Is Misco veilig om te bestellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-10 12:42
Hallo Tweakers!

Mijn vraag aan jullie is dus: is Misco veilig om te bestellen? Er staan heel veel reviews op internet over dit bedrijf. Meer slechte dan goede.... Ik wil namelijk het MSI Z170 moederbord kopen die wat nu voor rond de 50 euro gaat. Terwijl andere shops dit moederbord voor 130 euro aanbieden?

Dus klopt deze prijs uberhaupt? En als ik hem bestel komy het ook echt aan, wordt ik niet opgelicht omdat het de verkeerde prijs is die zij op hun site hebben staan?

MVG Jeanke

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misco is niet malafide (vroeger zakelijk veel mee gedaan), maar blijkbaar scoren ze niet zo best bij hun klanten (de reden dat wij dat niet meer doen :P).

Maar als je deze echt graag wilt, kun je ze eens mailen of bellen of de prijs wel klopt. Hij is ruim 41% goedkoper dan de volgende in de de pricewatch, dus dat is wel aanzienlijk. Ervan uitgaan dat de prijs klopt en dus zomaar bestellen, lijkt een beetje een gok en geeft hun redelijk een poot om op te staan als ze zeggen dat het een fout is. Dat had je dan kunnen weten en heb je er dus niet per definitie recht op dat ze het alsnog voor die prijs leveren. Nou is het bedrag wel dermate laag dat ik me niet voor kan stellen dat ze moeilijk doen (tenzij 1000 man hem nu koopt).

Maar kortom, ik zou ze dus even mailen.
Jeanke117 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:58:[...] Dus klopt deze prijs uberhaupt? En als ik hem bestel komy het ook echt aan, wordt ik niet opgelicht omdat het de verkeerde prijs is die zij op hun site hebben staan?
Dit heeft werkelijk helemaal niks met oplichting te maken. |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 05-10-2016 22:06 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals in SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje. Je kunt uiteraard altijd een verzoek indienen om een shop toe te voegen aan de ShopReview. Zie hiervoor deze link.

Het is raadzaam om de informatie in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie goed in je op te nemen voordat je online aankopen doet. Deze informatie is wellicht nog belangrijker wanneer je besluit een aankoop te doen bij een winkel die niet is opgenomen in de ShopReview.
En nee, het heeft niets met oplichting te maken als ze niet leveren als het om een duidelijke prijsfout gaat. Deze gaat op slot :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.