Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik wil mijn pc gebruiken voor 1080p gaming en om vm's te draaien in VMware Workstation./i]
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hardeschijven en SSDs zijn allemaal mee te nemen vanuit het oude systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil het systeem graag stil hebben. Een cpu koeler die redelijk stil is maar niet teveel kost zou fijn zijn. Geen idee wat ik daarvoor zou moeten kiezen.
Voor de monitor heb ik een monitor gekozen die ook omhoog kan schuiven. Ik ben redelijk lang en heb daardoor een goeie hoogte nodig voor mijn monitor
Ga je overklokken?
|Nee in eerste instantie niet maar het verschil op een non k systeem is maar 50 euro en stel over 4 jaar wil ik overklokken om nog wat meer uit mijn systeem te halen dat dat mogelijk is.
Wat verwacht je van ons?
Kijken of dit systeem goed samengesteld is en of er misschien nog iets goedkopers is of beters te kiezen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik wil mijn pc gebruiken voor 1080p gaming en om vm's te draaien in VMware Workstation./i]
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hardeschijven en SSDs zijn allemaal mee te nemen vanuit het oude systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil het systeem graag stil hebben. Een cpu koeler die redelijk stil is maar niet teveel kost zou fijn zijn. Geen idee wat ik daarvoor zou moeten kiezen.
Voor de monitor heb ik een monitor gekozen die ook omhoog kan schuiven. Ik ben redelijk lang en heb daardoor een goeie hoogte nodig voor mijn monitor
Ga je overklokken?
|Nee in eerste instantie niet maar het verschil op een non k systeem is maar 50 euro en stel over 4 jaar wil ik overklokken om nog wat meer uit mijn systeem te halen dat dat mogelijk is.
Wat verwacht je van ons?
Kijken of dit systeem goed samengesteld is en of er misschien nog iets goedkopers is of beters te kiezen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170-HD3P | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | € 298,87 | € 298,87 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 59,20 | € 59,20 |
| 1 | Iiyama ProLite XB2483HSU-B2 Zwart | € 174,49 | € 174,49 |
| 1 | Corsair Vengeance K65 Compact QWERTY | € 79,80 | € 79,80 |
| 1 | Steelseries Rival 100 Zwart | € 31,49 | € 31,49 |
| 2 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 35,50 | € 71,- |
| 1 | Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset | € 67,69 | € 67,69 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.299,39 | |