Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone van maximaal rond de €450.

Wat het toestel voor mij zeker moet hebben.
-minimaal 32gb geheugen
-prima camera
-goede batterij
-liefste met amoled scherm
-snelheid passend bij mijn gebrukk

Ik gebruik hem vooral voor Whatsapp, foto's maken, Facebook, internetten en wat spelletjes (denk aan two dots, candy crush, Pokémon go)

Ik heb in mijn prijssegment al gekeken naar een Samsung Galaxy s6, Moto z play en de honor 8, maar zie door de bomen het bos niet meer. Een ander toestel mag ook zeker

Hopelijk hebben jullie tips waar ik mee verder kan.

Alle reacties

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Je vraagt om een prima camera, van de S6 en de Honor 8 weet ik dat deze prima zijn, de Moto ken ik niet.
Amoled heeft de Honor 8 niet voor zo ver ik weet, de Samsung uitreraard wel de Moto Z Play volgens mij ook wel (is die leverbaar in NL?)

Je leest ook veel tevreden berichten over de OP3, geen idee wat die kost overigens.

Ik denk dat je d ereviews even moet gaan lezen van de betreffende devices.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Als ik naar je specs lijstje kijk dan voldoet de OnePlus 3 aan al je eisen:
Goede camera, prima batterij, amoled scherm, 6GB ram en 64GB opslag. Snelheid is met de Snapdragon 820 ook dit in orde.

De OnePlus 3 is alleen te bestellen op de website van OnePlus en kost 399 euro. Kun je voor die 51 euro nog wat leuke accessoires halen.

Kijk voor meer informatie en ervaringen in het speciale topic: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Ja, Oneplus 3 is ook mijn advies, die gebruik ik zelf met volle tevredenheid.

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Heb geen one plus plus 3 maar raadt je hem wel aan veel tevreden mensen

[ Voor 13% gewijzigd door androidfreaker op 28-09-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:53
Heb zelf de Oneplus 3. Prima telefoon geen gemekker doet wat hij moet doen. Opladen gaat razend snel. Accu is dikwijls in orde gemiddeld 5 uurtjes met SOT. 64gb is zat.. ik zal het zelf nooit vol krijgen ben nu op ongeveer 20GB met al m'n apps, spelletjes en een paar films. Opslag zal geen probleem zijn!
Pagina: 1