PC versie krijg je daar ook COGS of kan je uberhaut voor iets sparen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
COGS? nog nooit van gehoord:p, maar ik ben ook maar net aan de campaign begonnen, maar dit zal wel toch? als het cross platform is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
http://gearsofwar.wikia.c...on_of_Ordered_Governments

Ik speel al jaren deze game, dus ken er wat van. En je hebt ook nog dat je sheets moet sparen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Jaa de groep ken ik, maar doelde op het verzamelen van cogs? Heb ooit met men broer door de 3 games heen gespeeld maar is weer lang geleden. De game werkt trouwens wel erg lekker stabiel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ja klopt,

Op wat staat bij jullie de settings? Bij mij alles op High, ultra is te hoog gegrepen met mijn settings denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m op de x1. Leuk spel, alleen zijn de laadtijden bij mp soms wat lang. Vaak zijn er vervolgens 1-3 gasten uit de game, wat dus oo een disconnect lijkt. Speelt verder lekker, controller is toppie voor deze game. Muis keyboard geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook het idee dat insane lastiger is dan in eerdere delen? Ga echt heel vaak dood. Wel prima hoor dat het moeilijk is. Ben benieuwd of anderen dat ook zo vinden of dat ik gewoon slecht ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
theduke1989 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:29:
Ja klopt,

Op wat staat bij jullie de settings? Bij mij alles op High, ultra is te hoog gegrepen met mijn settings denk ik....
Bij mij bijna alles op ultra, paar dingen op high, draait perfect 60fps met mijn gtx 970 :).

Net de campaign uitgespeeld, heerlijk spel:).
Op normal was het wel wat te makkelijk, nog maar een keertje er doorheen op een moeilijkere stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Draait wel netjes op de pc. Alles op ultra met 1080p en ruim boven de 60fps. Kunnen velen devs van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
Die benchmarking tool is wel netjes zeg! Mogen meer devs zo inbouwen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MBjdDSYRMSIMdmVh3JJG6xYq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Ok, ik heb wel al een ontzettende haat naar de microsoft store, de update van gears werkt niet, dus kan ook niet spelen.
Jaguar645 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:27:
Die benchmarking tool is wel netjes zeg! Mogen meer devs zo inbouwen :)

[afbeelding]
Vind het wel knap dat jij met je 1070 betere prestaties hebt met een hogere resolutie dan ik met men 1080 :/.

[ Voor 62% gewijzigd door Poesmij op 11-10-2016 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 17:58
Poesmij schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:58:
Ok, ik heb wel al een ontzettende haat naar de microsoft store, de update van gears werkt niet, dus kan ook niet spelen.

[...]

Vind het wel knap dat jij met je 1070 betere prestaties hebt met een hogere resolutie dan ik met men 1080 :/.
Geen idee wat je er verder in hebt zitten natuurlijk maar die i7-6700K maakt ook een hoop goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Jaguar645 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:02:
[...]

Geen idee wat je er verder in hebt zitten natuurlijk maar die i7-6700K maakt ook een hoop goed :)
Een i7 4790k en 16gb geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:36:
Ik heb m op de x1. Leuk spel, alleen zijn de laadtijden bij mp soms wat lang. Vaak zijn er vervolgens 1-3 gasten uit de game, wat dus oo een disconnect lijkt. Speelt verder lekker, controller is toppie voor deze game. Muis keyboard geen ervaring mee.
Ik had het gister dat de Horde matches niet eens deden starten, Bleef hangen op Loading map. Las op internet dat het nog vaker voorkomt. Misschien hebben de devs de verkopen onderschat.

Coop campaign starten moesten we ook 3 keer proberen. Werden er steeds uitgegooid met van die mooie MS/Windows error codes :)

Maar heerlijke game hoor. Lekker het oude gears gevoel, met nieuwe dingen en in principe gewoon Locust 2.0 enemies ;) Maar het is Gears, en dat is genoeg voor mij. Lancer FTW!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:24:
[...]

Ik had het gister dat de Horde matches niet eens deden starten, Bleef hangen op Loading map. Las op internet dat het nog vaker voorkomt. Misschien hebben de devs de verkopen onderschat.

