Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Hoi allen,

Ik ben op zoek naar een goed antwoord betreft financering(banken) in zijn algemeenheid.

Ben momenteel klant bij ING en op zich heb ik nooit klachten omdat ik er nooit kom qua advies etc.

Enige waar ik altijd voor kom is het storten van briefpapier (eerste 6x is het gratis daarna €5,- best prijzig namelijk) Dit vindt ik namelijk niet prettig is best wel veel wat ik stort en dan als ik het bereken op jaarbasis ben ik toch al +/- €350,- alleen al kwijt aan ''administratiekosten/ hun kosten voor storten terwijl het via een automaat gaat maar goed dat teerwegen gelaten)

Daarnaast kost het mij elke maand €1.50,- en op kwartaalbasis €6.50,- als ik het goed heb en op jaarbasis 25,- en dan gebruik ik geen creditcard van hun of wat dan ook.

Nu ben ik aan het kijken op google, beste bank van Nederland en dat is best wel veel informatie wat op je afkomt waardoor je de bomen het bos niet meer zie.

Ene bank heeft die awards gewonnen dan heeft de andere bank weer die awards gewonnen. Dan heb je nog op goeievraag.nl heel veel pro's / con's op verschillende banken. Waardoor de keuze super moeilijk is.

Enige wat ik wil is of de kosten verlaagd kunnen worden? En of het op jaarbasis mijn pakket niet opeens €25,- is dat is namelijk best wel veel.

Sloopdecrisis.nl heeft me niet echt goed geholpen. Dus nu aan jullie de vraag waar zitten jullie wat zijn jullie meningen betreft dit, en of het aan te raden is.

Beste antwoord (via theduke1989 op 30-09-2016 16:44)

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

theduke1989 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:30:
nee geem witwasserij maar bedragen moeten op tijd opgestuurd worden.
Dan ga ik naar de bank(ING) maar eerste 6x van het jaar is altijd gratis maar dit is bij vele banken zie ik nu het geval ook is dat er bepaald bedrag moet betaald worden. Alleen ING hanteerd €5,- en dat is vrij veel voor niks wat allemaal via een automaat gaat en meer niet. Komt geen mens te pas volgens mij... bedragen van €20-30 is het waardoor er €5,- van af gaat.

Maar waarschijnlijk als ik zo verder wordt het ABN of blijven ING gebruiken....
Die automaat moet ook gekocht en onderhouden worden en vervolgens geleegd worden. Dat kost nu eenmaal geld.

Verder eens met hierboven, bekijk de tarieven op de sites en bereken wat voor jou het voordeligste is.

En pas inderdaad op om werk geldstromen via een privé rekening te laten lopen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 18:26

Osxy

Holy crap on a cracker

Waarom stort je 70x per jaar geld is de eerste vraag die in me op komt.

Ik ben zelf gewoon heel tevreden over ING, dus kan je niet heel erg helpen met ander advies.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Het zijn bepaalde bedragen die ik contant binnen krijg vanuit werk, en deze niet altijd op dezelfde tijdstip binnenkomen maar wel op tijd de deur uit moeten qua betalen. Dus dan krijg ik een bedrag (contant) moet het storten en dan deze via internetbankieren weer storten op de juiste rekeningnummer van de persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:03
Dan declareer je die stortkosten toch lekker bij je werkgever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Dat is juist het probleem waarom ik er weg wil omdat er niet van die afspraken zijn gemaakt.
Nu heb ik Rabo gezien qua service(klantenservice) wel prima en qua storten ook 1.50 + 0.25% beetje zoals PayPal. Alleen de pakketten zijn dan €35,- ipv van wat ik nu betaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

theduke1989 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:57:
Nu ben ik aan het kijken op google, beste bank van Nederland en dat is best wel veel informatie wat op je afkomt
Als je letterlijk zoekt op "beste bank van Nederland", dan is dat natuurlijk ook gewoon een bijzonder belabberde, subjectieve zoekterm waar alleen maar slechte sites op inhaken die vol reclame staan en absoluut niet bestaan om jou iets wijzer te laten worden.

