Iemand ervaring met PCirisers.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 502 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danoss91
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06-2023
Mensen,

Is er iemand die ervaring heeft met de webshop www.pcirisers.nl?
De riser cards die hier aangeboden worden zijn naar mijn mening erg goedkoop en ik vraag me dan ook af of dit uberhaupt normaal bruikbare kwaliteit is...

Hoor het graag als er mensen ervaring mee hebben.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 00:46
De riser cards zijn in het verleden veel gebruikt voor het minen van cryptocurrencies zodat mensen meer dan 2-3 kaarten op het mobo kwijt konden. Er zijn toen een aantal partijen geweest die hier een markt voor zagen en groot hebben ingekocht. Vandaag de dag is het niet meer rendabel om met GPU's te minen waardoor de vraag naar deze risers gigantisch zijn gezakt.

Ik vermoed dat deze site nog zo'n voorraad heeft waar ze vanaf willen. Het zijn waarschijnlijk gewoon dezelfde zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Geen ervaring met de site in kwestie, maar als je het een goede deal vindt zou ik zeggen gewoon doen, met PayPal betalen en als er iets mis gaat kun je binnen 180 dagen je geld terug claimen ;)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Sorry, maar als je dit goedkoop vindt weet ik niet wat je duur vindt, die dingen kosten nauwelijks iets om te maken en haal je voor n paar euro uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals in SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje. Je kunt uiteraard altijd een verzoek indienen om een shop toe te voegen aan de ShopReview. Zie hiervoor deze link.

Het is raadzaam om de informatie in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie goed in je op te nemen voordat je online aankopen doet. Deze informatie is wellicht nog belangrijker wanneer je besluit een aankoop te doen bij een winkel die niet is opgenomen in de ShopReview.
Dit topic gaat dus op slot.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.