Coop campaign starten moesten we ook 3 keer proberen. Werden er steeds uitgegooid met van die mooie MS/Windows error codes :)

Maar heerlijke game hoor. Lekker het oude gears gevoel, met nieuwe dingen en in principe gewoon Locust 2.0 enemies ;) Maar het is Gears, en dat is genoeg voor mij. Lancer FTW!
Ja, irritant gebeuren... Hopelijk is dat er na een paar dagen uit. Ik vind de coop versus mode ook wel leuk, met wat randoms tegen de AI op hardcore is best uitdagend. Versus met alleen spelers is ook leuk, maar vaak leavers, waardoor je pas na de ronde AI als backup krijgt. Oneerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vermaak me weer prima met de campaign... Op Hardcore. Moest wel weer ff wennen aan de "traagheid" of "zwaarheid" of hoe ik het ook meot omschrijven van Gears, maar ik zit er weer helemaal in. Vanavond verder met Act III.

spoiler:
Wel veel robots, hopelijk ben ik daar snel vanaf.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik ga vandaag voor het eerst opstarten. Hopelijk werkt het een beetje via de micrsofot store.
Hij deed af en toe heel raar, maar dat kan ook komen doordat de store ge-update moest worden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
  • Nu online
Digital Foundry was niets dan lovend over de PC "Port". Dit was de eerste echte titel die via UWP word afgeleverd en echt goed presteert in tegenstelling tot Quantum Break.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
theduke1989 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:39:
Ik ga vandaag voor het eerst opstarten. Hopelijk werkt het een beetje via de micrsofot store.
Hij deed af en toe heel raar, maar dat kan ook komen doordat de store ge-update moest worden....
Bij mij werkte het niet. Gister download aangezet -> installeer maar op D (want C is mijn SSD en 73 gb is wat veel van het goede) -> crash van de store app (stuk of 5 keer geprobeerd).

Toen toch maar installatie op C, later gewijzigd dat de game naar E (ext hdd) verplaatst moet worden want de game kon om de een of andere reden niet naar de D-schijf verplaatst worden.

Eindelijk alles geinstalleerd, wil de game eerst een update hebben voor het kan starten -> update blijft hangen in de store. Al met al zeer slecht, gelukkig deed de X1 niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
die update (pc) blijft idd een tijdje hangen, de download gaat vlug en dan moet je een tijdje wachten

zalig game en draait heerlijk op pc
bukkum schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:37:
Dat cross play, dan is de pc speler met muis toch in het voordeel in de multiplayer? Vind dat een groot nadeel deze feature.
cross play is enkel voor de coop modi, dus geen versus

[ Voor 51% gewijzigd door diknmuis op 12-10-2016 12:46 ]

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Blijkt dat de update mappen overzet en verschuifd, met een 80GB spel duurt dat wel even, wist ik dus ook niet. Wel lijkt de store beter te werken na de laatste update, vraagt niet weer om men hele spel opnieuw te installeren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
iemand ervaring?

Ik heb de Ultimate editie voor €80,- kunnen fixen puur voor de SEASONPASS wat normaal €50,- maar ik heb alle codes ingevoerd en gedownload alleen staan ze nergens in de lijst met downloads? Worden ze automatisch in-game geïnstalleerd of ?? want dat kan ik niet terug zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:43
Wat een heerlijke game, draait soepel, vloeiende gameplay.. nu de skills nog.

Gears 3 is dieper weggezakt dan ik dacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Game start niet meer op sinds de update (PC). Meer mensen last van ?

[ Voor 3% gewijzigd door dannbla op 12-10-2016 13:49 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murdah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:20
theduke1989 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:55:
iemand ervaring?

Ik heb de Ultimate editie voor €80,- kunnen fixen puur voor de SEASONPASS wat normaal €50,- maar ik heb alle codes ingevoerd en gedownload alleen staan ze nergens in de lijst met downloads? Worden ze automatisch in-game geïnstalleerd of ?? want dat kan ik niet terug zien...
Uit m'n hoofd (heb zelf de X1 versie); ga in GoW4 naar Store op de main menu screen, daarna 2 tabs naar rechts en dan moet er staan: "You already own the Season Pass".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

PC owners hier, hoe fijn draait de game bij jullie? Niet qua performance, maar qua vinden van spelers, bugs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:43
Vinden van ranked matches is wel een dingetje..

