Moet ik mij zorgen maken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.849 views

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:27
Moet ik mijn zorgen maken ?

Gisteren in de namiddag een deal afgesloten met deze tweaker suppkip, geregistreerd op 16 september 2011, laatste wijziging 26 september 2016.
V&A aangeboden: Apple iPhone 6 64GB Grijs
Heel goede communicatie tot ik een screenshot van de betaling had door gestuurd via zijn e-mailadres.
Daarna werd het akelig stil aan zijn kant, meermaals een bericht gestuurd maar geen antwoord meer .
Heeft 3 advertentie staat waarvan er 2 zijn gereserveerd , liet me dit weten: Gaat de verkoop nog door, zoja dan kan ik hem op gereserveerd zetten!
Verkoop is door gegaan maar deze advertentie staat niet op gereserveerd !!!
Weet wel dat het nogal vroeg is om me echt zorgen te maken maar heb zo mijn twijfels bij deze deal, hoop natuurlijk dat ik verkeerd zit .
Heeft 1 goede beoordeling gekregen van een tweaker ,heb een bericht gelaten aan deze maar nog geen antwoord.
Iemand een suggestie dan hoor ik het wel en alvast bedankt
Groet
Leo

• olivierhacking
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2021
Hmm, ik heb toevallig ook een slechte ervaring (de eerste ooit op tweakers) met iemand die in Breda woont, namelijk gebruiker Bredaf076.

26 September 2016 heb ik het bedrag overgemaakt voor deze CPU: V&A aangeboden: Intel Core i7-6700K Boxed met 23 maanden garantie

Hij heeft het rekeningnummer gecontroleerd en ik heb een screenshot van de betaling gestuurd. Ook heb ik met mijn bank gebeld, die mij verzekeren dat het is overgemaakt.

Toch beweert deze gebruiker dat het bedrag niet binnen is. Ik maak me ook zorgen hierover.
Ik dacht het erbij te zetten omdat het ook een gebruiker in Breda is!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:02

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Wat betreft het reserveren, niet iedereen gaat daar zo strikt mee om. Welke gegevens heb je van de gebruiken? Ben je in de mogelijkheid om bij hem lang te gaan?

Mijn voorkeur is bij bedragen groter dan 100 a 200 euro, dan haal ik het liever op, en natuurlijk hoe meer positieve feedback hoe hoger het bedrag wordt wat ik wil over maken. Probleem bij overboeken blijft namelijk dat de bank niet bemiddeld en dat helaas met de meeste aangiftes niet veel gebeurd.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• klada
[RNMC] Viper schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:00:
Wat betreft het reserveren, niet iedereen gaat daar zo strikt mee om. Welke gegevens heb je van de gebruiken? Ben je in de mogelijkheid om bij hem lang te gaan?
Adres heb ik niet ,deze gegevens heb ik :

*snip*

Weet niet of ik deze hier mag plaatsen
nee dus

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 29-09-2016 10:53 . Reden: NAW gegevens verwijderd ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:47
Gister een deal gemaakt, en nu al een topic?

niet iedereen is 24/7 online

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:55
Als ik even zoek via Google op het domein van de email adres die je hebt gegeven zie ik aantal resultaten die niet bepaald positief zijn.

Ik hoop dat het allemaal puur toeval is maar ik snap zeker je bezorgdheid.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 29-09-2016 11:01 . Reden: Domein verwijderd. ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33
Tens schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:21:
Gister een deal gemaakt, en nu al een topic?

niet iedereen is 24/7 online
Klopt, echter als iemand binnen 2 min antwoord en in eens na een betaling niet meer dan gaan er inderdaad nekharen omhoog.

Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar toch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
klada schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:13:
[quote][RNMC] Viper schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:00:

Adres heb ik niet ,deze gegevens heb ik :

*snip*

Weet niet of ik deze hier mag plaatsen
Dit lijkt me niet de bedoeling nee. Je beschuldigt iemand binnen 24 uur en gooit direct zijn privé gegevens hier neer. Quote 't dan ook niet ;)
Dat is niet bepaald netjes. Als je al zo snel achterdochtig bent had je het sowieso beter op kunnen gaan halen.

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 29-09-2016 10:52 . Reden: NAW gegevens verwijderd ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tens
Aghanim schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:35:
[...]

