Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vegetto1983 schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:39:
Ik ben pa 343, gister wist ik niet wat ik moest doen, grinden kan ik niet omnigul heb dat stomme zwaard nog niet haha iets met lui zijn..

Wat ik wel had is dat ik niet wist hoe ik nu hoger moest worden, alles van de 320 strike list komt een 340 uit en niet hoger.. daarna heroic geprobeer dat duurde een uur omdat we te laag waren en kreeg daar ook niks beters uit.. dat maakt het wel erg lastig.. hoe moet ik verder

Ik wil ook graag raiden, heb ook bewust nog niks gezien van de raid qua filmpjes enzo maar dat komt allemaal wel, wil eerst graag wat hoger worden en dat hoeft ook niet in een week maar een richting zou wel fijn zijn :-) voor de rest vermaak ik me wel hoor..
Ik zou een solar zwaard halen en daarna omnigul farmen. Of terug in de tijd gaan en 60+ exotics opsparen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36
Ik ben pa 343, gister wist ik niet wat ik moest doen, grinden kan ik niet omnigul heb dat stomme zwaard nog niet haha iets met lui zijn..

Wat ik wel had is dat ik niet wist hoe ik nu hoger moest worden, alles van de 320 strike list komt een 340 uit en niet hoger.. daarna heroic geprobeer dat duurde een uur omdat we te laag waren en kreeg daar ook niks beters uit.. dat maakt het wel erg lastig.. hoe moet ik verder

Ik wil ook graag raiden, heb ook bewust nog niks gezien van de raid qua filmpjes enzo maar dat komt allemaal wel, wil eerst graag wat hoger worden en dat hoeft ook niet in een week maar een richting zou wel fijn zijn :-) voor de rest vermaak ik me wel hoor..
Het is nu een beetje onduidelijk inderdaad. En daarom is het gewoon zo scheef geregeld.

Je ziet nu best veel groepen die de raid ZSM hadden gecleared, maar waarvan er veel al 375+ waren (zou eigenlijk op dit moment niet moeten kunnen) door engrams (wat echt een fout is imo).

Daarnaast zie je groepen die reguliere progressie volgen (al dan niet met Omnigul abuse) en wat harder moeten werken in de raid, rond de 365 zijn. Die lopen vast op fase 2 van de laatste baas (LL en DPS gerelateerd).

En je hebt mensen die vastlopen op strikes, omdat de alternatieven (AF en COO/Vanguard stuff) nog niet goed op orde zijn.

Leveling gaat gewoon nog niet helemaal lekker.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
steffeh schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:36:
[...]

Nu verdraai je het weer, koning draaikont. Niemand klaagt erover dat het na zes dagen niet goed is. Het gaat om het gehele feit dat levelen anders werkt en je dus strikes moet abusen om te grinden. Oryx was RNG op RNG, dat sloeg helemaal nergens op. Je verzint te pas en te onpas voor ons onverklaarbare 'feiten' die jij ons in de mond legt. Maar goed plan man, maanden van te voren engrams opsparen, dat maakt het spel wel leuk ja.

Waar jij ook vandaan haalt dat we geen plezier hebben is mij een raadsel, maar daar ga jij gelukkig ook niet over. Misschien geeft het je een goed gevoel om het vier keer te herhalen voor jouw eigen plezier, maar ons plezier wordt er niet minder om.

De raid had wel later opengezet mogen worden ja, dan kreeg je het gezeik niet dat iedereen binnen een aantal dagen alles met kaas doet en hoger light level is.
Je moet geen strikes abusen hoor, het is alleen nog sneller. Elke strike in de playlist die je doet dropt tot 365 gear en geeft je de mogelijkheid tot keys die weer hoge loot uit kistjes geven. De stijging in LL is hoger dan ooit na een release van DLC, ook zonder dat je bv omnigul farmt. Heb zat volk in de clan die niets cheesed, lekker content speelt, bounties doet en al (ruim) boven de 365 zijn.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:43:
[...]

Ik zou een solar zwaard halen en daarna omnigul farmen. Of terug in de tijd gaan en 60+ exotics opsparen :+
ben nog bezig met die quest, ben nu bij die 10 dingen farmen en 500 kills... heb er 5 gevonden .. boring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Henkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:45:
[...]

