Niet nagekomen afspraken bij levering koelkast (MM/PostNL)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaltoby
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-06 12:16
tweakerdennis schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:57:
Hier wasmachine besteld bij mediamarkt met naar boven zetten. Werd door MM medewerkers naar zolder gezet, aangesloten en verpakking mee genomen.

Bij expert droger besteld, afgeleverd door medewerker en oude is retour genomen.

Maar MM gebruikt idd ook wel eens een andere koerier, geen idee hoe dat qua beleid zit.

Ben wel benieuwd naar schade muur. Op MM verhalen (en die verhalen het dan maar op bezorgdienst)
Het maakt uit of je in de winkel besteld of via internet. Als ik het goed heb begrepen heeft iedere mediamarkt zijn eigen afleverbedrijf. Als je via internet besteld dan gaat het via post.nl.

wat betreft het schadegeval kan ik jou nog niets zeggen. Ik houd je op de hoogte.

[ Voor 5% gewijzigd door Metaltoby op 20-10-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:43
Metaltoby schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:49:
[...]

Het maakt uit of je in de winkel besteld of via internet. Als ik het goed heb begrepen heeft iedere mediamarkt zijn eigen afleverbedrijf. Als je via internet besteld dan gaat het via post.nl.

wat betreft het schadegeval kan ik jou nog niets zeggen. Ik houd je op de hoogte.
Dat verklaart veel, bestelling was idd in de MM winkel gedaan.

De expert bestelling was online gedaan, maar wordt 'uitbesteed' aan een winkel 'naar keuze'. Vreemd dat MM de webshop zelfstandig laat opereren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Metaltoby schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:37:
[...]

We zijn er nog mee bezig, binnenkort een update.
Toppie, altijd fijn als het topic netjes wordt afgesloten ipv dat het een stille dood sterft...

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaltoby
Volgende week uitsluitsel over de afwikkeling van deze zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:12
Geen aangifte gedaan dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaltoby
IDD, uiteindelijk vinden wij het niet waard om zo veel moeite in deze zaak te steken. Post.NL blijft ontkennen dat de schade is veroorzaakt door een van hun medewerkers.

Ik had jullie liever wat anders verteld maar het levert niet op!

......................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:23
Ik zou het advies van tweaker Croga op de vorige pagina ter hand nemen :).

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Metaltoby schreef op maandag 14 november 2016 @ 06:26:
IDD, uiteindelijk vinden wij het niet waard om zo veel moeite in deze zaak te steken. Post.NL blijft ontkennen dat de schade is veroorzaakt door een van hun medewerkers.

......................................................................................................................
Jammer maar het is niet anders, het is natuurlijk je eigen keuze om het gevecht aan te gaan.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:39
sambalbaj schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:34:
Zou die koelkast nu sowieso als wkoa retour doen.
En zelf de kosten dragen voor het terug sturen? Een koelkast voor postnl ophalen kost iets meer als een pakketje op de post doen van 7 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:12
Metaltoby schreef op maandag 14 november 2016 @ 06:26:

Zoals gezegd, schade aantonen blijft het moeilijkst. Daarom ook die andere punten (vooral id misdrijf) aankaarten.

Jammer dat je hier om hulp komt vragen en er vervolgens niks mee doet want 'teveel moeite'.

Maar als je er zelf tevreden mee bent d:)b
Pagina: 1 2 Laatste