The first casualty in war is always the truth...
Je kunt hem halen zonder de oude Year one. Staan al genoeg filmpjes op YouTube.EricNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:43:
[...]
Ik begrijp 1 ding niet aan die Khvostov. Moet je nou persee die Khvostov hebben (is dat dat ding waarmee je begint op level 1) en dismantlen of kun je die questline ook starten na een stukje lopen in de nieuwe patrolspoiler:en zo'n schematic oppakken richting het oude earth gebied zeg maar
PSN - M4uSzi // -
Top! Ik had al wel wat filmpjes/guides gezien maar was nog onduidelijk of je nu wel of niet dat oude ding moest hebben.M4uSzi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:46:
[...]
Je kunt hem halen zonder de oude Year one. Staan al genoeg filmpjes op YouTube.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Moet je even filmpjes van DPJ kijken. Die legt het goed en duidelijk uit.EricNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:46:
[...]
Top! Ik had al wel wat filmpjes/guides gezien maar was nog onduidelijk of je nu wel of niet dat oude ding moest hebben.
PSN - M4uSzi // -
EricNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:43:
[...]
Ik begrijp 1 ding niet aan die Khvostov. Moet je nou persee die Khvostov hebben (is dat dat ding waarmee je begint op level 1) en dismantlen of kun je die questline ook starten na een stukje lopen in de nieuwe patrolspoiler:en zo'n schematic oppakken richting het oude earth gebied zeg maar
Atlas#22744
Ja heel dik, groen en oranje. Ik kan vanavond wel helpen.Kasai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:25:
[...]
Vet.
Vanavond fixen. Wel tof dat je al een skin hebt voor Khovstov. Wordt nog moeilijk kiezen tussen de yolohorn en Khovstov.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
PSN: libbes1979
Mijn indruk is gewoon goed. Zoals het altijd wel geweest is met Destiny. Questline is mager maar vind ik persoonlijk niet erg. Vrij snel kun je al 2 Exotic Weapon quests oppikken voor de nieuwe Gjallerhorn en Khvostov (Auto-rifle). Denk dat het toch echt wachten is op de nieuwe raid, maar er zullen ook vast in deze DLC nog dingen zitten die we nog moeten ontdekken.libbes1979 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:17:
wat zijn de indrukken tot nu toe? Ben ook overstag gegaan , zou eerst niet maar toch maar weer gekocht. Alleen nog niet veel kunnen spelen...
Edit: okay, misschien ga ik toch wel gewoon alle DLC kopen (even een nachtje over slapen), ik mis de raids met groepjes toch wel een beetje

[ Voor 28% gewijzigd door jesse111 op 21-09-2016 10:32 ]
HET IS GRUWELIJK VEEL HYPE.libbes1979 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:17:
wat zijn de indrukken tot nu toe? Ben ook overstag gegaan , zou eerst niet maar toch maar weer gekocht. Alleen nog niet veel kunnen spelen...
https://www.bungie.net/en/Help/Article/45114jesse111 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:22:
Wat is de goedkoopste manier om alle DLC te halen? Ik heb alleen de eerste 2 DLC's voor Destiny, daarna niks meer gekocht, maar heb geen zin om weer €60,- uit te geven voor maar 2 DLC's.
ff naar het kopje: "I own Destiny (And Destiny: The Dark Below / Destiny: House of Wolves)"
Want alleen die 2 dlc had je toch?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Klopt, ze raden daar alleen echter aan om "The Collection" te kopen, maar die is gelijk weer €60,-.NLRev0lution schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:32:
[...]
https://www.bungie.net/en/Help/Article/45114
ff naar het kopje: "I own Destiny (And Destiny: The Dark Below / Destiny: House of Wolves)"
Want alleen die 2 dlc had je toch?
Is RoI €25,-? Zo ja, dan koop ik de DLC wel gewoon los, want TTK is €20,- in de store zo te zien.
Story afgerond ( vette laatste missie ) en nu maar wat strikes farmen denk. Mijn light lvl is best karig nog.
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Als je de story hebt afgerond kun je ook aan de 2 Exotic Quests beginnen (Gjallerhorn + Khvostov). Heb je gelijk een 350 Light wapen erbij.WillieWuks schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:48:
Gisteravond ook weer overstag gegaan. Zag gewoon de €30 versie staan in de ps store. Kreeg ook gelijk de pre order bonussen er nog bij.
