Op zaterdag 30 juni 2001 19:14 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
volgens mij wil hij "hifi"......
Ach, hij heeft een CREATIVE set, dat zegt genoeg over zijn eisen lijkt me. En hij wil "gewoon een stevige bass".
Stevige bass, daarvoor moet je gewoon bij Mission (of JBL maarjah, beetje gecontroleerde bass is altijd goed

zijn. Die leveren goede (tenminste acceptabele) mid en treble, en een gewoon stevige bass. Dat is wel het merk voor je denk ik. Zeker een betere optie dan B&W speakers, volgens mij ben jij dik tevreden met Mission zuilspeakers, en dan is de 702se een goede keus.
Voor 2000 piek kan je naar mijn inziens een leuk stereo HIFI setje kopen.
Precies, waarom wil je trouwens 5.1 geluid? DIVX filmpjes ondersteunen geen 6 kanalen en zijn gewoon stereo, soms zelfs in mono kwaliteit. Voor muziek is het al helemaal onzin. En als je superheftige bass wil moet je gewoon 2 Mission 704's kopen. Reken maar dat je omkomt in de 45Hz tonen
Prijslijsten worden trouwens bijna nooit op websites gezet, zelf vind ik het redelijk annoying. Maargoed. Je luistert bij een zaak, en koop daarna waarschijnlijk (of je hebt een zeer groot budget). Dus prijslijst op internet is niet echt nodig. Het zou ook lullig zijn als je luistert bij een zaak, en koopt bij een andere zaak die het goedkoopst is.
Dus daarom worden bijna geen prijslijsten online gezet in mijn ogen, gewoon om concurrentie uit te sluiten.
Advies prijzen staan soms weleens online. Als je prijzen wilt moet je gewoon type in dit topic vragen, de meesten weten altijd wel ongeveer de prijs.
Nah F150,- voor een cd speler, voor die prijs zit je nog wel met een niet bepaald optimale cd speler. Dan merk je wel een vrij grot verschil tussen F300,- en F150,- voor een cdspeler. Na de F300,- merk je altijd vrij weinig tussen cd spelers, zelf heb ik een QS sony cd spelertje, van F420,- geloof ik. Klinkt gewoon optimaal, het geluid is bijna perfect als ik direct mijn koptelefoon in de uitgang doe. (superweinig schakels, kleine optelsom

).
Maar dit gaat offtopic. Ik zou dezelfde samenstelling als JvS gaan, dies perfect. Voor F700,- heb je een matig 5.1 DD versterkertje, en een aardig stereo Denon/Nad versterkertje. Maar zou je niet eerst zelf gaan luisteren ipv. puur op aanraders af te gaan? Ik denk dat de Mission 700 reeks jou beter zal bevallen, gezien je een stevige bass als hoge prioriteit hebt.