Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-10 13:29
Convoy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:52:
Ik zeg: DIM: Destiny Item Manager

https://chrome.google.com...nekejhfancbkahkhdckhdagna

Zou niet meer zonder kunnen/willen
Gebruik ik ook al een goed jaar, macbook d'r bij en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 17:08
Zo, lang geleden dat ik hier ben geweest.
Afgelopen week na ongeveer 9 maanden niet gespeeld te hebben toch Destiny maar weer eens gestart.
Na wat wennen alsnog Rise of Iron aangeschaft.
Volgens mij moet ik nog even uit gaan vinden wat die chroma's inhouden.
Laatste wat ik gespeeld heb was the Taken.

Nu gaat het wel weer lekker alleen charged mijn super niet meer sinds een paar dagen.
Heb ik iets gemist met een bepaalde quest of heb ik toch echt een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Laatst online: 08-10 13:46
Nog een groep die iemand zoekt voor de raid?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M.Koers schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:52:
Zo, lang geleden dat ik hier ben geweest.
Afgelopen week na ongeveer 9 maanden niet gespeeld te hebben toch Destiny maar weer eens gestart.
Na wat wennen alsnog Rise of Iron aangeschaft.
Volgens mij moet ik nog even uit gaan vinden wat die chroma's inhouden.
Laatste wat ik gespeeld heb was the Taken.

Nu gaat het wel weer lekker alleen charged mijn super niet meer sinds een paar dagen.
Heb ik iets gemist met een bepaalde quest of heb ik toch echt een probleem?
Heb je toevallig de memory of felwinter geequiped in je artifact slot? onderaan bij je armor. Die zorgd ee namelijk voor dat je geen super meer hebt. maar dan heb je wel 2 mellee en nade charges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:51:
[...]

Heb je toevallig de memory of felwinter geequiped in je artifact slot? onderaan bij je armor. Die zorgd ee namelijk voor dat je geen super meer hebt. maar dan heb je wel 2 mellee en nade charges.
uuhhmmm, :+
In een rot tempo van alles gekregen en equiped en niet goed gekeken dus.
thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 22:28
Heb afgelopen dagen weer flink wat uurtjes in Rise of Iron zitten...maar...
Ben nu level 359 en heb echt flink strikes gespeeld (onderhand wel 20-30 keer Sepiks op 320 LL) en niet via de playlist. Maar mijn god wat een bullshit grind om te levelen. Ben eigenlijk ook meteen weer klaar met Destiny.

Enige alternatief is gepatched. Degene die gewoon aan levelen doen, hoe doen jullie dat? Ik kom maar niet verder. Mijn artifact blijft ook steken op 350 en moet ik nou echt Eris gaan grinden voor een kansje op een hogere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 20:49

nFo

Xecuter NL schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:41:
Heb afgelopen dagen weer flink wat uurtjes in Rise of Iron zitten...maar...
Ben nu level 359 en heb echt flink strikes gespeeld (onderhand wel 20-30 keer Sepiks op 320 LL) en niet via de playlist. Maar mijn god wat een bullshit grind om te levelen. Ben eigenlijk ook meteen weer klaar met Destiny.

Enige alternatief is gepatched. Degene die gewoon aan levelen doen, hoe doen jullie dat? Ik kom maar niet verder. Mijn artifact blijft ook steken op 350 en moet ik nou echt Eris gaan grinden voor een kansje op een hogere?
Nee, omnigul drop ook aritfacts uit de kist, daarnaast paarse engram gaan tot 365.
Je moet de 350 strikes doen, die droppen gear tot 365.
Zie ook;

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 01-10-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
nFo schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:45:
[...]