Je moet geen strikes abusen hoor, het is alleen nog sneller. Elke strike in de playlist die je doet dropt tot 365 gear en geeft je de mogelijkheid tot keys die weer hoge loot uit kistjes geven. De stijging in LL is hoger dan ooit na een release van DLC, ook zonder dat je bv omnigul farmt. Heb zat volk in de clan die niets cheesed, lekker content speelt, bounties doet en al (ruim) boven de 365 zijn.
Dat het KAN ontkent niemand, maar het gaat niet snel genoeg in een wereld waar de helft van de mensen met 40 engrams 380 is geworden en de rest Omnigul urenlang in elkaar heeft gemept.

Die dingen zouden gewoon niet moeten kunnen. Punt. Dan heb je een goede progressielijn in het spel.

Overigens lijkt me jouw voorbeeld 'ruim boven de 365' pertinent onmogelijk, tenzij je 50 strikes per dag doet, of wederom een sloot engrams hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door UTADDICT op 26-09-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Dus die doen 50 strikes per dag? En skeleton key droprate is echt bagger. Want RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:51:
[...]

Dus die doen 50 strikes per dag? En skeleton key droprate is echt bagger. Want RNG.
Zoals ik zei, ze spelen normaal, dus nee geen 50 per dag. Jammer om te horen dat je eigen ervaring met de strike playlist sub-optimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
UTADDICT schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:47:
[...]

Dat het KAN ontkent niemand, maar het gaat niet snel genoeg in een wereld waar de helft van de mensen met 40 engrams 380 is geworden en de rest Omnigul urenlang in elkaar heeft gemept.

Die dingen zouden gewoon niet moeten kunnen. Punt. Dan heb je een goede progressielijn in het spel.

Overigens lijkt me jouw voorbeeld 'ruim boven de 365' pertinent onmogelijk, tenzij je 50 strikes per dag doet, of wederom een sloot engrams hebt.
Boeit me dan vrij weinig dat jij iets pertinent onmogelijk acht. Ik heb omnigul nog geen 25 keer neergemept en ik was al 365. Of schep ik nu weer op? :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Henkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:54:
[...]

Boeit me dan vrij weinig dat jij iets pertinent onmogelijk acht. Ik heb omnigul nog geen 25 keer neergemept en ik was al 365. Of schep ik nu weer op? :/ )
Engrams en omnigul farmen is dus geen normale progressie, ook niet als je het 20x doet.. Overigens probeerde ik de discussie normaal te houden, vriend.

[ Voor 19% gewijzigd door UTADDICT op 26-09-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:56
[...]

Wat UT zegt, je speelt het spel andersom eigenlijk, omdat het initieel slecht geregeld is. Wat Vegetto zegt, is wat wij bedoelen. Zonder strikes farmen kom je nergens, succes met de raid op 340 - 345. Dan kan je de eerste boss halen, maar verder wordt het wel heel erg lastig. Dat je dan heel leuk 346 items krijgt helpt wel enorm joh.

Ik vraag me oprecht af hoe je 365 wordt zonder cheese of het opsparen van engrams binnen zes dagen? Dan speel je minimaal 50-100 strikes per dag, want je het is ook nog eens RNG welke items je krijgt. Of krijgen zij dankzij bountys opeens allerlei hogere items? Bij Omnigull ben je al een aantal uur bezig, en dan kan je instant een boss killen. Het zal best dat het sneller en hoger is dan ooit ( wat volgens mij niet zo is ), maar je moet het buiten de raid om doen. Lijkt mij juist dat de raid de primaire bron is van hogere items.

Gelukkig had jij nog 50 items in je kluis liggen, dat zal leuk spelen zijn zeg, alles opsparen met de volgende DLC in je achterhoofd.

Ik denk dat je zelf ook best weet dat het zonder farmen helemaal niet mogelijk is om ( nu al ) 365 te worden. Of je hebt 52 weken per jaar vakantie, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Henkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:54:
[...]

Dus je hebt omnigul gefarmed en dan loop je te zeggen dat de lightlevel increase goed is?
Dat slaat echt nergens op.