Dit lijkt me niet de bedoeling nee. Je beschuldigt iemand binnen 24 uur en gooit direct zijn privé gegevens hier neer. Dat is niet bepaald netjes. Als je al zo snel achterdochtig bent had je het sowieso beter op kunnen gaan halen.
Beter nog, wees de volgende keer vooraf achterdochtig.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• klada
Aghanim schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:35:
[...]

Dit lijkt me niet de bedoeling nee. Je beschuldigt iemand binnen 24 uur en gooit direct zijn privé gegevens hier neer. Dat is niet bepaald netjes. Als je al zo snel achterdochtig bent had je het sowieso beter op kunnen gaan halen.
Sorry maar ik beschuldigt niemand , dat ik zijn privé gegevens hier zet is toch gewoon toch zijn schuld ,een antwoordje van hem op mijn vragen dan was dit topic niet nodig .

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
zeg maar 'dag' tegen je geld...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:12
klada schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:51:
[...]
Sorry maar ik beschuldigt niemand , dat ik zijn privé gegevens hier zet is toch gewoon toch zijn schuld ,een antwoordje van hem op mijn vragen dan was dit topic niet nodig .
Je beschuldigt hem inderdaad niet, maar ik vind 1 dag toch wel wat snel om meteen iemand zijn privé gegevens online te gooien, zeker ook omdat het (nog) niets toevoegt. Dus haal even adem en haal zijn gegevens even weg (is wel zo netjes)

Verder 1 dag niet zo veel toch? Ik snap dat het vanaf jou kant wat eng is omdat je het geld overgemaakt hebt maar er kunnen 1001 redenen zijn waarom de persoon in kwestie even niet kan reageren.

Eventjes een paar dagen afwachten om die persoon de kans te geven om te reageren en mocht het dan nog stil blijven kan je vervolg stappen ondernemen.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry maar ik beschuldigt niemand , dat ik zijn privé gegevens hier zet is toch gewoon toch zijn schuld
Ik beschuldig niemand maar 't is zijn schuld 8)7 |:( :F

Ik heb de gegevens verwijderd. Je "verdenkingen" zijn véél te vroeg en daarom maar de NAW online slingeren is dus niet de bedoeling. Ik zou als ik jou was How to - Help! Ik ben opgelicht!! eens lezen. Had je dat eerst gedaan dan had dit topic nooit bestaan. Ik sluit niet uit dat er iets aan de hand is, maar je trekt je conclusies veel-en-veel te vroeg.

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 29-09-2016 11:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Tens
[...]

je kunt ook een berichtje plaatsen op zijn website, of facebookpagina. Mss reageert hij dan wel sneller. Staat zelfs een telno op zijn site.

• klada
RobIII schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:56:
[...]

Ik beschuldig niemand maar 't is zijn schuld 8)7 |:( :F

Ik heb de gegevens verwijderd. Je "verdenkingen" zijn véél te vroeg en daarom maar de NAW online slingeren is dus niet de bedoeling. Ik zou als ik jou was How to - Help! Ik ben opgelicht!! eens lezen. Had je dat eerst gedaan dan had dit topic nooit bestaan. Ik sluit niet uit dat er iets aan de hand is, maar je trekt je conclusies veel-en-veel te vroeg.
Heb toch ook de vraag gesteld over zijn gegevens:
Weet niet of ik deze hier mag plaatsen ?

Weet dat dit veel te vroeg is maar beter te vroeg dan te laat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
klada schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:05:
[...]

Weet dat dit veel te vroeg is maar beter te vroeg dan te laat
Haha, en in dezelfde post evengoed plaatsen? :o Dat is toch niet vragen? 8)7

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
klada schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:05:
Je weet niet dat of je ze mag posten dus post je ze maar en zet daar je "vraag" bij? 7(8)7
Als het niet mag, haal dan maar weg
Nogal ja. En om dan iemand meteen maar met NAW aan de schandpaal te nagelen op basis van een flinterdun vermoeden...
Heb je How to - Help! Ik ben opgelicht!! nou al eens gelezen?
Helemaal niet. Lees How to - Help! Ik ben opgelicht!! nou eens. Oh, en heb je How to - Help! Ik ben opgelicht!! al gelezen? En misschien dat in How to - Help! Ik ben opgelicht!! ook nog wat staat over hoe te handelen.