Bugs heb ik nog niet opgemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:24
Horde mode een paar uurtjes gespeeld, speelt heerlijk weg :)

Draai 107fps gemiddeld met alles op ultra/1080p met een i7 3770 & evga 1070.

Krijg alleen de steam overlay niet werkend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb ook gisteren meteen begonnen met Horde PC-X1 en wat werkt het allemaal lekker zeg.
Heerlijk met maten tot Horde50 gekomen zonder framedrops of wat dan ook. Echt een prima game....

Hun allemaal op de X1 en ik op PC. Al speelde ik ook gewoon via X-1 controller...

Als mensen willen toevoegen prima.....
solidbosanac

PS: stuur je gamertag via de PM door, dan kunnen we maybe co-op etc...
zet ze dan op de eerste pagina...

[ Voor 23% gewijzigd door theduke1989 op 13-10-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ook gister met 3 maten de Horde mode gedaan. 3 op PC en 1 op Xbox One. Tot Wave 30 gekomen op Hardcore en toen was het bedtijd. Maar wat een epischheid! Heerlijk die uit elkaar spattende lichamen en hoofden.

Tot nu toe ook geen lag of whatsoever gehad. Cross platform play werkt tot nu toe als een zonnetje. Wat wel een gigantische PITA is is iets kopen via de Windows Store. Gelukkig een key op de kop getikt op www.g2play.net en maar 50euro betaald.

Vanavond gaan we dus met z'n alle op PC zodat we ook deathmatch enzo kunnen doen. Hopelijk dan geen last van fucked up matchmaking problemen oid.

[ Voor 14% gewijzigd door Techno Overlord op 13-10-2016 10:20 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
mensen die graag horde spelen voeg me gerust toe, speel meestal op pc
kben het wat zat met die random leavers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseAMD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 15:52
Wat een heerlijk spel. Maandag de Xbox one met GoW4 gekocht en de campaign op normal uitgespeeld. Toch weer een mooi verhaal.

Net een potje horde online. Wow wat gaaf!

Gamertag is: Jesse1915cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb de game sinds gisteren op de PC. Amper tijd om te gamen, maar wil wel even gedag zeggen tegen iedereen en dit topic taggen ;)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dsabella
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-07 00:19
Ik speel Gears of War zelf helemaal niet en heb op een bèta versie na het verder ook nooit gespeeld.
Toch kreeg ik op de X1 dit bericht van Xbox Live:

Bedankt dat je een trouwe Gears of War-fan bent! Hier is een code om een Operations Gear Pack te ontgrendelen in Gears of War 4, beschikbaar vanaf 11-10-16. Wissel voor 31-12-16 in op Xbox One of Xbox.com/redeemcode.

Heeft iemand iets aan de code? Zoja, stuur even een PM en je krijgt hem van mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:24
Dsabella schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:08:
Ik speel Gears of War zelf helemaal niet en heb op een bèta versie na het verder ook nooit gespeeld.
Toch kreeg ik op de X1 dit bericht van Xbox Live:

Bedankt dat je een trouwe Gears of War-fan bent! Hier is een code om een Operations Gear Pack te ontgrendelen in Gears of War 4, beschikbaar vanaf 11-10-16. Wissel voor 31-12-16 in op Xbox One of Xbox.com/redeemcode.

Heeft iemand iets aan de code? Zoja, stuur even een PM en je krijgt hem van mij :-)
Werkt dat ook voor de pc versie? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dsabella
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-07 00:19
JordyPSC schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:16:
[...]

Werkt dat ook voor de pc versie? :9
Ik heb werkelijk geen idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vreemd dat deze game zo weinig aandacht krijgt in deze thread...

Vanmiddag beginnen aan de single player, ik ben echt onder de indruk! Meer dan bij andere Gears spellen zelfs.. Ik kan het niet precies omschrijven maar dr game voelt compleet af aan, speelt super soepel en het is gewoon heerlijk schieten 👍

Dit op een standaard Xbox One met full HD Sony Bravia scherm, genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel te druk met mijn kettingzaag om te typen.

Wel matig dat iedereen quit na ronde 10 in horde. Ga dan solo spelen. Zo moeilijk is dat allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Ja precies, horde mode word kapot gemaakt door mensen die na tien a 20 ronder al stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik zoek nog een paar mensen die voornamelijk Horde mode spelen. Ikzelf heb niet alle tijd om veel te gamen (maar wel in het weekend!) maar ik speel samen met 2 á 3 andere vrienden. Zitten altijd op Discord, dus als je nog een groepje zoek, hit me up!