Nee, omnigul drop ook aritfacts uit de kist, daarnaast paarse engram gaan tot 365.
Je moet de 350 strikes doen, die droppen gear tot 365.
Zie ook;

...
Thanks...heb ik allemaal gedaan, maar blijft dus een vieze grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Xecuter NL schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

Thanks...heb ik allemaal gedaan, maar blijft dus een vieze grind.
Same here :{
Ik zit vast op 360 en zit nog met een artifact van 351. Het was een stuk handiger geweest als je ergens een 365 artifact kon scoren met een quest.
Blauwe engrams van 361-363 vallen trouwens ook bij de strikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Crash schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

Same here :{
Ik zit vast op 360 en zit nog met een artifact van 351. Het was een stuk handiger geweest als je ergens een 365 artifact kon scoren met een quest.
Blauwe engrams van 361-363 vallen trouwens ook bij de strikes.
Het helpt blijkbaar om te klagen op tweakers ;) Net vielen er 2 upgrades van mijn artifact, 350->359 en daarna in datzelfde uur een 361...bizar.

Maar goed, lekker heroic strikes spelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Uitbreiding is twee weken uit. En mensen klagen over de massive grind. Snap het niet. Ten eerste zou de grind fun moeten zijn, anders is destiny sowieso niks voor je. Ten tweede moet deze DLC ongeveer een jaar ons zoet houden, dan is na 2 weken max light zijn eigenlijk alleen maar een nadeel. (Al is het voor sommigen van ons zout houden) :+

Persoonlijk vind ik de grind heerlijk 8)

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:02
Weet niet of het al gemeld was, maar voor levelen zou je ook nog challenge of the elders kunnen doen. Variks geeft blijkbaar tot 365 light items. Die challenge zou makkelijker moeten zijn als je ondertussen 340/350 bent geworden.
Ben benieuwd hoe dit bij de court is, heb nog wat tier3 runes.
Als je 345 light bent is archon's forge ook wel te doen vind ik. Alleen die ronde waarin de hele dikke servitor baas komt is serieus pittig dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Weekly pvp bounty is ook aan te raden. Veel makkelijker en sneller dan voor ROI. En geeft nightfall-like rewards.

Archons Forge bazen is Wolfs Howl ook verrassend goed. AoE damage en reduced armor op targets hakt erin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here. Ben nu op 2 chars 366(/7) en alleen maar door strikes doen. Plus daarbij eigenlijk alleen laatste week serieus "veel" gespeeld.

Tis toch ook niks aan dat je binnen 2 weken alweer uitgekeken bent op de uitbreiding. En weer kunt zeiken op Bungo dat ze een flut uitbreiding hebben uitgebracht. :+

[ Voor 38% gewijzigd door M4uSzi op 02-10-2016 14:18 ]

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben een cp bij Vosik (met de monitors/kamers) zoeken nog 4 man voor 19:00 om deze cp (of de rest vd raid) af te maken.

1. djmurcielago
2. darkelement1987
3.
4.
5.
6.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
DarkElement schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:20:
Hebben een cp bij Vosik (met de monitors/kamers) zoeken nog 4 man voor 19:00 om deze cp (of de rest vd raid) af te maken.

1. djmurcielago
2. darkelement1987
3.
4.
5.
6.
Nog een plekje voor mij vrij? Kan eventueel nog 3 man meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compleet.

1. djmurcielago
2. darkelement1987
3. sanderlissenberg
4. malev74
5. stony-times
6. fardokinemba

[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 02-10-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-10 21:28
Low_Profile schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:49:
Weekly pvp bounty is ook aan te raden. Veel makkelijker en sneller dan voor ROI. En geeft nightfall-like rewards.

Archons Forge bazen is Wolfs Howl ook verrassend goed. AoE damage en reduced armor op targets hakt erin. :)
Toch maar weer eens proberen PvP, alleen strikes doen wordt ook saai. :')

Ik zie geen weekly pvp bounties bij Shaxx :?