De tarieven die alle banken hanteren voor verschillende acties zijn gewoon openbaar. Gooi in Excel wat je wil doen, doe een rondje langs alle bankensites, noteer hun tarieven, sorteer op totaalbedrag en klaar.

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 30-09-2016 16:21 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb hier ook naar gekeken:

https://www.consumentenbo...e=18&productGroup=BETAALR

Dit is puur op klanten reviews en dan kom je beetje uit op: ASN / ING / ABN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

theduke1989 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:57:
Daarnaast kost het mij elke maand €1.50,- en op kwartaalbasis €6.50,- als ik het goed heb en op jaarbasis 25,- en dan gebruik ik geen creditcard van hun of wat dan ook.
Oranje rekening is €18 per jaar. Als je nog 6.5 per kwartaal en 25 per jaar betaal heb je dus extra opties je je afneemt, zoals een betaalpasje of zo.

Volgens mij ga je geen bank vinden voor minder dan €18 per jaar.

Als je 70x per jaar geld stort voor je werk op je eigen rekening ben je gewoon een money handler en moet je opletten dat je geen problemen krijgt met de belastingdienst.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

theduke1989 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:06:
Het zijn bepaalde bedragen die ik contant binnen krijg vanuit werk, en deze niet altijd op dezelfde tijdstip binnenkomen maar wel op tijd de deur uit moeten qua betalen. Dus dan krijg ik een bedrag (contant) moet het storten en dan deze via internetbankieren weer storten op de juiste rekeningnummer van de persoon.
Witwassen dus?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Dan ga ik naar de bank(ING) maar eerste 6x van het jaar is altijd gratis maar dit is bij vele banken zie ik nu het geval ook is dat er bepaald bedrag moet betaald worden. Alleen ING hanteerd €5,- en dat is vrij veel voor niks wat allemaal via een automaat gaat en meer niet. Komt geen mens te pas volgens mij... bedragen van €20-30 is het waardoor er €5,- van af gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door theduke1989 op 30-09-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Als 't om zo weinig gaat, is 't dan niet beter om 't contante geld op te sparen en 1x per twee maanden te storten?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

theduke1989 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:18:
Dat is juist het probleem waarom ik er weg wil omdat er niet van die afspraken zijn gemaakt.
Dan maak je die alsnog, je gaat toch geen stortingskosten betalen als het niet jouw eigen geld is :F

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rare praktijken...
Of je werkgever voorziet je van een zakelijke rekening om deze acties mee uit te voeren.
Of hier zit een heel sterk luchtje aan dat er gesjoemeld wordt.

Als het om kleine bedragen gaat dan is het net zo makkelijk om je prive saldo als buffer te gebruiken en niet elke keer te storten.
Als het om grote bedragen gaat dan is het probleem voor je werkgever.

Als je in de drugs of prostitutie zit dan is het witwassen en lijkt me een slotje niet overbodig hier.
En je eigen "geheimzinnigheid" doet zelf hier vermoeden dat het niet om legale praktijken gaat.
Ik ken geen enkel beroep waarbij je geld contact ontvangt en ook nog snel door moet storten zonder dat er alarm bellen afgaan bij de instanties.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

theduke1989 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:30:

Die automaat moet ook gekocht en onderhouden worden en vervolgens geleegd worden. Dat kost nu eenmaal geld.

Verder eens met hierboven, bekijk de tarieven op de sites en bereken wat voor jou het voordeligste is.

En pas inderdaad op om werk geldstromen via een privé rekening te laten lopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Papiergeld is achterhaald, logisch dat dit niet echt 'gemotiveerd' wordt om continue te storten, zeker als je met stortingsapparaten ga werken, ben je aangewezen op de bekende 'fysieke' banken.

Maar waarom niet de oplossing zoeken in je werkwijze? Mag je max 6x, neem je 5 verschillende bankrekeningen en je heb je al 30x :)

Andersom, als het continue bedragen bij en af gaan, waarom niet een buffer gebruiken om hieruit direct de betaling via telebanken te doen, maar het storten van het geld opsparen tot max 1x in de maand?