How to - Help! Ik ben opgelicht!! staat natuurlijk niet voor niets bovenaan dit forum te prijken...

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 29-09-2016 11:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• klada
RobIII schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:07:
[...]

Je weet niet dat of je ze mag posten dus post je ze maar en zet daar je "vraag" bij? 7(8)7
Als het niet mag, haal dan maar weg

[...]

Nogal ja. En om dan iemand meteen maar met NAW aan de schandpaal te nagelen op basis van een flinterdun vermoeden...
Heb je How to - Help! Ik ben opgelicht!! nou al eens gelezen?

[...]

Helemaal niet. Lees How to - Help! Ik ben opgelicht!! nou eens. Oh, en heb je How to - Help! Ik ben opgelicht!! al gelezen? En misschien dat in How to - Help! Ik ben opgelicht!! ook nog wat staat over hoe te handelen.

How to - Help! Ik ben opgelicht!! staat natuurlijk niet voor niets bovenaan dit forum te prijken...
Sorry ,heb inderdaad een beetje te vlug een topic aangemaakt,heb nu een bericht gestuurd van de link naar de advertentie naar va@tweakers.net met een uitleg van de situatie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
klada schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:28:
[...]

Sorry ,heb inderdaad een beetje te vlug een topic aangemaakt,heb nu een bericht gestuurd van de link naar de advertentie naar va@tweakers.net met een uitleg van de situatie
Dan heb je het waarschijnlijk nog niet goed gelezen. Want een mailtje sturen naar hun na 1 dag is niet gewenst... :(

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:55

m-vw

Dus?

[...]

Wat een onzin, er zijn genoeg mensen die niet de gehele dag achter de pc zitten.
Heb zo vaak mee gemaakt (op Ebay) dat een antwoord even op zich liet wachten.

• klada
m-vw schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:33:
[...]

Wat een onzin, er zijn genoeg mensen die niet de gehele dag achter de pc zitten.
Waarom onzin ?
Antwoorden me altijd dadelijk tot ik een screenshot van de betaling sturen via e-mail ,was toen nog online op tweakers !!!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

m-vw schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:33:
[...]

Ebay (zeker internationaal) heb je ook met tijdzones te maken en de website zelf, je kan me anno 2016 niet vertellen dat je 'achter je pc' moet zitten om een email te lezen/beantwoorden. En hoe moeilijk is het nu om even 5 seconde een reactie te sturen ('ik bericht je later, stuur em asap, whatever) nadat je zoveel mailverkeer heb gehad.

Hele plaatje oogt wat twijfelachtig (van een PS4 naar een apple TV? Logisch toch), neem aan dat de mods al een crosscheck hebben gedaan met bv die gast van olivierhacking of V-rg?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 13:57
SinergyX schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:51:
[..] je kan me anno 2016 niet vertellen dat je 'achter je pc' moet zitten om een email te lezen/beantwoorden. [..]
offtopic:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb mijn mail inderdaad alleen op mijn PC. Ik heb op mijn telefoon helemaal geen meldingen/notificaties omdat ik anders de hele dag zou reageren op allerlei piepjes en vibraties. Dat is erg slecht voor mijn productiviteit. Een aantal keer per dag controleer ik mijn mail en dan komt het weleens voor dat ik een mailtje dat een langer antwoord vereist naar de volgende periode (vaak 's avonds) doorschuif.

Ik zou als verkoper overigens geen actie ondernemen op het moment dat ik een screenshot van een bankomgeving zou krijgen. Ik ben zelf handig genoeg met bijvoorbeeld Photoshop om zoiets te manipuleren en verwacht dat een groot aantal tweakers dit ook zou kunnen. Het product wordt pas verzonden als ik de knaken op mijn rekening zie staat op mijn computer. Tot die tijd is er wat mij betreft ook nog niet zoveel te communiceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 19:53
SH4D3H schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:06:
Ik zou als verkoper overigens geen actie ondernemen op het moment dat ik een screenshot van een bankomgeving zou krijgen. Ik ben zelf handig genoeg met bijvoorbeeld Photoshop om zoiets te manipuleren en verwacht dat een groot aantal tweakers dit ook zou kunnen. Het product wordt pas verzonden als ik de knaken op mijn rekening zie staat op mijn computer. Tot die tijd is er wat mij betreft ook nog niet zoveel te communiceren.
Zelfs met paint lukt dat nog, maar zeker eens met bovenstaande.

