Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk Gamen Dragon Age inquisition bv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 1500 en 2000 incl monitor .Maar hoe goedkoper hoe beter ;-)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee heb een 6 jaar oude PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goed systeem waar ik voorlopig mee toe kan .En gewoon me spelletjes kan blijven spelen (baalde als een stekker toen ik geen Dragon Age Inquisition kon spelen )
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel i5 K processor, z 170 mobo , Nvidia GTX 10xx
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stil stabiel
Ga je overklokken?
waarschijnlijk wel of ik koop een systeem wat al overgeklokt is
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie me helpen om binnen het budget te blijven.Ik heb al een lijstje gemaakt weet alleen niet goed of het allemaal samen werkt of ik nu alles heb wat ik nodig heb en of het het beste is voor dit geld . En of jullie me kunnen helpen een goede keus voor me monitor te maken .
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk Gamen Dragon Age inquisition bv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 1500 en 2000 incl monitor .Maar hoe goedkoper hoe beter ;-)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee heb een 6 jaar oude PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goed systeem waar ik voorlopig mee toe kan .En gewoon me spelletjes kan blijven spelen (baalde als een stekker toen ik geen Dragon Age Inquisition kon spelen )
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel i5 K processor, z 170 mobo , Nvidia GTX 10xx
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stil stabiel
Ga je overklokken?
waarschijnlijk wel of ik koop een systeem wat al overgeklokt is
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie me helpen om binnen het budget te blijven.Ik heb al een lijstje gemaakt weet alleen niet goed of het allemaal samen werkt of ik nu alles heb wat ik nodig heb en of het het beste is voor dit geld . En of jullie me kunnen helpen een goede keus voor me monitor te maken .
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 245,50 | € 245,50 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB | € 458,90 | € 458,90 |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 44,75 | € 44,75 |
| 1 | Corsair Obsidian 750D | € 138,48 | € 138,48 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 39,75 | € 39,75 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,56 | € 94,56 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.351,64 | |