Mijn gamertag is Seroczynski, wij spelen allemaal op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poesmij schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 11:17:
Ja precies, horde mode word kapot gemaakt door mensen die na tien a 20 ronder al stoppen.
Is op normal stukken minder dan op casual merk ik. Maar dan heb je weer een groep nodig die wat kan. Met de meeste randommers is normal naar 50 waves een stap te ver. Al moet ik zeggen dat ik 4 keer down ging in de Boss wave 50 op casual gisteren. Was wel diep in de nacht na een borrel maar dan nog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Horde is pittiger dan in gears 2 en 3. Wel vele malen beter dan 3, vind het alleen jammer dat characters achter rng shit cards zitten en ik mis toch wel een paar characters helaas :(

Dit weekend meteen al double XP, daarom ook al veel quitters op wave 10 en 20, (efficientie in levellen schijnt)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
mensen die horde spelen voeg me gerust toe, speel op pc meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:27:

Dit weekend meteen al double XP, daarom ook al veel quitters op wave 10 en 20, (efficientie in levellen schijnt)
Ben level 41 inmiddels. Kijken of het vanavond lukt om 50 te halen. Gaat best snel qua levelen in MP als je de bounties doet. Die voor 1500 punten is in de meeste Game modes een lachertje. Zelfs voor een noob als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wel tof trouwens weer die nieuwe mogelijkheden, zoals gasten vanachter cover eroverheen terughalen

http://xboxclips.com/Sara...b-bf3c-8ecfc81ef713/embed

_O-

Moet zeggen dat ik de Hammerburst wel erg sterk vind in vergelijking tot de Lancer en de Retro lancer, Geen idee hoe dat in Versus is, maar in horde ben ik geneigd om sneller de hammerburst en de retro te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Wat is nu eigenlijks het praktisch nut van levelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

E-Peen :P

Heb in Gears 4 behalve het gebruik als markerings punten voor het verdienen van credits nog niets gezien. In gears 3 kreeg je ook unlocks tijdens levellen enzo, hier krijg je voor de milestones enkel credits volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mensen die samen willen spelen : DennusB91, op Xbox One :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bevalt super, quitters blijven / zijn wel heel irritant zeker in horde

voeg me toe: gamertag dikketokus (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb tot dusver iedereen die zijn GT in dit thread heeft gemeld toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Hm vandaag spel gehad bij mn videokaart (msi 1070). Downloaden starten niks, nieuwste drivers erop gooien nu nog een amd in computer en nog steeds niet. Je zal echt maar 69 euro neergeteld maakt me huiverig om nog iets bij MS store te kopen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
ErikRo schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:54:
Hm vandaag spel gehad bij mn videokaart (msi 1070). Downloaden starten niks, nieuwste drivers erop gooien nu nog een amd in computer en nog steeds niet. Je zal echt maar 69 euro neergeteld maakt me huiverig om nog iets bij MS store te kopen.
Ik zeg niet dat dit de oplossing is, maar wellicht heb je er wat aan:
https://gearsofwar.com/en...b-9008-405612c1e337/posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
ErikRo schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:54:
heb je de laatste win10 versie? is zelfs soms meer dan één update

anders even kijken naar de link die Seroczynski gaf, er waren idd wat problemen met de downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 11:59
Ik heb bij Gears of War 4 wel eens dat de game op random punten freezed, het geluid blijft doorspelen en moet het spel dan opnieuw opstarten. Kan wel gewoon ALT+TAB. Soms gebeurd het na 1 minuut maar soms na 1 uur.

MSI R9 390X
16 GB Ram
6700K

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
nergens last van prima game vooral met de nieuwe AMD updates werkt het echt heerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
ook geen last, ik zit wel in het groene kamp :p (nvidia)

het draait heerlijk, ik hoop dat dit ook in de toekomst zo zal zijn met win10 games, FH3 draait toch niet zo lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
razRDJ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:46:
Ik heb bij Gears of War 4 wel eens dat de game op random punten freezed, het geluid blijft doorspelen en moet het spel dan opnieuw opstarten. Kan wel gewoon ALT+TAB. Soms gebeurd het na 1 minuut maar soms na 1 uur.