[ Voor 5% gewijzigd door Buizerd__NL op 02-10-2016 20:36 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Low_Profile schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:33:
Uitbreiding is twee weken uit. En mensen klagen over de massive grind. Snap het niet. Ten eerste zou de grind fun moeten zijn, anders is destiny sowieso niks voor je. Ten tweede moet deze DLC ongeveer een jaar ons zoet houden, dan is na 2 weken max light zijn eigenlijk alleen maar een nadeel. (Al is het voor sommigen van ons zout houden) :+

Persoonlijk vind ik de grind heerlijk 8)
Grind is op zich niet erg, maar mondjesmaat levelen door alleen maar strikes achter elkaar te doen vind ik jammer. Ik zou meer quests willen, waarmee je binnen een quest misschien verschillende activiteiten moet doen, waarmee je uiteindelijk een stuk loot kan verdienen. Daarmee doe je meer afwisselende onderdelen binnen destiny en heb je in mijn geval meer voldoening van een gear piece. Nu is het gewoon strikes of pvp en een geval van uren erin stoppen. Niks moeilijks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-10 21:28
Precies dit!

en jammer dat ze maar 1 nieuwe strike er in hebben gedaan in de DLC, dan had ik ook liever meer nieuwe strikes willen zien waardoor het niet zo snel gaat vervelen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 21:44
Hey guys, ik (378-380) warlock zoek nog 3 mensen om m'n 2 maten door hun eerste keer in de raid te begeleiden, hebben mensen zin om mee te doen? Ik zit op de PS4, post psn als je interesse hebt!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Strikes, PvP, weekly bounties, crucible/vanguard/faction level up, CoE, Archons Forge, gunsmith level up, Exotic engrams, Iron Banner, Trials, Raid....

Het is nog nooit zo divers geweest om light te increasen. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Low_Profile op 02-10-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Low_Profile schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:03:
Strikes, PvP, weekly bounties, crucible/vanguard/faction level up, CoE, Archons Forge, gunsmith level up, Exotic engrams, Iron Banner, Trials, Raid....

Het is nog nooit zo divers geweest om light te increasen. :?
Eens. Het duurt wel ff, maar goed uiteindelijk is er zat te doen! Ben ook pas 368, maar gaat best gestaag zo (gezien pas een paar weken oud qua dlc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
UTADDICT schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:39:
[...]

Eens. Het duurt wel ff, maar goed uiteindelijk is er zat te doen! Ben ook pas 368, maar gaat best gestaag zo (gezien pas een paar weken oud qua dlc).
Morgen 370+, na Aksis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
hoop t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Ik moet de Prison of Elders nog runnen op level 42, gezien er geen match making in zit hoop ik dat een tweetal tweakers wil joinen ergens vanavond?

psn: mkoers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed, ik en Murcielago hebben een CP bij Aksis. Wij zoeken nog 3 man om hem vanavond (poging tot) te verslaan.

edit: om 19:00 beginnen.

1. darkelement1987
2. tollenaar24
3.djmurcielago
4.
5.
6.
M.Koers schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:55:
Ik moet de Prison of Elders nog runnen op level 42, gezien er geen match making in zit hoop ik dat een tweetal tweakers wil joinen ergens vanavond?

Als ik de raid voor 8 uur nog niet vol heb wil ik je wel graag helpen! :)

[ Voor 53% gewijzigd door DarkElement op 03-10-2016 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 17:37
Nog mensen op de Xbox om me door het laatste stukje van de raid the helpen?

Heb een checkpoint bij Aksis 2nd phase. Gt: Silversin88

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 gezocht voor laatste fase van Aksis de raid (PS4) we hebben meerdere mensen al uitgenodigd dus het kan zijn dat we al iemand hebben tegen de tijd dat je joined (team: tollenaar24, PerlaJoya, Dunnus, djmurcielago, darkelement1987)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Laatst online: 08-10 14:33
Ik heb afgelopen weekend de Quest proberen te doen voor de Sleeping Simulant zonder resultaat. Ik heb 1,5 uur zitten rondrijden on Earth voor de WARSAT Public Events en die kwamen maar niet...
Ik deed het naar aanleiding van de website waar de public events worden aangekondigd.