Story afgerond ( vette laatste missie ) en nu maar wat strikes farmen denk. Mijn light lvl is best karig nog.
Daarnaast:
- Spendeer je Legendary Marks eerst aan een 350 Ghost en een 350 Class Item. Deze zijn moeilijker te krijgen dan de rest. Zonder al teveel moeite ben ik gisteravond in een uurtje of 3-4 tot ±340 light gekomen.
Idd, was ik ff blij dat ik al mijn engrams (legendary en exotics) bewaard heb! Alles dropt gewoon hoger dan je current levelEricNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:50:
[...]
- Spendeer je Legendary Marks eerst aan een 350 Ghost en een 350 Class Item. Deze zijn moeilijker te krijgen dan de rest. Zonder al teveel moeite ben ik gisteravond in een uurtje of 3-4 tot ±340 light gekomen.

Ik hoor wel dat zodra je LL 350 bent de engrams 50% kans hebben om hoger te rollen, en als het hoger rolled het vaak maar +1 puntje is. Grind incommingfrank131331 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:05:
[...]
Idd, was ik ff blij dat ik al mijn engrams (legendary en exotics) bewaard heb! Alles dropt gewoon hoger dan je current levelHad alleen ff eerst de vendor dingetjes moeten kopen voordat ik deze opende
Zit nu op 349 na 1,5u - 2u spelen. Koste me wel wat gepruts om te vinden hoe je die patrol missie voor de Gjallarhorn quest. Vanavond deze maar is ff afmaken.
Kluis nog vol met legendary en exotics dus dat komt wel goedEricNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:07:
[...]
Ik hoor wel dat zodra je LL 350 bent de engrams 50% kans hebben om hoger te rollen, en als het hoger rolled het vaak maar +1 puntje is. Grind incomming
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Bij mij ging het ook gestaagd omhoog vanaf 335 tot 349 hoor, had alleen er meer kunnen uithalen door gelijk die ghostshell en classitems te halen met legendary marks. Heb ook pas halverwege bedacht om de engram van mijn laagste lightlevel te openenEricNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:07:
[...]
Ik hoor wel dat zodra je LL 350 bent de engrams 50% kans hebben om hoger te rollen, en als het hoger rolled het vaak maar +1 puntje is. Grind incomming

Ze willen dat je wat gaat doen voor je engrams, inplaats van hoarden voor een expansion.EricNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:07:
[...]
Activities that drop loot up to 365 Light:
Heroic difficulty Strikes
Challenge of the Elders scorecard completions
Legendary Engrams
Activities that drop loot up to 385 Light:
Unique Strike rewards
Decryping Exotic Engrams
Faction reward packages
Watch of the Machine on normal difficulty
Archon's Forge
Atlas#22744
- Archons Forge: open Reddit --> conclusie: lekker ff wachten met Archons Forge (als je al loot krijgt is het crap)Kasai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:26:
[...]
Ze willen dat je wat gaat doen voor je engrams, inplaats van hoarden voor een expansion.
[...]
- Watch of the Machine: dat is de nieuwe Raid denk ik?
- Challenge of the Elders: is dat dat gekke boekje wat je hebt gekregen? Wist niet dat je daar ook echt loot rewards van kon krijgen.
Prison of Elders SigilEricNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:29:
[...]
- Challenge of the Elders: is dat dat gekke boekje wat je hebt gekregen? Wist niet dat je daar ook echt loot rewards van kon krijgen.
Ehhh, whut
Wrath of Machine is nieuwe raid inderdaad.EricNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:29:
[...]
- Archons Forge: open Reddit --> conclusie: lekker ff wachten met Archons Forge (als je al loot krijgt is het crap)
- Watch of the Machine: dat is de nieuwe Raid denk ik?
Challenge is nieuwe Prison, moet je zoveel punten halen geloof ik. Heb ik zelf maar 1 keer gedaan.
Ik denk dat heroic strikes induiken slimst is tbh.
Atlas#22744
Even langs Variks in de reef, staat daar allemaal goed uitgelegd.EricNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:34:
[...]
Ehhh, whut? Prison of Elders ken ik wel, maar wat is die Sigil? Hoe krijg ik het? Hoe complete ik het? IK WIL HET! VERTEL HET!
Je koopt je sigil voor een x bedrag glimmer.
Even in t kort:
30k score in 1 ronde geeft je een wapen.
90k score overall geeft je amor.