MSI R9 390X
16 GB Ram
6700K

Meer mensen met dit probleem?
Andere setup, maar ook nergens last van. Is je Windows up-to-date en gebruik je de laatste AMD drivers?

Lekker rigoreus, maar een format (of Windows Reset) doet ook vaak wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://gearsofwar.com/en-us/community/halloween-event-16

Dodgeball maar dan sneller. Ik ga wel even kijken dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Gisteren sinds een week weer gespeeld. Public Horde op Normal met een maat van mij plus drie randoms. We waren voor de 20e wave al met vier man maar hebben het desalniettemin succesvol af weten te ronden. Was voor mij de eerste keer in Gears 4 :)

Helaas zat iemand nog altijd mijn rol als Scout in de weg, maar ach. We hadden uiteindelijk de fabricator op lvl 4 dus de manned turrets waren helemaal top :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 21:46
Meer mensen die het spel niet eens kunnen downloaden(PC, crappy windows store)? De download stopt op verschillende momenten, na een reboot gaat het weer eventjes verder (100mb tot 10G) om vervolgens weer te stoppen zonder melding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
1337aldi schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:42:
Meer mensen die het spel niet eens kunnen downloaden(PC, crappy windows store)? De download stopt op verschillende momenten, na een reboot gaat het weer eventjes verder (100mb tot 10G) om vervolgens weer te stoppen zonder melding..
Seroczynski schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:09:
[...]

Ik zeg niet dat dit de oplossing is, maar wellicht heb je er wat aan:
https://gearsofwar.com/en...b-9008-405612c1e337/posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:29
1337aldi schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:42:
Bij mij duurde de download wel heel lang (van 11:00 tot 23:00) maar werkte wel; dit ondanks een 150Mbit verbinding van Ziggo. Denk dat je gewoon geduld moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 21:46
Het is inmiddels inderdaad gelukt, de multiplayer is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Leuke solo-Horde tactiek voor Lift. Ook te gebruiken in team-verband:

https://www.reddit.com/r/...olo_lift_horde_150_strat/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:29
Gisteren weer GOW4 gestart (Windows 10). Vanuit de game zelf melding van een update én dat je pas verder kunt spelen na installatie update. Ok, ik dus geprobeerd te updaten. Dat ging dus niet goed. Iedere keer foutmelding. Even het een en ander uitgezocht. Wat blijkt nou; updaten vanuit de game zelf werkt dus niet. Op zich wel logisch lijkt mij; er moet een update worden gedaan van een spel wat al draait. Oplossing is dus rechtstreeks updaten vanuit de Store en dan pas game starten. Voor iedereen die hier ook tegenaan loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Laatst online: 12-06-2023
Heb zonet iedereen die zijn gamertag vermeldde toegevoegd voor Horde.

Mijn tag is: Bruno the Wise

Zit momenteel zonder microfoon. Iemand anders last om zijn xbox one controller te laten werken met Windows 10? Krijg steeds code 10 melding (de huidige energiestand van het apparaat is zodanig dat deze aanvraag niet kan worden ondersteund). Na een uur prutsen nog steeds niet, spijtig want voicecomm voor horde is toch leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Beste medetweakers.

Ik heb bij mijn gtx 1080 een voucher gekregen voor Gears of War 4.

Ik heb deze code ingewisseld en sta nu op de website van Microsoft. De website geeft keurig aan dat ik de game 'gekocht' heb, maar ik kan vervolgens klikken wat ik wil op 'op je pc spelen' maar er gebeurt niets. Hoe krijg ik deze game nu geinstalleerd op mijn pc, want ik zie echt nergens een download of installatie knop:
(adblocker is uitgeschakeld)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zWLnVJ4jhQL5T04C4iiR1fcO/full.jpg

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Snowwie schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:27:
Beste medetweakers.

Ik heb bij mijn gtx 1080 een voucher gekregen voor Gears of War 4.

Ik heb deze code ingewisseld en sta nu op de website van Microsoft. De website geeft keurig aan dat ik de game 'gekocht' heb, maar ik kan vervolgens klikken wat ik wil op 'op je pc spelen' maar er gebeurt niets. Hoe krijg ik deze game nu geinstalleerd op mijn pc, want ik zie echt nergens een download of installatie knop:
(adblocker is uitgeschakeld)

[afbeelding]
Probeer het eens via de Windows Store (de app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Seroczynski schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:38:
[...]

