Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDutchmann
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-12-2022
Goedenmiddag beste tweakers!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon. Kijkend naar de specs/prijs verhouding en wat ik er tot nu toe over heb gelezen, wil ik de Zuk Z2 Pro kopen. Het enige probleem is dat er niet zo veel reviews te vinden zijn. Nu ben ik dus benieuwd of er hier tweakers zijn die dit toestel hebben en mij kunnen vertellen wat ze van het toestel vinden. Ik ben voornamelijk benieuwd naar het gebruikgemak, dus: bevat het toestel nog veel bugs, zijn de chinese apps erg aanwezig en vervelend, etc.

Verder ben ik ook erg benieuwd naar ervaringen aangaande het kopen van zo'n telefoon bij een chinese webwinkel. Ik wil hem waarschijnlijk bij coolicool kopen, aangezien die daar vanuit een EU warehouse wordt verstuurd. Maar zijn er hierbij zaken waar ik op moet letten, of kan ik zo'n webwinkel net zo behandelen als bol.com?

Alvast heel erg bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Misschien het ervaringen topic eens doorlezen. Er is in ieder geval een site/forum voor internationale rom (staat in topic genoemd).

Weet je zeker dat coolicool het vanuit een EU warehouse verstuurd. Het komt geregeld voor dat ze wel een warehouse hebben maar een beperkte voorraad waardoor er uiteindelijk veel vanuit China verstuurd wordt.
Net even gekeken en er is een prijs verschil van rond de €40,- als je vanuit de EU warehouse doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDutchmann
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-12-2022
Dankjewel voor je reactie. Ik denk dat ik daar even vraag hoe de telefoon bevalt.

Ik weet dat niet zeker, dit zou ook mijn eerste keer zijn om een telefoon bij zo'n webshop te bestellen. Wel zeggen ze op hun eigen website dat ze het vanuit een EU warehouse versturen.

En klopt, dat prijsverschil maakt het opzich wel interessant om hem te kopen bij een chinees of hong kongs warehouse, maar ben ik wel zo rond de 120 euro lichter als die door de doune aruit gepikt wordt. Heb jij een idee hoe groot de kans is dat dit gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Als het inderdaad vanuit een EU warehouse wordt verzonden, dan is de kans op uitpikken door de douane 0, aangezien er vrije verkeer van goederen is in de EU. Maar verdere vragen met betrekking tot de telefoon kan je hier wel stellen: [ZUK Z2 Pro] Ervaringen en Discussie en verdere details met betrekking tot levertijden, shops en verzending kan je hier bespreken / vragen: [ZUK Z2 Pro] Levertijden & Prijzen.

Verder zie ik geen toegevoegde waarde voor een los topic, dus hier gaat een slotje op.

Dit topic is gesloten.