Dit ga ik vanavond ook doen! Nadat ik mijn questline voor de ghorn eindelijk heb afgerond hahaKasai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:35:
[...]
Ik denk dat heroic strikes induiken slimst is tbh.
[ Voor 22% gewijzigd door frank131331 op 21-09-2016 11:47 ]
Alleen voor de SLR race en laatst ook voor de Moments of triumph volgens mij.LOTG schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:07:
Vast een domme vraag, maar zijn er behalve rise of iron ook nog andere records books? Zoals year one en taken king?
Wat is daar lam aan? Y2 is ten einde. je kan de collection kopen, waarbij je ook y1 en y2 content kan spelen, maar niet meer op het level/uitdaging van dat jaar.LOTG schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:26:
Maar moments of Triumph kun je niet meer doen zo te zien. Wel een beetje lam, gezien je nu kunt instappen met Year one.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Moah vind dit niet echt heel erg (mijne ook niet compleet afgerond) Record book bij RIO ziet er interessanter uit dan bij TTK. Vooral om dat er andere loot (wapens en armor) aan gekoppeld zit.LOTG schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:26:
Maar moments of Triumph kun je niet meer doen zo te zien. Wel een beetje lam, gezien je nu kunt instappen met Year one.
Hoarden werkte deze keer anders perfect, ik had al factions die al gelevelled waren (Vanguard, Eris en Dead Snorbit) en daar kreeg ik gewoon nieuw spul uitKasai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:26:
[...]
Ze willen dat je wat gaat doen voor je engrams, inplaats van hoarden voor een expansion.
[...]
Je bedoelt je reputation level up op scherp?Ereaser schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:10:
[...]
Hoarden werkte deze keer anders perfect, ik had al factions die al gelevelled waren (Vanguard, Eris en Dead Snorbit) en daar kreeg ik gewoon nieuw spul uit
Atlas#22744
Nee, al helemaal gelevelled. Ik had dus 3 packages voor Rise of Iron en dat zijn allemaal nieuwe geworden omdat de package rewards zijn opgesplitst.Kasai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:11:
[...]
Je bedoelt je reputation level up op scherp?
Van Eris krijg je uit die packages toch alleen class items?Ereaser schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:10:
[...]
Hoarden werkte deze keer anders perfect, ik had al factions die al gelevelled waren (Vanguard, Eris en Dead Snorbit) en daar kreeg ik gewoon nieuw spul uit
Oh oké, ik dacht dat dat vroeger niet kon.Ereaser schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:18:
[...]
Nee, al helemaal gelevelled. Ik had dus 3 packages voor Rise of Iron en dat zijn allemaal nieuwe geworden omdat de package rewards zijn opgesplitst.
Ach ja boeien, ik heb afgelopen half jaar amper gespeeld.
Atlas#22744
Ik zou adviseren de eerste keer de story alleen te spelen, zo maak je het gewoon veel mooier mee dan met de drukte en chaos van co-up.
Goed punt, maar de hype trein gaat te hard.Rexus schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:31:
Gisteravond onze favoriete year1 raketwerper ontvangen! En ook de (ietswat korte) story missions uitgespeeld.
Ik zou adviseren de eerste keer de story alleen te spelen, zo maak je het gewoon veel mooier mee dan met de drukte en chaos van co-up.
Met mijn alts doe ik het wel lekker op mijn gemak

Atlas#22744
Co-op is voor mij ook echt 80% van de lol. Zonder een beetje zout doen met NERF dudes zou de boel echt veel saaier zijn.Kasai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:32:
[...]
Goed punt, maar de hype trein gaat te hard.
Met mijn alts doe ik het wel lekker op mijn gemak
Ja, klopt. Maar was wel 335 terwijl ik net iets boven de 320 wasUTADDICT schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:18:
[...]
Van Eris krijg je uit die packages toch alleen class items?
Ja.Jumpiefox schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:24:
Is geen sneaky manier bekend al om blue drops te farmen om je Light te boosten? Of moet ik straks nou echt 16uur strikes gaan farmen om de 165light aan te tikken
Er was (of is) een topic op reddit over dat blue's maar tot 340 gaan. Cosmo heeft erop gereageerd en aangegeven dat we activities moeten gaan doen.
Atlas#22744
Gisteren in strikes kreeg ik van de strike-rewards wel blues die hoger waren dan 340 (hoger dan 350 zelfs). Engrams lijken echter maar tot 340 te gaan.Kasai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:26:
[...]