En als je "normaal" speeld kan je geen 370 light zijn nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In alle tijd die jullie zitten te bitchen tegen elkaar had je al 4ll hoger kunnen zijn.

Tering neem een game niet zo serieus en elkaar al helemaal niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 26-09-2016 10:59 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Griffx schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:58:
In alle tijd die jullie zitten te bitchen tegen elkaar had je al 4ll hoger kunnen zijn.

:+ Fair Enough ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 23:23

M0nkeymen

Monkeystyle!

Griffx schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:58:

Dat kan niet joh... dat gaat veuls te langzaam :D of loop je omnigul te farmen :9

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Henkie, speel jij nou ook met een Xim?
Dan farm je nog sneller en beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16

Je weet dat je ook de strikes kunt spelen op 320 en dat die tot LL365 droppen? Dus niet de playlist 320 maar gewoon de losse strikes...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M0nkeymen schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:00:
[...]

Dat kan niet joh... dat gaat veuls te langzaam :D of loop je omnigul te farmen :9
Eerst CoO En dan Omni voor tweede en derde char.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
UTADDICT schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:54:
[...]

Engrams en omnigul farmen is dus geen normale progressie, ook niet als je het 20x doet.. Overigens probeerde ik de discussie normaal te houden, vriend.
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:56:
[...]

Dus je hebt omnigul gefarmed en dan loop je te zeggen dat de lightlevel increase goed is?
Dat slaat echt nergens op.

En als je "normaal" speeld kan je geen 370 light zijn nu.
Chef, ik bedoel ermee te vermelden (aangezien omnigul dezelfde loot dropt als elke andere strike in de playlist) dat je aan 25 strikes voldoende hebt.

Verder heb ik nergens verkondigd dat ik op een volgens jullie 'normale' manier geleveld heb, ik zeg alleen dat het wel zonder problemen mogelijk is.

[ Voor 20% gewijzigd door Henkie op 26-09-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njegativ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-10-2024
AlexMar schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:00:
Henkie, speel jij nou ook met een Xim?
Dan farm je nog sneller en beter!
Mooi man, daardoor ben ik ook 378, xim for the win. Te oneerlijk

DT: WhipIashh PSN: WhipIashh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Hebben jullie XIM nodig om dan Omnigul te raken? haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

UTADDICT schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:10:
Hebben jullie XIM nodig om dan Omnigul te raken? haha!
Ja, vooral met dat zwaard is het moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Laatst online: 08-09 21:34
Volgens mij zijn veel mensen de crucible vergeten. Gooi een booster aan en three of coins + ook nog kans op een legendary die hoger LL is.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 16:15
Griff is onze campende farmer of farmende camper, tis maar net hoe je het bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PSYVIRII schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:22:
Volgens mij zijn veel mensen de crucible vergeten. Gooi een booster aan en three of coins + ook nog kans op een legendary die hoger LL is.
Mensen met XIM maken crucible oneerlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Nee man. Onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Dit is een goede tip! Ook een paar matches gedaan en de droprate is best goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Eris rank up, artifact! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
TIP: Vergeet niet een Ghost te gebruiken waar je wormspore krijgt per Engram.

Op dit moment dropt de Tier 3 Ogre ook exotics met three of coins.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:56
PSYVIRII schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:27:
[...]

TIP: Vergeet niet een Ghost te gebruiken waar je wormspore krijgt per Engram.

Op dit moment dropt de Tier 3 Ogre ook exotics met three of coins.
Pro tip, goede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Henkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:31:
[...]

Ow en kleine toevoeging. één persoon op 366 kan het eerste stuk al SOLO doen:

YouTube: SOLO Wrath of the Machine (Entrance WotM) Destiny

Dus 6 man op 355/360 moet makkelijk kunnen toch? :P
Einde van de raid is 380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
TIP: Archon's Forge dropt ook hoger LL dan 365 / wapens en armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Dus voor de personen die vast zitten op 365.

- Armor en wapens: Archon's forge - Faction package.
- Ghost: Faction package.
- Artifact: Eris package.

(en overal three of coins gebruiken)

En koop gewoon allemaal materialen om je factions te levelen. (Gebruik ook de marks voor materialen).