Maar meest rare is nog wel dat jij 76x moet storten vanuit je werk, dit je 350+ euro kost, dit alles in opdracht van je werk, maar er is 0,0 vergoeding daarin?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:29

Qwerty-273

Meukposter

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:42:
rare praktijken...
Als je in de drugs of prostitutie zit dan is het witwassen
Prostitutie is gewoon legaal in Nederland hoor.... Het is precies het zelfde als elk ander beroep waar de klanten vaak cash betalen voor een service. Geef je als onderne(e)m(st)er wel elke transactie op of niet. Hetzelfde gaat op voor service bedrijven (schoonmaak bv) waarbij als je cash betaalt en geen bonnetje hoeft, het best kan zijn dat dit niet in de boeken terugkomt.

SNS Bank via GWK Travelex lijkt nog gratis te zijn.
https://www.snsbank.nl/pa...orten-op-je-rekening.html
maar dan moet je wel om de volgende regel heenwerken:
Je kunt via GWK Travelex geen geld op een zakelijke rekening storten of geld met een zakelijke herkomst op je particuliere rekening storten.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:03
Misschien heeft de belastingdienst daar wel wat vragen over?

Belastingdienst zomaar aan de deur? JA of Nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Neuh,

Ik heb niks met die dingen te maken. Heb gewoon een simpele baan en leven meer niet.
Dat is het niet, dat doen andere maar.

Ik ga denk ik bij ABN of Rabo qua pakket zitten ze vrijwel dicht bij elkaar maar zijn goedkoper in storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:42:
prostitutie zit dan is het witwassen en lijkt me een slotje niet overbodig hier.
Prostitutie is legaal in Nederland. Een prostituee betaald gewoon belasting en kan ook een (zakelijke) bankrekening hebben.
Ik ken geen enkel beroep waarbij je geld contact ontvangt en ook nog snel door moet storten zonder dat er alarm bellen afgaan bij de instanties.
Praktisch elke winkel in Nederland? Die krijgen elke dag contante betalingen van klanten en dat geld moet ook gestort worden. Sommige winkels huren daar een bedrijf voor in wat elke dag de inhoud van de kassa komt ophalen, maar genoeg kleine ondernemers lopen elke week naar de bank met een boel contant geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

CMD-Snake schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:30:
[...]

Prostitutie is legaal in Nederland. Een prostituee betaald gewoon belasting en kan ook een (zakelijke) bankrekening hebben.

[...]

Praktisch elke winkel in Nederland? Die krijgen elke dag contante betalingen van klanten en dat geld moet ook gestort worden. Sommige winkels huren daar een bedrijf voor in wat elke dag de inhoud van de kassa komt ophalen, maar genoeg kleine ondernemers lopen elke week naar de bank met een boel contant geld.
Op hun zakelijke rekening ja, niet prive rekening om het daarna direct door te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

theduke1989 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:26:
Neuh,

Ik heb niks met die dingen te maken. Heb gewoon een simpele baan en leven meer niet.
Dat is het niet, dat doen andere maar.

Ik ga denk ik bij ABN of Rabo qua pakket zitten ze vrijwel dicht bij elkaar maar zijn goedkoper in storten.
Ik zou rabo doen, die is veruit het goedkoopst als je zoveel stort.

ABN: Per jaar kunt u zes keer gratis storten. Daarna € 2,80 + 0,25% over het gestorte bedrag.
ING: Eerste 6 stortingen gratis, extra storting € 6,00
Rabobank: €1,50 per storting