Echt, na 1,5 uur had ik geen zin meer. Ik was elke keer ruim op tijd, maar de Public Events kwamen maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-10 18:49
Kan ooit een paar minuten later starten, heb je zolang gewacht? Soms wel een minuut of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Iron banner is begonnen met een nieuwe cutscene.
Iron banner is nu wel erg casual.
Had in een match al een bounty, naja gewoon door blijven spelen voor de loot.
Ik zag ook een nieuwe emblem als reward en ik kreeg ookal een artifact, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:04
Ik zoek voor morgen nog een team om aksis phase 2 mee af te ronden, monitors tot dan zijn gedaan. Wie heeft tijd en zin. begintijd staat open. Ps4:

1. Wauthle
2.
3.
4.
5.
6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Laatst online: 14:53

M0nkeymen

Monkeystyle!

Mizojojo schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 00:22:
Ik zoek voor morgen nog een team om aksis phase 2 mee af te ronden, monitors tot dan zijn gedaan. Wie heeft tijd en zin. begintijd staat open. Ps4:
Monitors moeten dan weer opnieuw, moet in 1x.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
M0nkeymen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 00:37:
[...]

Monitors moeten dan weer opnieuw, moet in 1x.
chips :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 11:53
Gisteren kwam ineens dat limited event ding voorbij van Iron Banner, heb ik aan mee gedaan, net zo lang tot ik met Lord Shaxx mocht gaan praten (ik wist niet eens dat je dat daar voor moest spelen), maar wat ik me af vraag, hoe lang duurt dat 'limited event' ?

[ Voor 36% gewijzigd door Just_A_User op 05-10-2016 10:58 ]

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Gezocht: Titan en lock voor exotic quest!!

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Just_A_User schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:58:
Gisteren kwam ineens dat limited event ding voorbij van Iron Banner, heb ik aan mee gedaan, net zo lang tot ik met Lord Shaxx mocht gaan praten (ik wist niet eens dat je dat daar voor moest spelen), maar wat ik me af vraag, hoe lang duurt dat 'limited event' ?
Tot volgende reset, dus volgende week dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 20:18
Just_A_User schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:58:
Een week (tot de volgende reset). Gister ook ff gespeeld, drops zijn heerlijk! Eerste potje gelijk een prima roll op me shotgun The Proud Spire (smallborne, feather mag en final round) ook op 367 (was 365). 3e of 4e potje 1 van de bounties voltooid. Hieruit kreeg ik een Iron Saga Hood op 370. Roll kan beter maargoed LL stijgt zo wel lekker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
frank131331 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

Een week (tot de volgende reset). Gister ook ff gespeeld, drops zijn heerlijk! Eerste potje gelijk een prima roll op me shotgun The Proud Spire (smallborne, feather mag en final round) ook op 367 (was 365). 3e of 4e potje 1 van de bounties voltooid. Hieruit kreeg ik een Iron Saga Hood op 370. Roll kan beter maargoed LL stijgt zo wel lekker _/-\o_
Ik kom er nu net pas achter dat er bounties zijn. Vanavond even ophalen. Ik heb gisteren ook The Proud Spire shotgun gekregen, en daarna kreeg ik The Unbent Tree auto rifle, en AR's zijn mijn weapon of choice. Daar heb ik gisteren de rest van de potjes IB mee gespeeld, en hoewel het ding nauwelijks impact heeft heeft ie wel een giga hoge fire rate, vergelijkbaar met de Arminius-D ongeveer, en grote magazijnen. Ik scoorde daar best redelijk mee. Normaal gesproken gebruik ik eigenlijk een Extremophile 011 (AR) of een Mida Multi Tool (SR). Ik ben pas LL 351, dus even kijken of het beter gaat als ik wat Bounties ophaal en doe.