En nu allemaal RUSTAGHHH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Nog een tip voor het levelen naar 365: vergeet ook niet dat de Public Events zijn aangepast sinds de launch van ROI. Elke eerste die je complete op een dag op een character geeft je een legendary engram en marks.

Gister de Raid gedaan en vond het echt heel erg leuk. Leuke mechanics en lekker actievol. We hadden iemand mee van 358, maar dat is niet aan te raden. Laatste encounter was 380, dus hij was door een poep en een scheet hartstikke dood. Het kan, maar ik zou er niet meer dan 1 meenemen en minimaal 3 mensen boven de 370 in je team hebben om zo geen dps te kort te komen bij Aksis.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PSYVIRII schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:40:
Dus voor de personen die vast zitten op 365.

- Armor en wapens: Archon's forge - Faction package.
- Ghost: Faction package.
- Artifact: Eris package.

(en overal three of coins gebruiken)

En koop gewoon allemaal materialen om je factions te levelen. (Gebruik ook de marks voor materialen).

En nu allemaal RUSTAGHHH.
Hoard chests, die je met skeleton keys opent. Droppen ook hoge artifacts en de strikespecifieke loot tot 385.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Volgens mij kun je ook bounties doen voor die bitch in de reef.
Die levellen krijg je ook class items 365+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:42:
[...]

Hoard chests, die je met skeleton keys opent. Droppen ook hoge artifacts en de strikespecifieke loot tot 385.
Dat kan er ook nog bij maar dan moet je wel checken welke loot de strike geeft. Plus skeleton key dropt niet zo vaak :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Offtopic nonsense was hier

Als jullie keer kerrie nodig hebben door (laatste) deel vd raid hoor ik t wel, gooi ik het ff in de groep. We hebben wel wat 370+ mensen indien nodig.

[ Voor 38% gewijzigd door Gropah op 26-09-2016 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Henkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:14:
[...]

Is goed.

Als jullie keer kerrie nodig hebben door (laatste) deel vd raid hoor ik t wel, gooi ik het ff in de groep. We hebben wel wat 370+ mensen indien nodig.
Ik denk dat wij als clan het zelf willen proberen, al duurt het weken! :P
Waardeer het aanbod wel hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Henkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:14:
[...]

Is goed.

Hehe nou je het toch aanbied. We waren van plan het weer te proberen (eindfase) maar iemand kan natuurlijk weer is niet.

Als je vanavond 2000 kan. Of iemand die hoog light is die anders wilt helpen. Zou ik graag je aanbod aannemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:41:
[...]

Hehe nou je het toch aanbied. We waren van plan het weer te proberen (eindfase) maar iemand kan natuurlijk weer is niet.

Als je vanavond 2000 kan. Of iemand die hoog light is die anders wilt helpen. Zou ik graag je aanbod aannemen :P
Vanavond krijg ik al kerrie van Henk :)

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
PS4 weer aangesloten - Check
Rise of iron gedownload - Check
level 40 - Check
Light level 370 - Bezig (338)

Ben ook weer begonnen dus als er nog mensen zijn die samen will strike\weekly\etc
Lets go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Ja darkie! Die mis ik ook wel een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Maaruhh, zo te horen hier en op reddit is Destiny nog steeds heel erg grinden voor end-game gear/levels?
Ik had er eigenlijk weer zin in, maar toen ik las dat er wat dat betreft niet veel veranderd was hield het mij een beetje tegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:01:
Maaruhh, zo te horen hier en op reddit is Destiny nog steeds heel erg grinden voor end-game gear/levels?
Ik had er eigenlijk weer zin in, maar toen ik las dat er wat dat betreft niet veel veranderd was hield het mij een beetje tegen :/
Snap ik wel. Als je net terug komt en voornamelijk de raid wil doen moet je aardig wat grinden.
Goed. Afgezien van de laatste boss 2x gecleared, laatste boss is kwestie van iets hoger light level en dan gaat ie NEER.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noahr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05-2021
Is er nog een clan die op dit moment actief bezig is met raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:37
Kasai schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:38:
[...]

