Je zoekactie naar 'divx' leverde 732 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Search en heus niet alleen op tweakers.. zelf www.divx.com bestaat volgens mij..
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
DivX is een manier om videofiles te comprimeren.
een soort MP3 voor video zeg maar.
Niet?
[Specs]
Als je bv een dvd ript (op de pc zetten), krijg je een film dat ze Divx noemen, en niet meer dvd bv.
Ik doe er niks mee trouwens, ik houd het bij de echte dvd's met ac3...
.... Ik weet het ook niet
En dat mag hier dus niet...Op donderdag 28 juni 2001 16:18 schreef Thingie1987 het volgende:
waar kan ik die Divx jes downloaden???
(IK HEB ADSL)
Ga alsjeblieft eens wat FAQ's doorlezen, die posts van jou overal zijn om teOp donderdag 28 juni 2001 16:18 schreef Thingie1987 het volgende:
(IK HEB ADSL)
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
op internet, goed zoekenOp donderdag 28 juni 2001 16:18 schreef Thingie1987 het volgende:
(IK HEB ADSL)
warez request (ok ok er is legale DivX)
verkeerd gepost....divXen zijn niet zo hard..
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ja tuut-tuut.... Ik ga niet smeken om een waarschuwing/ban...Op donderdag 28 juni 2001 16:20 schreef Thingie1987 het volgende:
WEEEEEEEEEEEET IK!!!!!!!!!!!!
MAAR KOM OP!
HaHaHaHaHaHa (no comment)Op donderdag 28 juni 2001 16:14 schreef Thingie1987 het volgende:
Wat is dat?
1. Als je serieus iets met DivX wil gaan doen zou ik iets meer dan 8.8GB in mijn PC'tje plaatsenwaar kan ik die Divx jes downloaden???
2. Het is niet toegestaan op GoT links naar illegale warez-sites te plaatsen. Komt je op een waarschuwing en uiteindelijk (als je doorgaat) een ban te staan. 'k zou zeggen, ga zelf maar op zoek (zie bijvoorbeeld het video topic op GoT)
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Waarschuwing wegens warez-request.Op donderdag 28 juni 2001 16:20 schreef Thingie1987 het volgende:
MAAR KOM OP!
DivX is als bestandsformaat legaal, en daarom zijn DivX-films niet per definitie illegaal maar jij weet net zo goed als ik dat je daar niet naar op zoek bent
Verwijderd
Gotta love them newbiesOp donderdag 28 juni 2001 16:18 schreef Thingie1987 het volgende:
(IK HEB ADSL)
Jezus, doe eens niet zo irritant.Op donderdag 28 juni 2001 16:20 schreef Thingie1987 het volgende:
MAAR KOM OP!
Verwijderd
En schreeuw aub wat minder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op donderdag 28 juni 2001 17:29 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
Jezus, doe eens niet zo irritant.
En plz iemand gooi dit topic ff dicht!Op donderdag 28 juni 2001 17:32 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
En schreeuw aub wat minder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht van niet, DivX is een rip-off van een MS codec, illegaal dus. Correct me if I'm wrong!Op donderdag 28 juni 2001 17:24 schreef Daniel Kegel het volgende:
DivX is als bestandsformaat legaal
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Gebruik ten eerste de search en probeer dan wat URLS < http://www.divx.com >
Verwijderd
Op donderdag 28 juni 2001 18:50 schreef PsyFlux het volgende:
Als ik jou was zou ik die link heel snel weghalen voordat een modje in een slechte bui 'm tegenkomt...
Dit topic is gesloten.
![]()