Hopelijk komt daar wat gear uit, want wapens is wel leuk, maar betere gear zit ik eigenlijk meer op te wachten. Het valt me op dat ik ontzettend veel armor krijg voor armen, maar nauwelijks helmen.

[ Voor 14% gewijzigd door Just_A_User op 05-10-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 17:07

Rudios

Lost in space?

WillieWuks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:02:
Ik heb die OP quest op mijn warlock, partners waarmee ik 'm gehaald heb zijn er vantussen en hebben 'm zelf afgemaakt, fuckers. Dus ik zit nu vast bij de eerst Siva Engine puzzle. Dus als je meedoet zoeken we nog een Titan.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Rudios schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

Ik heb die OP quest op mijn warlock, partners waarmee ik 'm gehaald heb zijn er vantussen en hebben 'm zelf afgemaakt, fuckers. Dus ik zit nu vast bij de eerst Siva Engine puzzle. Dus als je meedoet zoeken we nog een Titan.
Ik ben Titan, maar ik heb die quest volgens mij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
Rudios schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

Top! Titaan gezocht voor OP quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Just_A_User schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:37:
[...]
Hopelijk komt daar wat gear uit, want wapens is wel leuk, maar betere gear zit ik eigenlijk meer op te wachten. Het valt me op dat ik ontzettend veel armor krijg voor armen, maar nauwelijks helmen.
Volgens mij ligt de droprate van armor ook hoger naarmate je je IB rank hoger hebt (heb ik horen zeggen, zit zelf ook pas op 1 3/4. Dus denk dat in de loop van de week als je een hogere rank krijgt je wel meer amor zult zien droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frank131331 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:43:
[...]

Volgens mij ligt de droprate van armor ook hoger naarmate je je IB rank hoger hebt (heb ik horen zeggen, zit zelf ook pas op 1 3/4. Dus denk dat in de loop van de week als je een hogere rank krijgt je wel meer amor zult zien droppen.
Volgens mij is het gewoon RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
[...]

Kun je op bungie.net je IB rank ook terug vinden? Zat net even snel te kijken en ik vond wel de stats voor Iron Banner, maar ik zo snel geen rank ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
WillieWuks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:02:
Als ik die monitors had had ik graag met je mee gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
[...]

Ik heb gisteren even IB gedaan. Alle bounties, behalve de marathon, IB level 2 nu en ontvangen: Alle armor (helm, chest, armpjes en legs), 3x artifact, 3x mark, 2x shotgun, en machinegun. Dit in 2.5 uur ofzo.
Puur RNG dus.

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 05-10-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:42
Ik heb gisteren even IB gedaan. Alle bounties, behalve de marathon, IB level 2 nu en ontvangen: Alle armor (helm, chest, armpjes en legs), 3x artifact, 3x mark, 2x shotgun, en machinegun. Dit in 2.5 uur ofzo.
Puur RNG dus.
Heb je meer geluk dan mij.. 2 uur gedaan, 2x chest piece, 1x artifact en voor de rest motes en coins..

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
baronruud schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:15:
[...]

Puur RNG dus.
Jesus. Lekker dan! Ik ga vanavond en morgen ben ik vrij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:54:
[...]

Jesus. Lekker dan! Ik ga vanavond en morgen ben ik vrij :D
Zal rest vd week wel niks meer krijgen .... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2x autorifle (1x met counterbalance + braced frame), shotgun solar met full auto, rocket launcher, en alle armor behalve de helm hier. Ik wil de hand cannon ;(

edit (excuses voor dubbelpost)
Mizojojo schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 00:22:

1. Wauthle
2. darkelement1987 (voorkeur voor 19:00 uur) (light: 367, maar ik ga nog Iron Banneren vanavond :p )
3.
4.
5.
6.

