Over enkele dagen is bij Aldi de Medion Lifetab P10505 (MD 99928) in de verkoop. Dit leek mij een mooi verjaardagscadeau voor mijn dochter. Hij zal gebruikt worden voor youtube en spelletjes. Minecraft is op dit moment het meest veeleisende spel dat ik voorzie, maar misschien wil ze ooit nog een GTA-achtig spel spelen. De specs zien er goed uit, maar dat is niet het enige dat een tablet goed of slecht maakt. Ik vraag mij af of de software (rom) die er op staat ook goed is. En hoe zit het met de kwaliteit van de behuizing, knoppen etc?
Wat heb ik al gedaan?
Ik heb naar recensies gezocht maar kon niet echt iets goeds vinden. Er is een youtube-filmpje waarin iemand de buitenkant bespreekt op een beurs of zo YouTube: Medion Lifetab P10505 im Kurztest + Hands On | Deutsch. Dat geeft niet echt nieuwe informatie. Alleen zegt hij dat de tablet vóór de opnamen een paar keer is uitgevallen bij bepaalde bewegingen. Nu heb ik zelf een Medion-laptop, maar dat ding is niet kapot te krijgen. Is de bouwkwaliteit van de Medion-tablets in het algemeen slecht of hebben bij dat exemplaar op de beurs al te veel mensen geprobeerd hoe stevig hij is?
Verder zie ik alleen sites die de specs nog eens uikauwen.
Dus mijn vragen:
Heeft iemand ervaringenmet deze specifieke Medion-tablet?
Wat zijn jullie ervaringen met de bouwkwaliteit van Medion-tablets?
War zijn jullie ervaringen met de software van de Medion-tablets? Laat deze de specs uit de verf komen? Komen er ooit updates?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
...
Wat heb ik al gedaan?
Ik heb naar recensies gezocht maar kon niet echt iets goeds vinden. Er is een youtube-filmpje waarin iemand de buitenkant bespreekt op een beurs of zo YouTube: Medion Lifetab P10505 im Kurztest + Hands On | Deutsch. Dat geeft niet echt nieuwe informatie. Alleen zegt hij dat de tablet vóór de opnamen een paar keer is uitgevallen bij bepaalde bewegingen. Nu heb ik zelf een Medion-laptop, maar dat ding is niet kapot te krijgen. Is de bouwkwaliteit van de Medion-tablets in het algemeen slecht of hebben bij dat exemplaar op de beurs al te veel mensen geprobeerd hoe stevig hij is?
Verder zie ik alleen sites die de specs nog eens uikauwen.
Dus mijn vragen:
Heeft iemand ervaringenmet deze specifieke Medion-tablet?
Wat zijn jullie ervaringen met de bouwkwaliteit van Medion-tablets?
War zijn jullie ervaringen met de software van de Medion-tablets? Laat deze de specs uit de verf komen? Komen er ooit updates?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
...
http://serve.infoteur.nl