• RetroMan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 10:27
De postcode die bij de advertentie staat is van een laan die vanuit de rand van de stad naar een bos loopt. In die laan staan geen "normale" woonhuizen. Bron: https://www.postcode.nl/4836AA/3-35

Wel dit: https://www.google.fr/map...5625147!4d4.7824539?hl=nl

Ik denk dat je je terecht zorgen maakt. Desalniettemin succes gewenst.

[ Voor 4% gewijzigd door RetroMan op 29-09-2016 12:25 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
RetroMan schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:21:
De postcode die bij de advertentie staat is van een laan die vanuit de rand van de stad naar een bos loopt. In die laan staan geen "normale" woonhuizen. Wel dit: https://www.google.fr/map...5625147!4d4.7824539?hl=nl
Volgens mijn up-to-date postcodedatabase (begin september 2016) zijn er een aantal adressen (huisnummers) op die postcode welke kantoorfuncties, bijeenkomstfuncties en woonfuncties hebben. Dus ik denk dat je conclusie (ook) wat voorbarig is ;) (Overigens is dat ook op postcode.nl gewoon te checken).

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 29-09-2016 13:41 ]

Over mij

• klada
[...]

offtopic:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb mijn mail inderdaad alleen op mijn PC. Ik heb op mijn telefoon helemaal geen meldingen/notificaties omdat ik anders de hele dag zou reageren op allerlei piepjes en vibraties. Dat is erg slecht voor mijn productiviteit. Een aantal keer per dag controleer ik mijn mail en dan komt het weleens voor dat ik een mailtje dat een langer antwoord vereist naar de volgende periode (vaak 's avonds) doorschuif.

Moet dat ook niet doen maar je kan wel een berichtje sturen zoals: "oké screenshot gekregen " als je toch online zijt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ik snap überhaupt niet dat er nog mensen zijn die geld vooraf overmaken aan een volstrekt vreemde persoon voor een item die je niet in levende lijve gezien hebt. Voor een klein bedrag kan ik het me wel voorstellen. Maar voor een courante artikel als een Iphone 6 vind ik dat net te veel om het rucksichtlos over te maken. Tenzij het bedrag voor een Iphone 6 peanuts is voor jou. Maar dan zou ik het gewoon bij apple bestellen.

Als je naar topicstarter kijkt, dan koopt hij best wel meer dan regelmatig telefoons in. Dan zou ik zeggen dat het bedrijfsrisico is als hij geflest is.

[ Voor 15% gewijzigd door kevinl op 29-09-2016 12:47 ]

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

RetroMan schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:21:
De postcode die bij de advertentie staat is van een laan die vanuit de rand van de stad naar een bos loopt. In die laan staan geen "normale" woonhuizen. Bron: https://www.postcode.nl/4836AA/3-35

Wel dit: https://www.google.fr/map...5625147!4d4.7824539?hl=nl

Ik denk dat je je terecht zorgen maakt. Desalniettemin succes gewenst.
Ik heb wel eens een keer iets bij iemand opgehaald, die op een totaal andere postcode woont als wat er in zijn Tweakers-gegevens staat. Vond hij een privacy-dingetje... :X

Dus het feit dat er een postcode staat wil niet per definitie ook zeggen dat hij daar woont. :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:06
Pietervs schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:59:
[...]

Ik heb wel eens een keer iets bij iemand opgehaald, die op een totaal andere postcode woont als wat er in zijn Tweakers-gegevens staat. Vond hij een privacy-dingetje... :X
:w Ik zet standaard 1000AB bij advertenties. Degene die koopt krijgt natuurlijk gewoon een adres bij ophalen. Dus ja, daar zijn er ook meer van.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
[...]
Ik zou als verkoper overigens geen actie ondernemen op het moment dat ik een screenshot van een bankomgeving zou krijgen.
Doe ik zelf ook niet en verwacht dat ook niet van verkopers. Maar ik stuur wel altijd de bevestiging mee, gewoon zodat ze kunnen zien dat het geld onderweg is.
kevinl schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:42:
Ik snap überhaupt niet dat er nog mensen zijn die geld vooraf overmaken aan een volstrekt vreemde persoon voor een item die je niet in levende lijve gezien hebt.
Maar bekijk het eens andersom, van de verkopers kant. Ga jij een iPhone 6 opsturen zonder een volledige betaling aan een wildvreemde?