Snap ik wel. Als je net terug komt en voornamelijk de raid wil doen moet je aardig wat grinden.

[...]

Goed. Afgezien van de laatste boss 2x gecleared, laatste boss is kwestie van iets hoger light level en dan gaat ie NEER.
Mooi zo, ik zag dat jullie alts ook al 365 waren.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:42
Iemand nog suggesties voor een goede legendary scout? Ik gebruikte MIDA veel maar die is nu vervangen door m'n Gjallarhorn :P Hung Jury is fijn met perfect balance/triple tap maar hij schiet te traag vind ik dus ik zoek nu wat nieuws :D

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
MarkH NL schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:16:
Iemand nog suggesties voor een goede legendary scout? Ik gebruikte MIDA veel maar die is nu vervangen door m'n Gjallarhorn :P Hung Jury is fijn met perfect balance/triple tap maar hij schiet te traag vind ik dus ik zoek nu wat nieuws :D
Enige legendary scout die zelfde archetype heeft is de (nieuwe) Angels Advocate.

http://db.destinytracker....341218208-angels-advocate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand zin om mee te doen met de raid om 2000. Full run. Liefst minimaal 365.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:03

strompel

PSN: jansoe13

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:20:
Heeft iemand zin om mee te doen met de raid om 2000. Full run. Liefst minimaal 365.
1 of 2 plekken vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 13:38

tha_crazy

Mafketel

Miss 3 man die mee willen raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Laatst online: 01:03

strompel

nog 1 voor de siege train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb even wat offtopic chat en moddergooien uit het topic gehaald. Doe dit niet jongens. Het is voor niemand leuk op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 03-09 10:02
Mensen die nu willen raiden? 2 Man van 365+ hier.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 03-09 10:02
Nog 2 man gezocht voor een raid nu.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:26
Heb deze,met Zenmoment en explosive rounds

http://db.destinytracker.com/items/1592913758-cryptic-dragon

Is hetzelfde als Treads Upon Stars

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:01

nFo

Of een full auto scout zoals; inward lamp of Suros dis-47 gebruik ik het liefst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

M0nkeymen schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:13:
[...]

Hmm, dit begint op werken te lijken.
Daar hebben we /r/dtg voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Vette error melding man! Gratz :+

Btw Vette dikke dps tip for Aksis: Gebruik je black spindle! Serieus dat ding is weer eens BAAS.
Eerste dmg phase: Rockets en dan niet reloaden gelijk swappen naar je primary, ik raad een dikke vette scout rifle aan eentje met triple tap ofzo.
eerste dmg phase: Rockets op zijn smoel niet reloaden en dan met je scout dpsen -> Heavy reloaden zodra hij immune is
tweede dmg phase: Rockets op zijn smoel niet reloaden en dan met je scout weer ownen
Derde dmg phase: rockets als je die nog hebt en dan met je Black spindle die gast zwaar laten huilen, zijn crit spot is serieus net zo groot als de leukste your momma joke dus missen kan je niet. Vergeet je nades ook niet. 3de fase is ook de fase waar je tethers enzo moet gebruiken.

Als Heavy gebruik ik de King's fall rocket launcher, dat ding reload zichzelf dus extra baas 8)

Voor die tweede boss bij de schermen is een black spindle ook baas, moet je wel iets beter voor aimen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpiefox op 27-09-2016 09:17 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
vegetto1983 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:21:
[...]
wtf is dat allemaal voor abacadabra....
Gelukkig, ik ben niet de enige die geen idee heeft waar dit over gaat.
_O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Korteweg gezegd, het is en Alternate Reality game van Bungie, die mogelijk te maken heeft met geheimen in de Raid of in Destiny zelf.
Ook kunnen het dingen zijn over de nieuwe destiny of eventuele updates aan het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
ik hou niet van geheimen en shit, ik wacht wel tot iemand het heeft uitgevogeld.

btw ik wil ook raiden maar ben nog n00b laag :-( beetje jammer dat je me niet helpt vinnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
Alternate Reality Game uitleg.

http://halo.wikia.com/wiki/Alternate_reality_game

Heel koel om te zien hoe de community hiermee aan de slag gaat. Snap er zelf de ballen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

vegetto1983 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:28:
ik hou niet van geheimen en shit, ik wacht wel tot iemand het heeft uitgevogeld.