Probeer het eens via de Windows Store (de app).
Jup, dat schijnt te werken.... :)

Bedankt. :Y

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
Zonet Horde tot level 45 gespeeld. Frustraties alom.
Gezien er niemand scout was, zelf maar gekozen om als scout te spelen.
Om dan vast te stellen dat de rest alle power zelf loopt te collecten...
Best van al is dat men ipv te wachten met het killen v/d laatste 1-2 vijanden deze direkt omlegt zodat ik m'n 2x bonus niet kan bekomen. Achteraf komen janken dat er niet genoeg credits zijn om de turrets te repareren.
Sorry voor de rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
huyanglee schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:31:
Zonet Horde tot level 45 gespeeld. Frustraties alom.
Gezien er niemand scout was, zelf maar gekozen om als scout te spelen.
Om dan vast te stellen dat de rest alle power zelf loopt te collecten...
Best van al is dat men ipv te wachten met het killen v/d laatste 1-2 vijanden deze direkt omlegt zodat ik m'n 2x bonus niet kan bekomen. Achteraf komen janken dat er niet genoeg credits zijn om de turrets te repareren.
Sorry voor de rant.
Ik speel met mijn maten komen altijd tot lvl50 . Als je wilt kunnen we je adden doen het prima. Beter een volledig eigen squat dan andere erbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
Thanks, gamertag: Bruno the Wise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Meer mensen problemen met joinen van games ?

Afbeeldingslocatie: https://postimg.org/image/jkgq4xfv7/ duurt lang en gooit me vaak eruit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik speel enkel Horde, heb daar afgelopen weekend geen problemen met matchmaking mee gehad.

Over randoms gesproken, ik begin er niet meer aan. Zit tegenwoordig op de /r/GearsOfWar Discord server en zorg altijd dat ik met een groepje speel. Kijk eerst hoeveel mensen van mijn vaste clubje willen spelen en kunnen het via de Discord opvullen. Zitten aardige en goede gasten tussen :) Heb op deze manier Insane Horde wel op "farm" zeg maar. Het gebeurd nooit meer dat we het niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 11:21
iemand die Horde op insane in groepsverband wil spelen? Voeg mij toe, xbox gamerstag: sajesajama

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb issues van flikkerende scherm. Iemand ervaring hiermee? Gebruik AMD als GPU R9 290....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Ayrton schreef op zondag 13 november 2016 @ 07:14:
iemand die Horde op insane in groepsverband wil spelen? Voeg mij toe, xbox gamerstag: sajesajama
Will do!
gt: Buddhab0y

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 19:10
Ik heb het net gekocht, moet eerst maar weer eens even wennen aan het spel maar voeg mij ook maar toe als je een vrijdag/zaterdag avond horde wil doen; (Xbone) GT Reliath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
idee om een lijst te maken ___

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:39
Zo!... ben GoW4 voor de PC aan het downloaden (45 euro via de MS store... really?)
Anyways... Wilde mijn X-Box One Elite controller toch GOED uit gaan testen :D

Nog 20GB van de 85GB te gaan (gaat langzaam zelfs met 22MB/s lol...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Wacht maar tot de installatie aan de beurt is, deze duurde bij mij langer dan het downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:39
Inmiddels wat getest, bevalt prima :)

Haal ingame met alles op Ultra 90-115FPS wat IMO meer dan genoeg is O-)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/103d34l.png

[ Voor 21% gewijzigd door Thalaron op 09-12-2016 02:21 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze mogen van mij echt een requirement op insane en hardcore horde zetten, lvl5 class ofzo, nu al 5 potjes achter elkaar een scout of engi lvl1. Of gaat er een random lvl 10 continue zut bouwen, terwijl ik 40% korting heb.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Vandaag uitgespeeld op de Xbox One. Moet zeggen dat ik de Gears of War serie een hele toffe reeks blijf vinden. De gameplay blijft me erg aanspreken. Zeker Act 5 is er een uit het boekje als je mij vraagt :)

