Verwijderd

Topicstarter
De blokker heeft ze weer. Hieronder de advertentie:

uitgebreide omschrijving
Na een daverend succes is de Secretbox weer terug bij Blokker! Alleen tijdens de Dolle Dagen kun je deze unieke verassingsbox op onze website bestellen. In een handige Curver opbergdoos zitten 10 producten die jouw keuken en stukje mooier en handiger maken. Welke producten dit zijn houden we natuurlijk geheim, maar we kunnen je wel vertellen dat er alleen maar A-merken uit jouw box zullen komen. Kan je jouw nieuwsgierigheid niet bedwingen en wil jij deze box ter waarde van 200 euro thuis uitpakken? Bestel dan snel, want de voorraad is beperkt!

Afwijkende voorwaarden
Op dit product zijn afwijkende voorwaarden van toepassing. Bij servicevragen verzoeken wij u niet naar een Blokkerfiliaal te gaan, maar contact op te nemen met de Blokker klantenservice.

Belangrijkste kenmerken
Winkelwaarde: € 200
Uitsluitend bekende merken
Verpakt in een grote Curver opbergbox
Geen verzendkosten
OP=OP

Kosten €49,-

Kortingscode voor €5,- korting = YyGb5z998B

Ik ben benieuwd wie hem ook besteld heeft, en wie wat ontvangen heeft. Als het goed is word morgen mijn Secretbox bezorgt, met een gewicht van 7,078 kg.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:57
Code is ongeldig (of al gebruikt?). Evengoed bedankt voor de tip, vind wel leuk idee.

Oh sjees, heb je je hier voor geregistreerd? Amateur spammert :+

[ Voor 29% gewijzigd door NiGeLaToR op 28-09-2016 18:30 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

Topicstarter
lol, nee, heb hier andere jaren, eerst gekeken wat erin zat voor ik het kocht. En ik werd iedere keer hier naar toe gelinked. Dus nu dacht ik, ik ga eens een keer wat posten, omdat ik er nog niks over kon vinden.

Dus misschien toch een Amateur spammer :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. denk toch echt als ik dit zo lees, dat ik de enige dit jaar ben die er intresse in heeft. :) het gekke is dat ik nu al blij word van het idee dat ik een verrassingsbox krijg.

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:20

CeesKees

I rest my Kees

Tsja. Of je nu voor €50 aan rotzooi in huis hebt die je eigenlijk niet gaat gebruiken, of voor €200 (adviesprijs). Ik zou m'n vingers er niet aan branden.

Deze acties spelen heel slim in op de hebberigheid van mensen.

Ik hoop oprecht dat jij een box treft met zaken die je echt al wilde kopen, maar te duur vond.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Aanbieding had in Centraal aanbiedingen topic. V2.0 gepost kunnen worden.

Dubbelposten wordt ook niet gewaardeerd op Tweakers.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.