[ Voor 58% gewijzigd door DarkElement op 05-10-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Just_A_User schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

Kun je op bungie.net je IB rank ook terug vinden? Zat net even snel te kijken en ik vond wel de stats voor Iron Banner, maar ik zo snel geen rank ofzo.
in het menu kun je de rank ook zien, drops zijn alleen wat ze ook verkoopt dus; auto rifle, shotgun, armen en class item kunnen droppen en daarnaast ook ghost,artifacts, emblems en shaders.

Met die bountys kun je wel andere random IB wapens krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door nFo op 05-10-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 06:35

strompel

PSN: jansoe13

iemand nightfall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Laatst online: 08:03
DarkElement schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:03:
Dus ik heb alleen nog kans op de hand Canon uit de rank 5 bounty?
No,heb m ook random gekregen,plus alle andere wapens,speel met 3 karakters. :9

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:45
GRAD85 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 00:30:
[...]

No,heb m ook random gekregen,plus alle andere wapens,speel met 3 karakters. :9
Op rank 5 kreeg ik The Silvered Dread Machine Gun. Ook dat is dus random.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Ben gisteren ook rank 5 geworden. Stelt niks voor. Ik weet niet of je uit IB ook een helmet kunt krijgen, want die is niet gevallen bij mij. Wel tig x chest armor en die shotgun.

Hoe dan ook, Iron Banner is nu klaar denk ik, want hij duurt nog wel een paar dagen, maar als je rank 5 bent, en dat niet hoger, wat heeft het dan verder nog voor zin om IB te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:32
Just_A_User schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:23:
Ben gisteren ook rank 5 geworden. Stelt niks voor. Ik weet niet of je uit IB ook een helmet kunt krijgen, want die is niet gevallen bij mij. Wel tig x chest armor en die shotgun.

Hoe dan ook, Iron Banner is nu klaar denk ik, want hij duurt nog wel een paar dagen, maar als je rank 5 bent, en dat niet hoger, wat heeft het dan verder nog voor zin om IB te spelen?
Alleen om je lightlvl nog wat hoger te krijgen.

FFXIV: Zodiark, Teddy Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Henri_G schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:31:
[...]

Alleen om je lightlvl nog wat hoger te krijgen.
Hmja. Dat zou op zich eventueel de moeite waard zijn. Ben pas 352.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just_A_User schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:35:
[...]

Hmja. Dat zou op zich eventueel de moeite waard zijn. Ben pas 352.
En omdat het leuk is.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Ja dat ook wel, maar dan hoef ik niet per se Iron Banner te spelen, dat bedoel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331

Idd gaat wel erg rap nu met die 750rep bounties 8)7 Heb nu 2x een shotgun gedropt (nog niet helemaal tevreden met de roll) een machinegun uit een package(rank 3) en 2 keer een helm. Ik wil een goede roll op die autorifle (JMP heeft perfect balance en counterbalance :9~ ) maar die is nog niet bij mij gedropt helaas.
Je kunt eventueel gewoon doorspelen op rank 5 hoor voor infuse spullen op je alts. Makkelijke manier om je andere classes op 370-385 te krijgen.
Ja onder 'My Legend' en dan 'Progress'

[ Voor 66% gewijzigd door frank131331 op 06-10-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 10:43
Ik kan me op dit moment geen manier bedenken om sneller te levelen dan in IB. Ik heb in totaal nu ongeveer 3 uur IB gespeeld en ben van LL 378 naar 381 gegaan, terwijl ik al een tijdje rond de 378 bleef hangen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Ik vind Iron Banner overigens wel leuk. Waarom weet ik niet, maar ieder geval leuker dan de trials of Osiris.

Verder speel ik eigenlijk nauwelijks Crucible, omdat ik er echt niet goed in ben. De controller blijft voor mij dan toch de beperkende factor, hoewel dat al een heel stuk verbeterd is.

Wat ik gewoon blijf missen is om met fireteams groter dan 3 dingen te doen. Wij zijn bijna altijd met 4 man en moeten dan splitsen om strikes te doen en zo. Alleen Crucible kunnen we met 4 man doen.