Nu heb ik voorheen de eerste drie delen ook gespeeld, maar Judgement nog niet. Nu zit bij GOW4 een code om deze te downloaden, dus denk dat ik dat wel ga doen. Is toch een meer op zichzelf staande game als ik het goed begrijp, dus verhaaltechnisch is het dan niet té verwarrend :+

Multiplayer durf ik me nog niet aan te wagen :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Wom schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:07:
Vandaag uitgespeeld op de Xbox One. Moet zeggen dat ik de Gears of War serie een hele toffe reeks blijf vinden. De gameplay blijft me erg aanspreken. Zeker Act 5 is er een uit het boekje als je mij vraagt :)

Nu heb ik voorheen de eerste drie delen ook gespeeld, maar Judgement nog niet. Nu zit bij GOW4 een code om deze te downloaden, dus denk dat ik dat wel ga doen. Is toch een meer op zichzelf staande game als ik het goed begrijp, dus verhaaltechnisch is het dan niet té verwarrend :+

Multiplayer durf ik me nog niet aan te wagen :+
Is qua verhaallijn inderdaad anders. Speelt zich dacht ik zelfs af voor GOW1.
Vond dit ook een prima editie, al waren de reviews destijds iets minder.

Ook grafisch ziet het er nog zeker prima uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Gisteren begonnen met Judgement en voor een X360 titel ziet dat er zeer prima uit inderdaad. Je merkt dat de omgevingen wat kleiner zijn en er wat minder detail in de omgevingen en karakters zit, maar dit stoort nergens. Vermaak me er prima mee in ieder geval. Leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nou precies met die codes voor de eerste 4 Gears of War games?
Krijg je die in de doos erbij als je de game koopt en zijn ze nog steeds geldig?

Ik meen ergens op internet te hebben gelezen dat mensen die de 1TB XBO S + GOW4 bundel kopen de game moeten hebben gespeeld voor 1-1-2017 en dat ze dan automatisch de 4 andere games in hun library krijgen en anders niet?

Ik heb nog nooit een GOW game gespeeld maar ben er weel heel nieuwsgierig naar geworden :)
Ik heb ook nog geen XBO maar ben me wel aan het oriënteren.

Weet iemand iets meer te vertellen over die codes voor de andere delen en of ze nog te verkrijgen/activeren zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Nu heb ik niet die specifieke bundel gekocht, maar ik heb deze week nog Gears of War: Judgement geactiveerd via de code die ik bij mijn copy van GOW4 kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:35:
Nu heb ik niet die specifieke bundel gekocht, maar ik heb deze week nog Gears of War: Judgement geactiveerd via de code die ik bij mijn copy van GOW4 kreeg.
Deze week, als in gisteren of zondag 1 januari ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:51:
[...]

Deze week, als in gisteren of zondag 1 januari ?
Gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
Nou de kogel is door de kerk. Heb bij Bart Smit de xbo s 1tb + gow 4 bundel gekocht. Met 1 extra controller gratis. 289 voor betaald. Volgens mij wel een goeie deal toch?

Ik hoop dat die codes voor de andere delen er ook bij zitten... fingers crossed 😀

Zo niet is er dan nog een andere manier om aan die codes te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Normaal gezien zitten de codes als losse flyer er bij. Neem aan dat je bij zo'n bundel ook enkel een code voor GOW4 krijgt ipv. een fysieke disk? Bij mij (fysieke disk) zaten ze er als code bij in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Eindelijk even voor 18.00 m'n bundel opgehaald.
Zit geen fysiek spel bij alleen code voor GOW 4
Eerst updates van de xbo downloaden, daarna GOW4 downloaden over een 40mb lijntje van ziggo..... pfffff wat duurt wachten dan lang zeg.
Nu net ff half uurtje gespeeld maar wat een VET spel zeg.

Helaas geen codes erbij voor de voorgaande delen :(

Mocht iemand de codes voor die voorgaande delen hebben en er niks mee doen dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Die heb ik wel voor je, doe er zelf toch niks mee aangezien ik die games fysiek heb. Als ik thuis ben zal ik DM sturen met die codes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Oh dat zou ik echt heel tof vinden Wom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:26
Wat een bagger de windows store. Heb Gears of War 4 gekregen met kerst. Krijg het spel gewoon niet geinstalleerd op mijn PC. De store download voor een paar seconden en stopt er dan vervolgens mee.
Pagina: 1 2 Laatste