Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Welke TV te kiezen?
Ik zoek een niet te dure 32" TV
Voorwaarden: met voet niet hoger dan 485mm (hij moet in een kast staan), minimaal twee, liefst drie HDMI en een USB-aansluitingen, optische audiouitgang, DLNA-ondersteuning, compatibel met Ziggo CI+-module, maximaal ongeveer 400€
Wensen: zo goed mogelijk beeld, snelle kanaalwisseling, eventueel smarttv met uitzending gemist, netflix etc, liefst geen android-tv

Uit de pricewatch hebben vooral de pricewatch: LG 32LH604V Zwart, de pricewatch: Samsung UE32J5200AW Zwart en de pricewatch: Panasonic Viera TX-32DS600 Zilver mijn blik gevangen, over het algemeen zijn de reviews ervan positief maar over de Panasonic-TV is niet zo veel te vinden, de LG-TV schijnt vrij traag te reageren Samsung lijkt prima niet mijn voorkeur, de LG-TV voldoet op papier in iedergeval het beste aan de wensen. Helaas ben ik niet in de gelegenheid de tvs in een winkel te gaan vergelijken, het oordeel van mensen die er meer van weten is heel welkom, vooral de beeldkwaliteit is zo van papier niet goed in te schatten....

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:03

FeaR

In GoT we trust

TB > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
begintmeta schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:20:
...
Uit de pricewatch hebben vooral de pricewatch: LG 32LH604V Zwart, de pricewatch: Samsung UE32J5200AW Zwart en de pricewatch: Panasonic Viera TX-32DS600 Zilver mijn blik gevangen, over het algemeen zijn de reviews ervan positief maar over de Panasonic-TV is niet zo veel te vinden, de LG-TV schijnt vrij traag te reageren Samsung lijkt prima niet mijn voorkeur, de LG-TV voldoet op papier in iedergeval het beste aan de wensen. Helaas ben ik niet in de gelegenheid de tvs in een winkel te gaan vergelijken, het oordeel van mensen die er meer van weten is heel welkom, vooral de beeldkwaliteit is zo van papier niet goed in te schatten....
Ik hoop dat iemand nog zijn/haar licht kan laten schijnen over de (minder papieren) verschillen tussen deze televisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruin Poeper
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
Ik ben zeer te spreken over deze: pricewatch: Sony KDL-32W705B Zwart
Had er een grondige (in deze stijl) review over, maar die bestaat niet meer.
Ik gebruik hem als hoofdTV.Hij kan 'alles''. Beeld is zeer goed, maar je moet er niet heel scheef (>45°) voor zitten, en geluid is wonderbaarlijk goed voor zulk klein spul.
SmartTV is wel tamelijk sloom. De 'rode knop', zoals bij UitzendingGemist werkt perfect. Daar moet je wel een internetaansluiting voor hebben. Een TV-abo is niet nodig. Ik kijk alles gratis met satelliet (DVB-S) FreeToAir en DVB-T met een antennesprietje.

De KDL-32W705C is de opvolger. Volgens mij is die precies hetzelfde op een iets andere voet na, en hij heeft nu een plastic rand (was matzwart alu bij 32W-705B).
Ze hebben op Tweakers de review ervan 'kapot' gemaakt. Jammer. Ik denk dat je hem nu niet durft te kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Bruin Poeper op 20-09-2016 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Dank je voor de tip ter overweging, ik denk dat ik er niet aan ga ontkomen er toch wat meer tijd in te steken, gelukkig heeft het niet echt haast, dus tzt zal ik wel eens ergens kunnen gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:48
Ik heb nu tijdelijk een LG 630V als toestel, en ik moet zeggen dat deze wel erg traag is in alles, van het zappen zelf tot de smart tv dingen.

Ik zie nu wel dat degene die jij noemt wel WebOS 3.0 heeft. misschien helpt dat, maar voor mij is het model wat ik nu in bruikleen heb, zo langzaam, dat het wel een reden is om geen lg te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:44
Vergis je niet in de 705c tov de 705b. De b was echt een ander beestje, stuk beter/mooier/duurder, en 100Hz. Als je nog een b kan vinden (705/706), gelijk doen, is ongeveer de beste 32 incher ooit gemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 20-09-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
100Hz pas vanaf 50" ;) (maar alsnog wel heel goed gereviewed door AV Forums)

Qua bouw is de 32WD750 ook vergelijkbaar (qua paneel niet waarschijnlijk)

Ook is er pas een vraag over 32" geweest dus daar stond ook al de nodige info in O-) 32inch tv voor sportkamer

[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 20-09-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:44
OT: yup, jij weet er meer vanaf dan ik, je loopt ook langer mee (niks cynisme, gewoon reeel). Nee, waarom ik die fout maakte, kijk maar in de Pw bij de 706b 32 inch, daar staat leuk 100Hz, tevens staat bij de 42 incher daarvan 100. Dat las ik ooit eens en sla dat zo op. Maar idd, die hele b serie, lijkt pas vanaf 50 inch 100 te zijn.
De c serie is wel 100 bij de 43 inch (heb het hier niet over de 705c, maar daarboven). Of er ooit een 100 Hz 32 incher was, betwijfel ik.

Ontopic: qua kast en design is die 32WD750 noemen een goede zaak, maar idd hoe is die qua beeld....ook qua software las ik paar klachten maar klachten hou je altijd als de Fw nog niet echt oud/volwassen is.

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
duc848 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:35:
Ik heb nu tijdelijk een LG 630V als toestel, en ik moet zeggen dat deze wel erg traag is in alles, van het zappen zelf tot de smart tv dingen.

Ik zie nu wel dat degene die jij noemt wel WebOS 3.0 heeft. misschien helpt dat, maar voor mij is het model wat ik nu in bruikleen heb, zo langzaam, dat het wel een reden is om geen lg te kopen.
Hmm, dat de 32LH604V langzaam is had ik dus ook gelezen, zal vast wel iets vooruit zijn gegaan, maar daar zit ik niet op te wachten
apis29 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:36:
...
Ook is er pas een vraag over 32" geweest dus daar stond ook al de nodige info in O-) 32inch tv voor sportkamer
Klopt, daar komt die 604V ook wel redelijk aan bod, op papier ook wel een aantrekkelijke optie natuurlijk.
Sjah schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:26:
...
Ontopic: qua kast en design is die 32WD750 noemen een goede zaak, maar idd hoe is die qua beeld....ook qua software las ik paar klachten maar klachten hou je altijd als de Fw nog niet echt oud/volwassen is.
Ik heb echt geen zicht op de productlijnen van Sony, qua prijs komt die net op het randje. Ik zal als ik eens ga kijken naar TVs dat model ook eens opzoeken.

Kom er nu wel achter dat ik erg weinig van TVs weet trouwens...
Pagina: 1