Hallo tweakers Ben hier en vandaag kom ik jullie hulp vragen over een probleem dat ik al 1 maand mee zit.
Mijn PC zijn internet is bagger (20MBPS) en ja ik heb drivers geinstalleerd en ja ik gebruik LAN op powerline. Zelfs wifi haalt meer dan powerline (wtf?). Ondertussen haalt mijn Acer asire V3-771G over 90mbps met gemak op mijn wifi.Het maakt amper uit waar ik em zet (50mbps+ is meer dan genoeg voor mij) mijn laptop haalt de quota maar mijn PC op powerline of wifi niet.
internet specs laptop:
Qualcomm Atheros AR5BWB222 Wireless Network Adapter
PC:
TP-Link TL-PA4015PTKIT (powerline adaptor)
B150HD3P mobo voor lan verbinding + driver van gigabyte
wifi:
TL-WDN4800 (TP link)
Qualcomm Atheros AR938x adaptor
Als je verdere info nodig hebt zeg het dan. Oplossingen voor mijn probleem kan van alles zijn (nieuwe drivers etc.) zolang mijn PC maar 50mbps kan halen
bedankt alvast.
Mijn PC zijn internet is bagger (20MBPS) en ja ik heb drivers geinstalleerd en ja ik gebruik LAN op powerline. Zelfs wifi haalt meer dan powerline (wtf?). Ondertussen haalt mijn Acer asire V3-771G over 90mbps met gemak op mijn wifi.Het maakt amper uit waar ik em zet (50mbps+ is meer dan genoeg voor mij) mijn laptop haalt de quota maar mijn PC op powerline of wifi niet.
internet specs laptop:
Qualcomm Atheros AR5BWB222 Wireless Network Adapter
PC:
TP-Link TL-PA4015PTKIT (powerline adaptor)
B150HD3P mobo voor lan verbinding + driver van gigabyte
wifi:
TL-WDN4800 (TP link)
Qualcomm Atheros AR938x adaptor
Als je verdere info nodig hebt zeg het dan. Oplossingen voor mijn probleem kan van alles zijn (nieuwe drivers etc.) zolang mijn PC maar 50mbps kan halen
bedankt alvast.