Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:29
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
32" tv

Wat is je budget?
max 500€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze winter heb ik weer het plan om veel indoor te trainen op rollen (fietsen). Ik heb al een laptop voor trainerroad en aanverwanten, maar dat wordt ook vrij snel saai. Tot nu toe altijd een kleine netbook gebruikt icm xbmc om op te kijken. Maar op een scherm van 10" kijken word je ook niet vrolijk van.

Het plan is dus om mijn kamer te gaan upgraden. Een tv naast de laptop te zetten waarop ik tv en films kan kijken. Aangezien ik waarschijnlijk geen aansluiting voor tv daar kan krijgen (huurhuis) zal het icm netflix worden.

Ook de mogelijkheid om films van usb stick af te spelen is een must (ondertitels kunnen selecteren is dan weer een plus).

Wat heb je zelf al gevonden?
Eerst dacht ik om een domme tv aan te kopen en dan icm een chromecast daar netflix en al op te draaien maar dat wordt hier en daar afgeraden. Voor de rest heb ik eigenlijk nog geen TV op het oog omdat ik simpelweg het bos door de bomen niet meer zie. Tot nu toe ben ik altijd gewoon naar Mediamarkt gegaan en daar een TV opgepikt, maar eigenlijk ben ik altijd al naar huis gekomen met iets dat wel werkt, maar ik niet volledig tevreden van ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
Is full HD noodzakelijk voor jouw doel? Ipv de chromecast zou je je netbook kunnen aansluiten, die heb je immers al.

Voor een beetje tv kijken lijkt me een hoge frame rate ook niet noodzakelijk.

Ik zou in de pricewatch filteren op 32", min. 1 HDMI aansluiting, indien gewenst full HD resolutie, min. 4 sterren en dan sorteren op prijs. Daar kijken welke je mooi vindt en die bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Als het design niet uitmaakt zou ik voor deze gaan: pricewatch: Samsung UE32J5200AW Zwart (100Hz modellen zijn niet te vinden in de pricewatch dus €500 is een 32" ook niet waard). pricewatch: Samsung UE32J5100AW Zilver, Zwart zou ook nog kunnen maar de overgebleven winkels zou ik niet zo 1-2-3 bij bestellen (de tweede is dan wel bekender maar die zullen hem vast niet meer hebben)

• Tarkin
Op dit moment denk ik dat het een pricewatch: LG 32LH604V Zwart gaat worden.

Naast eerdere zaken is ook een groot pluspunt dat ik deze deels kan betalen met mijn ecoCheques (BE, 250€ waar ik anders niet weet wat mee te doen en kan enkel gebruikt worden om ecologische producten te kopen).

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:09

iMars

Full time prutser

Misschien een optie om een beamer te nemen? 32" lijkt mij na een tijd ook saai ;) En je kan met een beamer doen wat ze op sommige sportscholen doen, indoor spinnen met een video projectie erbij ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

• Tarkin
iMars schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:07:
Misschien een optie om een beamer te nemen? 32" lijkt mij na een tijd ook saai ;) En je kan met een beamer doen wat ze op sommige sportscholen doen, indoor spinnen met een video projectie erbij ;)
Nope, het probleem is dat ik dan en een onnatuurlijke houding op de racefiets heb + ik heb geen rechte muur (en de kamer is te klein :).

Ik zit ook op 1-2 meter van het scherm dus veel groter als 32" moet het ook niet zijn. Daarnaast zal er ook nog een laptop met trainerroad staan dusja.

Het idee is ook om hem op de ideale lijn te hangen, zodat je eigenlijk net op dezelfde manier op de rollen zit als buiten. Anders kan je nogal eens hebben dat het de eerste weken van het seizoen lastig is om de juiste houding te vinden.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Tarkin schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:03:
Op dit moment denk ik dat het een pricewatch: LG 32LH604V Zwart gaat worden.

Naast eerdere zaken is ook een groot pluspunt dat ik deze deels kan betalen met mijn ecoCheques (BE, 250€ waar ik anders niet weet wat mee te doen en kan enkel gebruikt worden om ecologische producten te kopen).
Kan ook idd, had die wel in gedachten wanneer de tv niet recht voor je zou komen te staan. Bij donkere scenes zal de Samsung beter zijn maar met de nodige verlichting aan zal er verder niet veel verschil in zitten bij de rest.
Wel WebOS 3.0 op de LG en bij de Samsung J5200 een beperktere smart software (bij de J5100/5500/5600 wel de 2016 software) maar die wel gewoon met mediabestanden om moet kunnen gaan.
Weet niet of die een Ecolabel heeft maar is net als de LG een A+ toestel http://www.mediamarkt.be/...ll-led-smart-1517086.html (bijna gratis met die cheques O-) )

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 08-09-2016 23:00 ]

Pagina: 1