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:22
Ook ik vind het maar vage shit, dat mag duidelijk zijn.
Maar als de relatie met je baas zo goed is dat je 70x per jaar tientjes moet storten, vraag dan gewoon even een buffer van 2k. Kan je mooi binnen je max aantal stortingen blijven en om nou 1k thuis te hebben is geen ramp denk ik, anders misschien een kluisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
Osxy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:50:
Op hun zakelijke rekening ja, niet prive rekening om het daarna direct door te boeken.
De constructie van de TS is merkwaardig. Geen privé bankrekening is toereikend voor zoveel kleine stortingen. Ik denk dat TS het structureel moet oplossen en met zijn baas moet onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

theduke1989 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:18:
Nu heb ik Rabo gezien qua service(klantenservice) wel prima en qua storten ook 1.50 + 0.25% beetje zoals PayPal. Alleen de pakketten zijn dan €35,- ipv van wat ik nu betaal.
Uh, sorry?
Morgen als de donder naar je leidinggevende en aankaarten dat jij kosten maakt voor hem.
Als hij het er niet mee eens is: laat hem dan maar lekker zelf dat geld storten.

Ik vind het hele verhaal een tikje vaag over komen, eerlijk gezegd. Nu snap ik dat er bedrijven zijn waar veel contanten in omgaan (horeca, marktkramen, enzovoort), maar dat de werknemers zelf de pineut zijn om de kosten daarvan te dragen? Nee, dat heb ik nog nooit gehoord!

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Dit is inderdaad een probleem van jouw werkgever, niet van jou, maar als je dit (25€ 1 a 2 keer per week) per se via je eigen rekening wil blijven doen: gebruik het cash geld voor boodschappen, kroeg en dergelijke en schrijf het bedrag over vanaf je eigen rekening? 0€ kosten...

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
heeft niks met mijn werkgever te maken dat is allemaal goed.
Heeft alleen te maken met de juiste bank.

Mijn vraag was puur bedoeld waarom het zo altijd duur is om te storten.
De medewerkers doen achteraf toch niks alles is geautomatiseerd, en toch zoveel vragen voor storten...
Rabobank is dan wel 1.50 + 0.25% maar dan is het 20/25,- pakket per jaar in tegenstelling tot 17,- per jaar van ING.l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Paar factoren:

1. Machine moet worden gekocht
2. Machine moet worden onderhouden
3. Machine moet worden geleegd
4. Geld moet veilig worden vervoerd
5. Geld moet op hoofdkantoor verder worden verwerkt
etc.

En dat is puur de items die je zo kan bedenken, dus duur? Alles is relatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 10:00
Ik vind het ook een erg merkwaardig verhaal, je baas moet gewoon zorgen voor een rekening waar jij op kan storten. Je moet hier erg goed voor opletten dat de belastingdienst dit niet gaat opvallen want ik denk niet dat die in dit verhaal trappen.

Zakelijk geld via je prive rekening storten en weer door sluizen ruikt gewoon naar witwassen of belastingontduiking. Voor jou of voor de zaak. Kan jij aan de BD duidelijk maken wat de herkomst van het geld is? En dat het niet als loon wordt gezien?

Verder hebben de grote banken zelf geen cash geld meer tegenwoordig, dat is allemaal uitbesteed vandaar de hogere kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:18

Emiel1984

Made in NL

Waarom zou je baas het niet kunnen overmaken bij zijn gebruikelijke stortingen als dit gewoon legaal is ?
Dan maakt hij het daarna digitaal over naar jouw rekening. Als je door eerder gemaakte afspraken voor de moeite hem nog tegemoet wilt komen, dan kan je de storingskosten met hem delen. Dan halen jullie beide er een voordeel uit :) .

Als dit niet kan, zou je dan kunnen aangeven waarom niet ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Heeft niks met mijn werkgever te maken, dat is gewoon prima. Ben super blij met mijn baan.
Ging mij puur erom advies voor welke bank nou echt een beetje goed is meer niet.

En die vraag is nu wel duidelijk gemaakt... zie de groene gedeelte....

[ Voor 3% gewijzigd door theduke1989 op 02-10-2016 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:48:
Papiergeld is achterhaald, logisch dat dit niet echt 'gemotiveerd' wordt om continue te storten, zeker als je met stortingsapparaten ga werken, ben je aangewezen op de bekende 'fysieke' banken.