[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 29-09-2016 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:50

MsG

Forumzwerver

Denk zelf dat je het geld kwijt bent, het is altijd precies nadat je betaald hebt dat de communicatie stilvalt. Tuurlijk kan je officieel nog helemaal niks zeggen en is het nog enorm voorbarig. Echter van de 100 topics die zo gingen op Tweakers, met eenzelfde stilval *opeens* als het geld binnen was bij de verkoper, was het bij wijze van 99 keer achteraf een oplichtingskwestie.

Maar als je het zo halfvertrouwd waarom ga je dan in zee? Dit soort items kan je toch ook wel in de buurt van je eigen plaats vinden voor dat soort prijzen?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 03:35
rens-br schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:42:
[...]

Doe ik zelf ook niet en verwacht dat ook niet van verkopers. Maar ik stuur wel altijd de bevestiging mee, gewoon zodat ze kunnen zien dat het geld onderweg is.

[...]

Maar bekijk het eens andersom, van de verkopers kant. Ga jij een iPhone 6 opsturen zonder een volledige betaling aan een wildvreemde?
Ja in de bank-apps van tegenwoordig kan je een betaling op die manier laten zien (delen)

@TS.
Maar kan je hem niet bellen, heb je helemaal geen gegevens of met hem gebeld voor dat je koopt?

[ Voor 8% gewijzigd door Mel33 op 29-09-2016 13:49 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:41

Megalodon86

Enzyme X

Dat geld ben je kwijt. Deze persoon gaat op één dag over naar een nieuwe pc, een nieuwe console, en een nieuwe telefoon. Dat lijkt me al verdacht. Samen met alle dingen die hier al genoemd zijn, kan je ervanuit gaan dat het een verloren zaak is. Laat dat een les zijn voor iedereen die meeleest. Bij zulke bedragen altijd afhalen en dan pas betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 21:01
Met alle respect, ik vind dat de verkoper wel een eerlijke kans verdient in deze. Binnen 24u een reactie verwachten?

- Zelfs professionele organisaties met vele personeelsleden zoals de gemeente reageert vaak pas na 3 werkdagen.
- Daarnaast heeft het ook totaal geen zin om al te reageren voordat de verkoper kan verifiëren of je daadwerkelijk betaald hebt (mogelijk heb je een bewerkt screenshot verstuurt).

Mogelijk ben je geflest maar dat heeft niets met een trage reactie te maken. Dat heeft eerder te maken met al z'n andere verkopen op hetzelfde moment.

Tevens zou je wel adviseren om duurdere producten gewoon af te halen, zelfs de kosten van een ritje van 2u is niet gelijk aan een mogelijk verlies van €100 of meer.

[ Voor 5% gewijzigd door RVE_NL op 29-09-2016 13:57 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:02
Wat een onzinnig topic. Allerlei speculaties over doemscenarios terwijl er nog helemaal niets aan de hand is. De verkoper heeft je bericht waarschijnlijk wel gezien, maar reageert waarschijnlijk pas na het geld daadwerkelijk ontvangen te hebben.
Als ik de verkoper geweest zou zijn en dit topic zou lezen zou ik direct de verkoop ontbinden. Met iemand die mijn gegevens zomaar publiceert, omdat ik iets later reageer, doe ik geen zaken.

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:55

m-vw

Dus?

Jordyyyyy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:08:
Wat een onzinnig topic. Allerlei speculaties over doemscenarios terwijl er nog helemaal niets aan de hand is. De verkoper heeft je bericht waarschijnlijk wel gezien, maar reageert waarschijnlijk pas na het geld daadwerkelijk ontvangen te hebben.
Als ik de verkoper geweest zou zijn en dit topic zou lezen zou ik direct de verkoop ontbinden. Met iemand die mijn gegevens zomaar publiceert, omdat ik iets later reageer, doe ik geen zaken.
Uitstekend verwoord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jordyyyyy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:08:
Dan is het probleem ook meteen opgelost, als communicatie niet je beste punt is vraag ik me af waarom je überhaupt dingen op V&A te koop gaat zetten (en blijkbaar wel met andere kan blijven communiceren).