Ja.
Er was (of is) een topic op reddit over dat blue's maar tot 340 gaan. Cosmo heeft erop gereageerd en aangegeven dat we activities moeten gaan doen.
Sorry dat bedoel ik inderdaad, afhankelijk van de activity gaan ze hoger.UTADDICT schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:39:
[...]
Gisteren in strikes kreeg ik van de strike-rewards wel blues die hoger waren dan 340 (hoger dan 350 zelfs). Engrams lijken echter maar tot 340 te gaan.
Blues van patrol en missions is dus tot 340 en van strikes gaan ze dus hoger.
Atlas#22744
[ Voor 4% gewijzigd door Mizojojo op 21-09-2016 23:33 ]
?jaydenjarno schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:18:
Ik hoor van mensen dat het weer veel van hetzelfde is en ze de max alweer uit de uitbreiding hebben gehaald. Is het echt Zo klein of wel de moeite waard in te halen ?
Gisteren LL 354 aangetikt. Veel heroic strikes gedaan. Vanavond voor 360 denk ik...
[ Voor 13% gewijzigd door Kasai op 22-09-2016 07:40 ]
Atlas#22744
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Volgens mij wel, het is dus belangrijk om je hoogste level gear aan te doen.PSYVIRII schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:40:
Weet iemand wat er dropt in de crucible. Standaard blauwe gear dropt al hoger lightlevel in de strikes. Zou dat ook tellen voor PVP?
Atlas#22744
Dat is toch elke uitbreiding zo.jaydenjarno schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:18:
Ik hoor van mensen dat het weer veel van hetzelfde is en ze de max alweer uit de uitbreiding hebben gehaald. Is het echt Zo klein of wel de moeite waard in te halen ?
Vergeet trouwens ook niet dat er mensen zijn die non stop zitten te gamen sinds de launch en/of zelfs vakantie nemen hiervoor.
Ik ben nog steeds light 307
370 voor de raid lijkt me overkill toch?Jumpiefox schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:38:
Dus als je boven de 365wilt uitkomen dan zul je Faction en Exotic engrams moeten farmen. brrrr. Hopelijk haal ik de 370 voor de raid, hoger zal er denk ik niet inzitten. Heb 0,0zooi om in te leveren
360-365 zou mooi zijn.
Atlas#22744
Ik denk dat je het beste 370 kunt zijn, net zoals crota/oryx enzo..laatste fight vast een stukie lastiger dan helpt dat beetje light wel.Maja, met werk en een vrouw+ een Kleintje thuis wordt dat lastigKasai schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:44:
[...]
370 voor de raid lijkt me overkill toch?
360-365 zou mooi zijn.
Ja eens.Jumpiefox schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:45:
[...]
Ik denk dat je het beste 370 kunt zijn, net zoals crota/oryx enzo..laatste fight vast een stukie lastiger dan helpt dat beetje light wel.Maja, met werk en een vrouw+ een Kleintje thuis wordt dat lastig
Maar 365 wordt al lastig, bovendien dropped er in de raid natuurlijk ook weer hogere gear.
Atlas#22744
Misschien vanavond Omnigul proberen te farmen. Net zoals de grasp of malok toen: YouTube: Omnigul our savior! net gevonden.Kasai schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:46:
[...]
Ja eens.
Maar 365 wordt al lastig, bovendien dropped er in de raid natuurlijk ook weer hogere gear.
En een stukje SGA:
"This may be well known, but thought I'd share if it isn't. Ran 320 undying mind for a chance at imago with my key (got Titan mark of course) and noticed the blues came in at 354. Thought that was surprising given 320 strike playlist caps at 340. Also ran 320 Taniks from director with the same results.
Could be easier than the heroic playlist if you don't have a full fireteam. Probably less chance of more keys though.