btw ik wil ook raiden maar ben nog n00b laag :-( beetje jammer dat je me niet helpt vinnie
Wat is je light level nu?
Xecuter NL schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:29:
Alternate Reality Game uitleg.

http://halo.wikia.com/wiki/Alternate_reality_game

Heel koel om te zien hoe de community hiermee aan de slag gaat. Snap er zelf de ballen van.
Ik ben zelf ook aan het puzzelen en begin het te snappen langzaamaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

vegetto1983 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:21:
[...]
wtf is dat allemaal voor abacadabra....
Je moet inloggen op de bungie website, en dan naar de link van crazy gaan. Je krijgt dan abrcadabra op je scherm.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f1PoUh7.png
boven aan staat een plaatje [node] die moet je muteren zoals dat plaatje eronder. Vervolgens moet je de data die helemaal onderaan staat decrypten met de "Processing Key" en "Processing Initialization Vector" deze data moet samen gevoegd worden met acht zeven andere die eindigen met de zelfde node als jouw begin node of beginnen met de node waarmee jij eindigt. Daarom hebben ze veel data nodig die je hier kunt inleveren.

edit: circle word dus een triangle

[ Voor 9% gewijzigd door M0nkeymen op 27-09-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Laatst online: 12-09 22:08
vegetto1983 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:28:

:lol: Dat maakt destiny zo leuk vind ik, beetje dingen ontdekken. Ik kijk ook bewust nog niks van de raid. Hopelijk zaterdagavond ff tijd om te raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
tha_crazy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:31:
[...]

Wat is je light level nu?

[...]

Ik ben zelf ook aan het puzzelen en begin het te snappen langzaamaan
ben 346 maar kom nie hoger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Gaan we vanavond wel ff heroic siva farmen.
Ben je zo level up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
tha_crazy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:35:
[...]

Gaan we vanavond wel ff heroic siva farmen.
Ben je zo level up
ik had met pijn en moeite 1 heroic gedaan en kreeg nog poep gear :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Het lijkt inderdaad of er bepaalde punten zijn waar je even blijft hangen. 350 en 355 zijn ook van die punten waar het lijkt dat het niet wil vlotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Omnigul farmen, uurtje of twee/3max en je zit zo op 365 :P. Weet alleen niet welke burn het is deze week. Arc was goed te doen..maybe Solar deze week nog makkelijker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Laatst online: 12-09 22:08
350 Class items/ghost van een vendor gekocht? Daarna een beetje strikes runnen. Zit nu op 364 en verwacht vanavond toch wel 3-4 light erbij te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ben ik bezig met die puzzel, zit ik na 1 node al vast wegens te weinig data _O-

Als iemand Triangle Circle Diamond Diamond Circle heeft hoor ik het wel :P
vegetto1983 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:35:
[...]

ik had met pijn en moeite 1 heroic gedaan en kreeg nog poep gear :-(
Komt wel goed schatje :*

[ Voor 42% gewijzigd door tha_crazy op 27-09-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Jumpiefox schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:36:
[...]

Omnigul farmen, uurtje of twee/3max en je zit zo op 365 :P. Weet alleen niet welke burn het is deze week. Arc was goed te doen..maybe Solar deze week nog makkelijker dan.
Kan ook gewoon op een 'losse' 320. Dan heb je geen burn, maar je hebt ook geen last van een burn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Jackal131 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:37:
[...]

Kan ook gewoon op een 'losse' 320. Dan heb je geen burn, maar je hebt ook geen last van een burn.
Dat is waar. Als je maar een Tether hebt i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Lijkt me wel handig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was jaren geleden toch ook zoiets dat je op een intro pagina voor destiny kwam destijds? Ben benieuwd wat eruit komt

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
DarkElement schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:37:
Was jaren geleden toch ook zoiets dat je op een intro pagina voor destiny kwam destijds? Ben benieuwd wat eruit komt
Dat was voor de Sleeper Simulant toch. Was een jaartje terug ofzo?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er was er ook 1 nog voor de oorspronkelijke release van de game

Edit: gevonden http://destiny.wikia.com/wiki/Alpha_Lupi

[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 27-09-2016 10:47 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Destiny 2 HYPE! of Ps4 Pro patch..Niet so hype :+

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpiefox op 27-09-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Als ik het verschil zie met voor en na dat ze de Xbox 360 en PS3 geditched hebben kan ik niet echt zeggen dat het er hard op vooruit is gegaan. Ik verwacht dat ook niet veel van een PS4 Pro patch behalve wat hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qh123
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11-2016
frank131331 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:36:
[...]

350 Class items/ghost van een vendor gekocht?
Dit.
Als eerste een 350 ghost kopen, en dan die artifact quest doen voor een artifact van 350 (Iron Lords).
Mocht je nog een legendary engram hebben liggen in je vault kun je bij Variks daarvoor + '5000 Glimmer een class item kopen. Scheelt legendary marks.

Hallo allemaal btw. Ik lurk al een tijdje mee hier, maar had nog niet gepost.
Zit zelf op 357 met mijn lock nu.

Edit:
Foutje inzake item van Variks gecorrigeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door qh123 op 27-09-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
qh123 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:11:
[...]

Dit.
Als eerste een 350 ghost kopen, en dan die artifact quest doen voor een artifact van 350 (Iron Lords).
Mocht je nog een legendary engram hebben liggen in je vault kun je 'm bij Variks daarvoor + '5000 Glimmer kopen. Scheelt legendary marks.

Hallo allemaal btw. Ik lurk al een tijdje mee hier, maar had nog niet gepost.
Zit zelf op 357 met mijn lock nu.
Ik wist niet dat je een artifact kon kopen bij Variks. Cool vanavond gelijk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qh123
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11-2016
HaskoF schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:14:
[...]

Ik wist niet dat je een artifact kon kopen bij Variks. Cool vanavond gelijk doen :)
Ik bedoel een Class item.
Excuus.

[ Voor 5% gewijzigd door qh123 op 27-09-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
je kunt het beste de losse strikes op normal (320)spelen, dus niet de siva playlist die zijn met je light level te lastig. Iedere keer als je de eindbaas kilt droppen er twee blauwe items met een hoger light level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

toch even met jullie delen:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2012hqt.png

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Wat een oerlelijke set :+ Grats tho, lekker Lucky met alle drops in 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Jimijames75 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:31:
[...]

je kunt het beste de losse strikes op normal (320)spelen, dus niet de siva playlist die zijn met je light level te lastig. Iedere keer als je de eindbaas kilt droppen er twee blauwe items met een hoger light level.
wat is het verschil tussen die strikes ? normal/hard

PSN: libbes1979

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UTADDICT
Ik vind dus voor de Warlock dat de Iron Lords set (met ornaments) mooier is dan de raid set. Dus ga die denk ik blijven gebruiken. Mogelijk dat ik alleen de raid arms ga doen, wegens de perks.

Zeg nou zelf, hoewel oude foto, heel vet (excl helm moet ff rank 12 halen).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n07KMa1.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door UTADDICT op 27-09-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

UTADDICT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:47:
Ik vind dus voor de Warlock dat de Iron Lords set (met ornaments) mooier is dan de raid set. Dus ga die denk ik blijven gebruiken. Mogelijk dat ik alleen de raid arms ga doen, wegens de perks.

[afbeelding]
Ging mij eigenlijk alleen om de emblem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
UTADDICT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:47:

[afbeelding]
Hunter Iron Lords set ziet er ook vet uit, de raidset van Hunter is evenals lelijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
libbes1979 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:45:
[...]

wat is het verschil tussen die strikes ? normal/hard
De normal strikes op light level 320 hebben volgens mij geen modifiers zoals arc burn e.d

[ Voor 25% gewijzigd door Jimijames75 op 27-09-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
En de enemies zijn makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
Maar blauwe engrams die droppen in de 320 decoden tot max 340 volgens mij. Dus daarboven heeft het gewoon weinig zin om 320 strikes te doen.

-correct me if I'm wrong-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Mijn light level is nu 340 maar ik heb gisteren gewoon 341 light level items gekregen uit blauw engrams in level 320 strikes.

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc