Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik studeer HRM bij Avans. Wij hebben op het moment een opdracht over het werven van ICT' ers. Veel van de vragen kan ik goed beantwoorden maar voor een aantal heb ik toch echt de mening nodig van een echte ICT' er. Dus wil je me helpen, graag!

Op welke manier zoeken jullie naar een baan? (internet, krant, ....)
Wat vind je belangrijk bij een baan? (welke eisen stellen jullie en wat verwachten jullie van de werkgever)

Alvast super bedankt! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat heb je zelf al bedacht? Wat zijn voor jou de manieren om een baan te zoeken?
Ik denk dat veel mensen dezelfde manieren hebben om een baan te vinden net zoals Janneke de IG-Verzorgende. Een IT'er struint ook alle websites (monsterboard, nationalevacaturebank.nl etc) af en kijkt ook binnen LinkedIn of eigen netwerken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Monsterboard had ik nog niet van gehoord, bedankt! Ja internet dacht ik zelf ook al aan... En ik ben benieuwd wat jullie belangrijk vinden bij een baan, dus welke eisen en verwachtingen hebben jullie. Ik had uitgezocht dat er op het moment meer vraag dan aanbod is op het gebied van ICT, merken jullie dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dongel
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 05:57
Op welke manier zoeken jullie naar een baan?
- Voornamelijk internet
Wat vind je belangrijk bij een baan?
- Salaris
- Jezelf te kunnen verbeteren (groeien in je werk)
- Pensioen
- Opties om bijvoorbeeld 32 uur te werken ipv 40
- Goede werksfeer
- Uitdaging in je werk

Dit zijn maar een paar dingen die ik zo kan bedenken.

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:34
- Korte reistijd
- Fijne collega's
- Moderne omgeving
- Pensioen
- Uitdagingen en innovatief werk
- Salaris als laatste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:27:
Monsterboard had ik nog niet van gehoord, bedankt! Ja internet dacht ik zelf ook al aan... En ik ben benieuwd wat jullie belangrijk vinden bij een baan, dus welke eisen en verwachtingen hebben jullie. Ik had uitgezocht dat er op het moment meer vraag dan aanbod is op het gebied van ICT, merken jullie dit?
Er zijn ongeveer 4/5 banen per IT'er op de markt, de markt trekt dus weer enorm aan.
De reden dat ik mijn vragen stelde is omdat een IT'er eigenlijk niet anders kijkt naar het zoeken naar een baan zoals een verzorgende. Je kijkt altijd naar inhoud van een functie, reistijden, salaris, doorgroeimogelijkheden etc etc. Daarnaast hoopte ik eigenlijk op een stukje input van jou, ik neem aan dat je zelf al iets hebt gevonden ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Waarom heb je het idee dat ICT'ers andere eisen/verwachtingen hebben van een baan dan andere mensen?
En daarmee is je vraag over ICT'ers wel erg breed. Zoek je antwoorden van een specifieke groep of wil je echt antwoorden van alle hebben?

Misschiens in eens kijken hier
Kan je genoeg ergenissen vinden en aan de hand daarvan ook wel antwoorden op je vragen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 08:49
Welkom op GoT. Hier je enquete of vraagjes droppen is niet zonder meer toegestaan. Lees dit topic eens door en neem dan contact op met de moderators van dit subforum.

Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.