Raids geschikt maken voor kleinere fireteams zou ook geweldig zijn.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

basset schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:30:
Ik vind Iron Banner overigens wel leuk. Waarom weet ik niet, maar ieder geval leuker dan de trials of Osiris.

Verder speel ik eigenlijk nauwelijks Crucible, omdat ik er echt niet goed in ben. De controller blijft voor mij dan toch de beperkende factor, hoewel dat al een heel stuk verbeterd is.

Wat ik gewoon blijf missen is om met fireteams groter dan 3 dingen te doen. Wij zijn bijna altijd met 4 man en moeten dan splitsen om strikes te doen en zo. Alleen Crucible kunnen we met 4 man doen.

Raids geschikt maken voor kleinere fireteams zou ook geweldig zijn.
Iron Banner en Trials zijn totaal niet te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Nu online
Het valt mij op dat IB met light rond de 35x vrij lastig is te spelen. Veel 2 shot deaths etc.

(of ik ben gewoon bagger (a))

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 22:49
Zijn de IB Bounties wekelijks? Ik wacht namelijk al een paar dagen tot er nieuwe te vinden zijn bij Efrideet, maar helaas zijn deze er nooit na een daily reset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:42
NippleWarrior schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:13:
Zijn de IB Bounties wekelijks? Ik wacht namelijk al een paar dagen tot er nieuwe te vinden zijn bij Efrideet, maar helaas zijn deze er nooit na een daily reset.
Die zijn helaas wekelijks

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 22:49
Bedankt, weet ik dat dan voor de volgende IB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 16:52

Pinjataaa

Hit me!

Wie wil mij door de raid slepen :'( Is er vanavond nog iets gepland?
Met mijn vrienden kom ik niet eens voorbij de TV's...
Zit nu op 370 light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Pinjataaa schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:36:
Wie wil mij door de raid slepen :'( Is er vanavond nog iets gepland?
Met mijn vrienden kom ik niet eens voorbij de TV's...
Zit nu op 370 light.
Aan jullie lightlevels zal het niet liggen. Iedereen snapt de tactiek en snapt zijn/haar rol? Om na 1 (serieuze) poging nu al te roepen om een kerrie is wat overdreven lijkt me ;).

Waar gaat het mis? Misschien kunnen we daarmee helpen.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 16:52

Pinjataaa

Hit me!

NLRev0lution schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:12:
[...]

Aan jullie lightlevels zal het niet liggen. Iedereen snapt de tactiek en snapt zijn/haar rol? Om na 1 (serieuze) poging nu al te roepen om een kerrie is wat overdreven lijkt me ;).

Waar gaat het mis? Misschien kunnen we daarmee helpen.
Lightlevels zijn 2x ~170 en de rest ~155. Probleem zit hem bij ons vooral in onkunde en het gebrek in tijd, wij krijgen bijna nooit een groep van 6 personen bij elkaar.
Ik ben niet op zoek naar een carry, maar een groep waar ik (en een paar van mn vrienden) de raid eens mee kunnen doen zodat wij daarna de rest de raid door kunnen slepen :)

We hebben het nog maar 1 avond geprobeerd hoor, in de laatste ronde dood gegaan en toen moesten er al weer 2 weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
18-10-2016--> heroic mode raid! :D

Zag dat de gewone raid al flawless (!) door 3 man is gedaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
gaspit schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:15:

Serieus! Dan moeten het dus gewoon kunnen met 4 man :D

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19

Convoy

g44p

gaspit schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:15:

ben ik wel aan toe, normal mode wordt boring >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silverscope schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:10:
Het valt mij op dat IB met light rond de 35x vrij lastig is te spelen. Veel 2 shot deaths etc.