Maar waarom niet de oplossing zoeken in je werkwijze? Mag je max 6x, neem je 5 verschillende bankrekeningen en je heb je al 30x :)

Andersom, als het continue bedragen bij en af gaan, waarom niet een buffer gebruiken om hieruit direct de betaling via telebanken te doen, maar het storten van het geld opsparen tot max 1x in de maand?

Maar meest rare is nog wel dat jij 76x moet storten vanuit je werk, dit je 350+ euro kost, dit alles in opdracht van je werk, maar er is 0,0 vergoeding daarin?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Overweeg eens om bedragen van een paar honderd euro als buffer te hebben, contant en giraal.

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CMD-Snake
onetime schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:41:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Obama weet zelfs wat je voor ontbijt hebt gehad, als je niet gezond eet geeft hij je zelfs tips! ;) Laten we even onze alu hoedje maar weer afzetten.
theduke1989 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:30:
heeft niks met mijn werkgever te maken dat is allemaal goed.
Heeft alleen te maken met de juiste bank.
Dat is eigenlijk de situatie omdraaien. Het is inderdaad een merkwaardige constructie dat jij geld stort voor je baas op je eigen rekening (!) en het dan moet overmaken naar anderen. Moeten je collega's dit ook doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Mijn werk/baas staat hier allemaal buiten die hebben er niet mee te maken . Ik zocht alleen advies voor een bank meer niet. En ga inderdaad als ik moet storten gewoon opsparen scheelt een hoop machinekosten besparing.

[ Voor 6% gewijzigd door theduke1989 op 03-10-2016 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 15:22
Laten we vooropstellen dat je verhaal een beetje rammelt over contant geld en je werkgever. Dat blijkt er dus totaal buiten te staan?

Is hooguit de andere opmerking nog mogelijk waarom moet je 70x per jaar storten, dat is gemiddeld 1,5x per week.
Om kosten uit te sparen gewoon een kluisje aanschaffen en bufferen. Bespaar je diverse extra kosten en handelingen uit.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 16:36

FreakNL

Well do ya punk?

Je baas staat erbuiten?

Okay, dan is het dus privé geld. Waarom dan niet gewoon opmaken aan dingen die je normaal gesproken pint?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
koentjuh1987 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 06:57:
Laten we vooropstellen dat je verhaal een beetje rammelt over contant geld en je werkgever. [...]
Zijn verhaal is er helemaal niet. Hij heeft het nooit over een werkgever gehad (en ook niet ontkend). Jullie weten allemaal niet wat hij doet of in wat voor situatie hij zit. Misschien is het wel een crimineel maar misschien is het ook iemand die zijn hoofd boven water probeert te houden.

Er worden weer allemaal aannames gedaan omdat iemand zijn privéleven niet bloot wilt leggen voor het antwoord op een praktische vraag. Ga dan niet lopen fantaseren maar beperk je tot de feiten. Als hij echt wat fout doet, loopt ie vanzelf wel tegen de lamp. Vanuit GoT ga je daar niks tegen doen. Het ergste dat ie hier kan krijgen is een slotje.

Probeer eens buiten je eigen kokertje te denken als iemand iets anders doet dan in jouw leven zou passen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Volgens mij staat hier toch duidelijk dat het geldbedragen zijn van zijn werk(gever) naar zijn persoonlijke rekening?

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

arnovos schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:12:
Volgens mij staat hier toch duidelijk dat het geldbedragen zijn van zijn werk(gever) naar zijn persoonlijke rekening?
Zo las ik 'm ook, de meesten met ons. Maar het kan natuurlijk ook betekenen dat hij buiten regulier werk om extra werkzaamheden op eigen titel doet en daar met cash voor betaald wordt. Regeltechnisch hoort daar dan natuurlijk een zakelijke rekening bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
topic kan onderhand wel gesloten worden, ik heb mijn keuze gemaakt :) is al vaker voorgekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Bij deze sluit ik het topic, na wat reacties verwijderd te hebben. TS heeft z'n oplossing gevonden en we zijn toch offtopic geraakt.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.