Als je voor betaling open en goed communiceert, maar vervolgens val je volledig stil, creëer je niet bepaald een goede indruk van een welwillende verkoper, dat zelfs een kleine 'ok als het binnen is laat ik je het weten' er niet eens vanaf kan. Zeker als je dan ook nog geen feedback heb, mag je imho wel iets van moeite doen om feedback te krijgen. Mag het toeval er dan ook nog zijn dat een andere review ook vanuit een stil account komt, of we zien vandaag/morgen ook een topic vanuit z'n PS4 en videokaart kopers :P

Andere kant, af en toe sceptisch zijn op zaken in V&A (of elders) is toch niets mis mee? Zijn we de kickstarter vergeten waar T.net zelfs een nieuwsitem over schreef? Nee, allemaal echt en eerlijk.

Was het overkill van z'n gegevens? Mogelijk. Maar wat de 1 soms niet kan vinden, kan de ander wel vinden, zoals we te vaak en teveel hebben gezien bij onze 2 notoire oplichters. Hij heeft immers wel gewoon z'n naam in z'n profiel staan, aannemelijk ook z'n plaats, daar kan ja al behoorlijk wat mee vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2016 14:26 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:22:
[...]

Dan is het probleem ook meteen opgelost, als communicatie niet je beste punt is vraag ik me af waarom je überhaupt dingen op V&A te koop gaat zetten (en blijkbaar wel met andere kan blijven communiceren).

Als je voor betaling open en goed communiceert, maar vervolgens val je volledig stil, creëer je niet bepaald een goede indruk van een welwillende verkoper, dat zelfs een kleine 'ok als het binnen is laat ik je het weten' er niet eens vanaf kan. Zeker als je dan ook nog geen feedback heb, mag je imho wel iets van moeite doen om feedback te krijgen. Mag het toeval er dan ook nog zijn dat een andere review ook vanuit een stil account komt, of we zien vandaag/morgen ook een topic vanuit z'n PS4 en videokaart kopers :P

Andere kant, af en toe sceptisch zijn op zaken in V&A (of elders) is toch niets mis mee? Zijn we de kickstarter vergeten waar T.net zelfs een nieuwsitem over schreef? Nee, allemaal echt en eerlijk.
Oke en dat verdient een publiek schandpaal topic? ;)
Alsof jij niet eens een keer 24u iets belangrijkers had te doen...

Zijn zat verdachte signalen te vinden maar binnen 24u, kom op zeg...

Fixing things to the breaking point...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RGAT schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:25:
[...]

Oke en dat verdient een publiek schandpaal topic? ;)
Alsof jij niet eens een keer 24u iets belangrijkers had te doen...

Zijn zat verdachte signalen te vinden maar binnen 24u, kom op zeg...
Welke schandpaal? Waar is het woord OPLICHTER hier te vinden?

Privé gegevens? Als zijn profiel klopt, heb ik hem al gevonden.

• PerlinNoise
  • Niet online
Wel een domme "oplichter" met zijn echte naam, geboortedatum, woonplaats...

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:30:
[...]

Welke schandpaal? Waar is het woord OPLICHTER hier te vinden?

Privé gegevens? Als zijn profiel klopt, heb ik hem al gevonden.
Welke schandpaal? 'Als zijn profiel klopt, heb ik hem al gevonden.' Die schandpaal...
En inderdaad, verkoper is niet letterlijk een oplichter genoemd, maar het staat er tussen de regels toch echt wel...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Modbreak:Vanaf hier is dit topic enkel voor betrokken partijen bedoeld en niemand anders

Over mij

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gaan we weer... zucht. Deal is amper 24 uur jong en dan nu al weer praten over oplichting? Wacht nou eerst even rustig af. Aangezien dit al tientallen keren besproken is, heeft dit topic geen toegevoegde waarde.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
RobIII in "Moet ik mij zorgen maken ?"

Vanaf hier is dit topic enkel voor betrokken partijen bedoeld en niemand anders