Alternatieven voor Aliexpress

Pagina: 1
Acties:
  • 20.307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejabberd
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 21:57
Wat zijn naar jullie ervaring de beste Aziatische alternatieven voor Aliexpress? Ik weet dat er al een zeer breed en algemeen topic is over online shoppen in China waar ook al enkele links in staan, maar welke sites kunnen jullie specifiek aanraden als alternatief voor Aliexpress?

De reden waarom ik alternatief zoek is omdat zij mij al maanden aan het lijntje houden i.v.m. een mislukte terugbetaling van nog geen 6 EUR voor niet-geleverde goederen die waarschijnlijk in een container zaten die volledig is aangeslagen door de douane omdat er namaak in zat (zo liet men mij bij bpost uitschijnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 08:43
Ik maak vaak gebruik van www.gearbest.com en www.banggood.com. Assortimenten van die chinese webshops zijn niet helemaal gelijk. Verzending van bovenstaande shops is over het algemeen redelijk snel en goed verpakt. Afterservice heb ik niet zo veel ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 07:24

klaaz

it's me!

Aliexpress is geen webshop, het is het consumenten platform van Alibaba (ebay concurrent). Ik ken geen alternatief, misschien https://world.taobao.com/ (alleen Chinees volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-09 15:00

Hak

Ik snuffel de laatste tijd veel rond op Wish.com waar ze ook werken met zelfstandige aanbieders die virtuele winkeltjes hebben. Alleen wel schokkend hoe zij mijn zoekgedrag en interesses in de gaten houden en hier dan later aanbiedingen over mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wat dacht je van eBay? Vaak precies dezelfde producten, soms zelfs nog wat goedkoper. En tot nu toe zijn alle conflicten die ik ooit had met eBay verkopers altijd tot tevredenheid afgehandeld. (verkeerd product, defect, te weinig, beschadigd, e.d.)

Ben meer tevreden over het eBay (en amazon) online platform dan over de (off-/online)winkels hier in Nederland. >:) Gebruik eBay nu al bijna tien jaar en amazon een jaartje of zes.

als je b.v. ebay.co.uk benut, zit je al heel snel bij aziatische aanbieders. eBay.de is meer geschikt voor b.v. auto-onderdelen, goede kwaliteit ijzerwaren of reparatieonderdelen van witgoed.

Uiteraard kun je ook de diverse filter/selectie mogelijkheden van eBay gebruiken om te zoeken op bepaalde regio's/verzendkosten/etc.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 19:44
ejabberd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:22:
Wat zijn naar jullie ervaring de beste Aziatische alternatieven voor Aliexpress? Ik weet dat er al een zeer breed en algemeen topic is over online shoppen in China waar ook al enkele links in staan, maar welke sites kunnen jullie specifiek aanraden als alternatief voor Aliexpress?

De reden waarom ik alternatief zoek is omdat zij mij al maanden aan het lijntje houden i.v.m. een mislukte terugbetaling van nog geen 6 EUR voor niet-geleverde goederen die waarschijnlijk in een container zaten die volledig is aangeslagen door de douane omdat er namaak in zat (zo liet men mij bij bpost uitschijnen).
Even offtopic, maar heb je al gechat met aliexpress? Mijn voorvallen mbt verkopersgedonder zijn allemaal positief opgelost door Aliexpress zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:11

Perkouw

Moderator General Chat
Dit topic gooi ik op slot. Er is genoeg rondom dit onderwerp te vinden zowel op GoT als m.b.v. Google.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.