(of ik ben gewoon bagger (a))
Ik denk indd dat dat het geval is. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Xecuter NL schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

Het helpt blijkbaar om te klagen op tweakers ;) Net vielen er 2 upgrades van mijn artifact, 350->359 en daarna in datzelfde uur een 361...bizar.

Maar goed, lekker heroic strikes spelen dus.
Je zou haast denken ja :P
Ik kreeg de volgende dag uit legendary gloves een 361 artifact. Ik werd in eerste instantie nog boos op Rahool, omdat ik dacht dat ie me weer ge***** had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Die Clever dragon is ook wel een lekkere pulse, dezelfde rate of fire als een grasp of malok, lekker sprayen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-10 19:35

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het geluid van alle nieuwe IB wapens is zo wreed. Die machine gun :9~

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Zoek 2 man om de PoE lvl 41 te doen.
Moet 'm nog voltooien en die 30k aan punten scoren.
Alleen met 350 light gaat tot nu toe alleen goed in de 1e ronde, de 2e blijf ik het loodje leggen :d

Vanmiddag of vanavond ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

ik zoek een hunter en titan voor de quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-10 19:35

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe ver ben je? Ik heb de quest op m'n titan, maar heb nog niet veel gedaan. Ben nog op stap 2, en moet nog 3 public events (archon's forge) en een nightfall. Heb de 3 crucible matches/heroic strikes al gedaan, maar dat is zo gedaan.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heroic raid komt er al aan en ik moet de baas nog verslaan :7

Heb nog een cp na de fase met de tv's/kamers, dus als er voor later vanmiddag nog liefhebbers zijn?

1e fase van eindbaas dus, wie :p?

[ Voor 56% gewijzigd door DarkElement op 08-10-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

Blisterin_Bull schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:47:
Hoe ver ben je? Ik heb de quest op m'n titan, maar heb nog niet veel gedaan. Ben nog op stap 2, en moet nog 3 public events (archon's forge) en een nightfall. Heb de 3 crucible matches/heroic strikes al gedaan, maar dat is zo gedaan.
ik moet bij stap 2 beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 23:02
DarkElement schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:48:
Heroic raid komt er al aan en ik moet de baas nog verslaan :7

Heb nog een cp na de fase met de tv's/kamers, dus als er voor later vanmiddag nog liefhebbers zijn?

1e fase van eindbaas dus, wie :p?
Zamboni bedoel je dus? Das de 2e baas, niet de eindbaas ;) . ben helaas aan het werk.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
strompel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:03:
[...]

ik moet bij stap 2 beginnen
Hunter meld zich! Ook op stap 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

WillieWuks schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:47:
[...]

Hunter meld zich! Ook op stap 2
ok van mij kan die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
Ben er pas over 30/45 minuten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel

strompel

WillieWuks schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:55:
[...]

Ben er pas over 30/45 minuten :s
is goed, titan is er ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ik speel op de xbox. Mijn lightlevel is nu 330. Ik zou graag eens een raid doen (mag ook een eerder zijn). Hoe pak ik dat slim aan?

Andere mensen die op X1 spelen willen me misschien toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
giantgiantus schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:49:
Ik speel op de xbox. Mijn lightlevel is nu 330. Ik zou graag eens een raid doen (mag ook een eerder zijn). Hoe pak ik dat slim aan?

Andere mensen die op X1 spelen willen me misschien toevoegen?
Als je de uitbreiding hebt (Rise of Iron), dan gewoon eerst even levelen naar 360 en dan pas gaan raiden. De oude raid(s) droppen gear die max 5 (Kings fall) levels hoger is dan wat jij bent. Is het dus niet waard, gewoon quests en strikes gaan sneller.

En zorg dat je iedere dag een Public Event doet voor de gegarandeerde legendary engram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Maar denk dat de oude raids ook gamingwise wel leuk zijn om door te lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
DarkElement schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:13:
Sowieso. VoG is fantastisch alleen voor Gear/wapens niet meer zo relevant.
En hoe regel je een team?
Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc