Welke 100m CAT6 kabel kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-02 08:54
Ik zoek een?
100m CAT6 kabel welke door 5/8" PVC getrokken kan worden

Wat is je budget?
~100euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb 100meter CAT6 kabel nodig welke vanaf de meterkast naar 3 slaapkamers gaat. Hiervoor zijn 3 losse 5/8" PVC leidingen voor aangelegd welke voor 95% uit vaste pijp bestaat maar 5% uit flexibele slang ivm moeilijk bochtwerk. De kabel moet dus wel goed met een trekveer om kunnen gaan. Iedere kabel heeft zijn eigen PVC buis en wordt niet gedeeld met andere kabels. Ook loopt de kabel 100% door de leiding en zal nergens open en bloot liggen (behalve in de meterkast dan)

Als iemand ook nog advies heeft voor 100m Coax mag dat er ook bij :) Maar volgens mij komt dat minder nauw

[ Voor 13% gewijzigd door GrooV op 30-09-2016 07:59 ]

Alle reacties

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-02 10:14
Wanneer je een beetje zoekt, zie je dat over UTP kabels al een hoop is geschreven.

Ik kom hier regelmatig deze shop tegen, heb er zelf 200m kabel gekocht en lees ook goede ervaringen van anderen.
https://netwerkproducten....rkkabel-op-rol-c-532.html

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-02 08:54
PKHS schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:57:
Wanneer je een beetje zoekt, zie je dat over UTP kabels al een hoop is geschreven.

Ik kom hier regelmatig deze shop tegen, heb er zelf 200m kabel gekocht en lees ook goede ervaringen van anderen.
https://netwerkproducten....rkkabel-op-rol-c-532.html
Klopt er is veel over geschreven, maar ook veel slechte reviews en geen duidelijk advies. Daarom zou ik graag advies van een iemand die er verstand van heeft hebben.

Wel geen CCA, welke AWG? UTP of FTP? Of kan ik beter een CAT7 kabel kopen?

[ Voor 8% gewijzigd door GrooV op 30-09-2016 10:34 ]

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Dit is een no-brainer:
- CU
- Solid

De rest (AWG, UTP/FTP) zijn marginaal te noemen, je zal er weinig van merken.
Ga je 1 netwerkkabel trekken per buis of 2, want een WCD heeft meestal 2 netwerkaansluitingen.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Lees voor je iets koopt dit topic even door klik

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.