Edit: I may have got one of the bugged strikes when I did the 320 playlist as it's not happening on all strikes apparently. That said - can run a quick strike over and over from the director if you want to avoid that happening as I'm not sure which are bugged"
Kies dus lekker een makkelijke 320strike uit en blue drops farmen als dat Omnigul gedoe niet lukt.
automation fanboy
ik kreeg een 358 light Hopscotch Pilgrim van 1 potje crucibalzz.. dus het kan welPSYVIRII schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:40:
Weet iemand wat er dropt in de crucible. Standaard blauwe gear dropt al hoger lightlevel in de strikes. Zou dat ook tellen voor PVP?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Kreeg ik gisteren ook inderdaad. Wel infusion-troep..Low_Profile schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:19:
[...]
ik kreeg een 358 light Hopscotch Pilgrim van 1 potje crucibalzz.. dus het kan wel
Day one clear Jonguh!steffeh schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:29:
Denk dat ik max 355 ben voor a.s. vrijdag, eerst de mechanics maar eens doorkrijgen.
Wat is het aangeraden light level van de Raid?
En hoe laat gaat de raid vrijdag open?
En is er nog een team beschikbaar
Busta en ik zoeken nog een groep.tha_crazy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:10:
Ik heb helemaal niks gevolgd van deze DLC.
aangeraden LL is minimaal 360tha_crazy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:10:
Ik heb helemaal niks gevolgd van deze DLC.
vanaf 19:00 beschikbaar.
Teampje opzetten?NLRev0lution schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:12:
[...]
aangeraden LL is minimaal 360
a.s. vrijdag 20:00
- Utaddict
- Bustakiller
- CrazyVin
- NLRevo
-
-
?
Helaas, heb al een team klaar staanUTADDICT schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:13:
[...]
Teampje opzetten?
- Utaddict
- Bustakiller
- CrazyVin
-
-
-
?
LF3M dan? (en liefst wel LL 360 idd).
En iedereen moet Thorn hebben toch ?
Ugh, ik wil hem HEEL graag.
Danku!NLRev0lution schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:12:
[...]
aangeraden LL is minimaal 360
Ik vind het prima, zal even navragen hoe laat m'n vriendin er isUTADDICT schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:13:
[...]
Teampje opzetten?
- Utaddict
- Bustakiller
- CrazyVin
- NLRevo
-
-
?
Ben nu 341, eerst nog even mn gjally halen en dan weer grinden.
Trouwens even een snelle Discord update (link hieronder); we zitten nu op 86 members! Lekker bezig dus! Mocht je nog niet op dagelijkse basis met ons chatten (en bitchen) daar, nu is de tijd!
[ Voor 83% gewijzigd door UTADDICT op 22-09-2016 11:24 ]
Wil ook wel mee. GA mijn best doen om 360 te halen. Nog 10ilvls te gaan.UTADDICT schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:13:
[...]
Teampje opzetten?
- Utaddict
- Bustakiller
- CrazyVin
- NLRevo
-
-
?
Zeur niet zo! :-)
- Utaddict
- Bustakiller
- CrazyVin
- Jur1x
-
-
jeuh nieuwe raidUTADDICT schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:00:
[...]
- Utaddict
- Bustakiller
- CrazyVin
- Jur1x
-jansoe13
-
nog iemand die zo de nightfall wil proberen?
[ Voor 8% gewijzigd door strompel op 22-09-2016 15:08 ]
PSN: jansoe13
Ik ben nu bezig, we hebben nog plek voor 1.. Friend invite Beest41 als je wilt joinen.strompel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:04:
[...]
jeuh nieuwe raid
PSN ID: Beest41
RustaaaagUTADDICT schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:00:
[...]
- Utaddict
- Bustakiller
- CrazyVin
- Jur1x
-
-
Welk light level zijn jullie (zit nu op 350, is de nightfall dan te doen?). Moet zowieso nog ff mijn zhalo op een hoger lightlevel dan 335 krijgen dus duik eerst ff de heroic strikes in maar wil anders vanavond wel ff 1x een nightfall run doen.strompel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:04:
[...]
Nightfall met een buddy gedaan, was 353 en hij 350. Bij de baas gewoon ervoor zorgen dat 1 persoon agro van de ogre blijft hebben (spring over hem heen en weer) Andere gasten focussen boss en prio op adds. goed te doen dan.frank131331 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:27:
[...]
Welk light level zijn jullie (zit nu op 350, is de nightfall dan te doen?). Moet zowieso nog ff mijn zhalo op een hoger lightlevel dan 335 krijgen dus duik eerst ff de heroic strikes in maar wil anders vanavond wel ff 1x een nightfall run doen.
Er is ook een plekje waar je kan zitten, niet dood kan, en de Ogre gewoon blijft staan. Maar wel kaas.Jumpiefox schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:10:
[...]
