Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga hem het meest voor gamen gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro is mijn budget ik kan er wel een beetje boven gaan +- 50 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Een 1tb seagate barracuda
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een gtx 1070 en een i5 6600k want ik wil graag oc'en
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
msi mobo, maar maakt niet echt uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
energieverbruik maakt niet uit het liefst stil en windows hoeft er niet bij
Ga je overklokken?
ja
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag het beste waar voor mijn geld en ik wil ook nog dat de pc er mooi uitziet en dat ik een paar jaar gesetteld ben
alvast bedankt
Thijs
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga hem het meest voor gamen gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro is mijn budget ik kan er wel een beetje boven gaan +- 50 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Een 1tb seagate barracuda
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een gtx 1070 en een i5 6600k want ik wil graag oc'en
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
msi mobo, maar maakt niet echt uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
energieverbruik maakt niet uit het liefst stil en windows hoeft er niet bij
Ga je overklokken?
ja
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag het beste waar voor mijn geld en ik wil ook nog dat de pc er mooi uitziet en dat ik een paar jaar gesetteld ben
Thijs