Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• colko11
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14-07-2017
Beste helper,

Onlangs heb ik besloten om een nieuwe smartphone aan te schaffen.
In dit geval ben ik erg geļnteresseerd in de Samsung galaxy S7 edge.
Op het moment bezit ik een S4 en deze kwam in de verpakking met een screen protector.
Nu weet ik niet zeker of dit wel echt een screen protector is.
Ondanks dat zit hij er al 2 1/2 jaar op, is hij nog niet los gegaan en werkt het touchscreen prima
Nu heb ik de vraag of de S7 edge ook met zo'n screen protector wordt geleverd.
Mocht dit niet zo zijn dan bestel ik deze er nog bij.
Heeft iemand hier een ervaring mee?

Bedankt

Alle reacties

• wesk
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 28-09 12:54
nee zit er niet bij, deze moet je dus los kopen

• reller
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:41
Er is een topic voor o.a. sreenprotectors voor de S7 en S7edge
[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09:36
Het lijkt me sterk dat de S4 met een screenprotector kwam. Bedoel je niet gewoon dat plasticje wat er af-fabriek op zit (en wat je er meestal direct aftrekt) :P?

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-11 08:57
Je had deze vraag ook heel goed zelf op kunnen zoeken op internet, verder hebben we zoals reller ook al aangeeft een speciaal topic voor (meegeleverde) accessoires. Een los topic vind ik het in ieder geval niet waard.

Daarbij hoort je topic thuis in WAO, dus schopje die kant op.

rens-br wijzigde deze reactie 28-09-2016 08:34 (10%)

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True