Nightfall met een buddy gedaan, was 353 en hij 350. Bij de baas gewoon ervoor zorgen dat 1 persoon agro van de ogre blijft hebben (spring over hem heen en weer) Andere gasten focussen boss en prio op adds. goed te doen dan.
Hhaha, nu al? linkUTADDICT schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:18:
[...]
Er is ook een plekje waar je kan zitten, niet dood kan, en de Ogre gewoon blijft staan. Maar wel kaas.
Vanavond maar is ff proberen dan!Jumpiefox schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:10:
[...]
Nightfall met een buddy gedaan, was 353 en hij 350. Bij de baas gewoon ervoor zorgen dat 1 persoon agro van de ogre blijft hebben (spring over hem heen en weer) Andere gasten focussen boss en prio op adds. goed te doen dan.
als er nog plek is, zou ik ook graag mee willenUTADDICT schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:00:
[...]
- Utaddict
- Bustakiller
- CrazyVin
- Jur1x
-jansoe13
-Ninety
[ Voor 9% gewijzigd door Ninety op 22-09-2016 20:48 ]
En hoog level genoeg worden om fatsoenlijk de raid in te kunnen. Ik vraag me af of de taken King raid nu ook een stuk makkelijker geworden is met de hogere light levels. Maar goed....eerst de 350 nog maar halen.........
Hop,hop,hop!
Laat maar ben niet hoog genoegUTADDICT schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:00:
[...]
- Utaddict
- Bustakiller
- CrazyVin
- Jur1x
- Jansoe
- vegetto
Ws er nog plek?
[ Voor 6% gewijzigd door Vegetto op 23-09-2016 08:43 ]
Verwijderd
Destiny® – The Collection
https://store.playstation...00568_00-DSTCOLLECTION001
Er staat dit als extra bij:
• Personageboost niveau 40
Hoe activeer ik die?
Ik had Destiny al van jaren geleden en ben Level 11 nu.
Is het een level boost zodat ik meteen level 40 wordt?
Dus wat houdt die Personageboost niveau 40 precies in?
Als het goed is krijg je een item @ De postmaster. Gewoon gebruiken en dan zien we welVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:50:
Ik heb deze collection digitaal gekocht:
Hoe activeer ik die?
Overigens niet gebruikt, ik vind het levelen veel leuker, en het gaat ook best snel. In een paar uur van 35 naar 40 gegaan.
[ Voor 26% gewijzigd door LOTG op 23-09-2016 09:56 ]
Het boost je character level naar 40, maar de skill trees moet je zelf nog wel levelen uiteraardVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:50:
Ik heb deze collection digitaal gekocht:
Hoe activeer ik die?
De avond begint doorgaans pas om 18:00 uur, dat is 17:00 uur (laat) in de middag.Jurix schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:11:
Iemand om een uurtje of 5 vanavond omnigul farme/NF doen. Misschien red ik 360 LL voor de raid dan nog
Ik zou zorgen dat je minimaal op 365 zit, 360 heb je later in de raid niet zo heel veel aan denk ik:Jurix schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:11:
Iemand om een uurtje of 5 vanavond omnigul farme/NF doen. Misschien red ik 360 LL voor de raid dan nog
"The raid also starts at 360 Light. Enemies in the later fights of a raid typically have a higher Light level than those in the earlier fights, so you’ll want to get your Light as high as possible before tackling this."
Moment dat ik thuis kom is het voor mijn gevoel al nacht.LOTG schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:13:
[...]
De avond begint doorgaans pas om 18:00 uur, dat is 17:00 uur (laat) in de middag.
Dat ga ik ook zeker proberen. Maarja RNG is meestal niet aan mijn kant.Convoy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:14:
[...]
Ik zou zorgen dat je minimaal op 365 zit, 360 heb je later in de raid niet zo heel veel aan denk ik:
"The raid also starts at 360 Light. Enemies in the later fights of a raid typically have a higher Light level than those in the earlier fights, so you’ll want to get your Light as high as possible before tackling this."
[ Voor 49% gewijzigd door Jurix op 23-09-2016 10:15 ]
same here haha, ik wil om 17u in de avond nog wel wat farmen! needed...Jurix schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:14:
[...]
Moment dat ik thuis kom is het voor mijn gevoel al nacht.
[...]
Dat ga ik ook zeker proberen. Maarja RNG is meestal niet aan mijn kant.
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc