Tnx ACM voor zo goed te modden...

Pagina: 1
Acties:

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
NOT!!!

Ik open verdomme een topic over welke editor men gebruikt om te programmeren, en meneer de moderator vind dat dit te hard lijkt op een ander draadje over een PHP editor die ook in de FAQ staat en zet er dus een slotje op, terwijl ik duidelijk een ALGEMENE editor bedoelde en dus niet alleen PHP. Ik had die draad ook al bezien, maar vond dat te PHP gericht.

Ik heropen dus een nieuw topic, waar ik ook zei dat ik dat niet echt apprecieerde, mijn redenen erbij gaf en ik d8 ik toch nog redelijk beleefd was. Het enige wat ik eronder zette was dat ik vond dat moderators wel eens mogen leren lezen.

Wat gebeurd er nu? Opeens zijn beide topics van de lijsten en search verdwenen, foetsjie, weg, rarara, wie zou dat nu gedaan hebben. Ze zijn enkel nog rechtstreeks bereikbaar (via de bovenstaande link), maar ik weet ook niet voor hoelang. ACM, denk je nu echt dat hier domme mensen rondlopen??

Hier enkele redenen om het topic NIET te sluiten:

- Ik heb een editor bij leren kennen die NIET in die andere thread stond, zoals jext
- Andere mensen hebben ongetwijfeld ook dingen bijgeleerd
- Moderators zijn geen goden. Wijs eerst op een andere thread, en zie voor de reacties daarop. Ik beshouw dit als abuse.
- Er durven wel eens nieuwe programmatjes op het net op te duiken.

Dat je de thread niet helemaal gelezen hebt kan ik nog begrijpen, maar zonder enige waarschuwing een slotje?
En dan gewoon de topics verwijderen uit de lists als er een reactie komt die je niet aanstaat is nog kinderachtiger. Slechte uitslag, Slecht geslapen, moe of lief het afgemaakt ACM? Ik zie echt je beweegredenen hierachter niet, zou je ons daarover mischien kunnen inlichten?

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

In die php-thread, staan _veel_ algemene editors...
Dat jij er een vindt, die niet in die topic staat is leuk.
Post hem dan in die topic (van php-editors)
php-syntax highlighting is exact hetzelfde principe als "algemene"-syntax highlighting. Alleen er worden wat andere editors die wel php specifiek zijn genoemd.
Wat gebeurd er nu? Opeens zijn beide topics van de lijsten en search verdwenen, foetsjie, weg, rarara, wie zou dat nu gedaan hebben. Ze zijn enkel nog rechtstreeks bereikbaar (via de bovenstaande link), maar ik weet ook niet voor hoelang. ACM, denk je nu echt dat hier domme mensen rondlopen??
Ik heb ze gesloten, meer niet. Niet getrashed, niet stiekem verhuisd niets geks!
kijk es onderaan het scherm van P&W

-Zoals ik al zei in die tweede sluit message, post het dan in die php-editor thread... (dan werk ik de titel wel bij)
-Andere mensen mogen daar ook nog posten hoor
-Moderators zijn geen goden, dat hebben ze dan ook echter _nooit_ beweerd.
-Die kan je ook bij die php-editor thread posten.

Een waarschuwing voor een slot? Zo van. "Over 10 minuten gaat ie op slot" ?
Tsja, dat kan... Doen we niet.

Topics zijn dus, (standaard feature van het forum, doe ik niks aan, maar dat jij dat niet weet heb ik nu wel rechtgezet) onderaan de thread-lijst gezet, ook met de search moet je die kunnen vinden.

Dus werk gelieve je geflame wat bij.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik mag hopen dat hier sprake is van een misverstand. Volledig terecht toch dat hij op slot is? Het topic is nota bene aangesneden in de faq |:( Lees die dan ook eens, want faq staat voor frequently asked questions, veelgestelde vragen. Wat jij dus vraagt is wat anderen zich ook afvragen.

En dit is niet bepaald de juiste manier om een topic weer open tte krijgen, hoop geflame en nog onterecht ook :(

Lijkt me allemaal duidelijk, wilde alleen ff zeggen dat ACM volledig gelijk heeft en dat jij een beetje andere bewoording moet zoeken als je het niet met hem eens bent :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Brengt mij ineens op iets heel anders... Zou het niet koel zijn een soort software review gedeelte op tweakers te maken, zodat je kunt zien wel soort programma's andere tweakers handig vinden. (Ik zou dan vooral willen doelen op tech/office software, over games zijn al duizenden reviews)

Ik ben fan van dingen

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Met reviews geef je toch niet aan wat voor software users gebruiken? :? Dat doe je met een poll, wat opzich wel grappig zou zijn IMHO

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Hmmm ja je zou het uit polls kunnen opbouwen idd. Misschien was 'reviews' een iets te vage aanduiding. Wat ik bedoel is zo'n soort moderatiesysteem zoals ze voor boeken hebben, ook bij amazon geloof ik: Dat je sterren kan geven ofzo voor een bepaald programma, en er moet ook wel een mogelijkheid zijn programma's oid toe te voegen denk ik... En dan is het ook nog handig dat je kan posten waarom je dat vindt... (Net zoiets als op kieskeurig.nl, als ik mij niet vergis...)

(Hoop eisen/voorstellen heh ? :))

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Het toppunt van dit alles vindt ik nog wel, dat dit soort topics wekelijks langskomen.

"wat voor editor gebruik jij"
"wat is de beste editor"
etc. etc.

1x de zoekfunctie gebruiken had je 10tallen bruikbare resultaten teruggegeven. ;)

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op donderdag 28 juni 2001 10:10 schreef Gordijnstok het volgende:
Het toppunt van dit alles vindt ik nog wel, dat dit soort topics wekelijks langskomen.

"wat voor editor gebruik jij"
"wat is de beste editor"
etc. etc.

1x de zoekfunctie gebruiken had je 10tallen bruikbare resultaten teruggegeven. ;)
In mij id kun je dan ook gelijk in een bep categorie zien wat het meest gebruikte is, wat het hoogst gewaardeerde is etc.

Ik ben fan van dingen

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:12

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 28 juni 2001 09:48 schreef ThE_ED het volgende:
Hmmm ja je zou het uit polls kunnen opbouwen idd. Misschien was 'reviews' een iets te vage aanduiding. Wat ik bedoel is zo'n soort moderatiesysteem zoals ze voor boeken hebben, ook bij amazon geloof ik: Dat je sterren kan geven ofzo voor een bepaald programma, en er moet ook wel een mogelijkheid zijn programma's oid toe te voegen denk ik... En dan is het ook nog handig dat je kan posten waarom je dat vindt... (Net zoiets als op kieskeurig.nl, als ik mij niet vergis...)

(Hoop eisen/voorstellen heh ? :))
Vind ik best een goed idee (al heb ik geen idee hoe je het in het vat zou kunnen gieten...) maar dat zou (hopelijk) de wekelijkste welke-editor-draadjes kunnen voorkomen, en, belangrijker, je hebt eens een duidelijk overzicht van de software die tweakers gebruiken, met hun mening over het progje erover. Is ook makkelijker nazoeken dan nu...

Exact expert nodig?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Hoewel de discussie nog zeker 40 keer terug te vinden is denk ik dat deze topic wel aardig was omdat er goed inhoudelijk werd beargumenteerd wat wel en niet kan met een bepaalde editor, wat mij betreft had ie best open mogen blijven.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 28 juni 2001 09:48 schreef ThE_ED het volgende:
Dat je sterren kan geven ofzo voor een bepaald programma, en er moet ook wel een mogelijkheid zijn programma's oid toe te voegen denk ik...
Zoiets als tucows en download.com al hebben? ;)
Op donderdag 28 juni 2001 10:43 schreef raptorix het volgende:
Hoewel de discussie nog zeker 40 keer terug te vinden is denk ik dat deze topic wel aardig was omdat er goed inhoudelijk werd beargumenteerd wat wel en niet kan met een bepaalde editor, wat mij betreft had ie best open mogen blijven.
Maar was het ook "meer" dan die thread die ik aangaf? Volgens mij scheelde het weinig

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op donderdag 28 juni 2001 10:46 schreef ACM het volgende:

[..]

Zoiets als tucows en download.com al hebben? ;)
[..]
Zou best kunnen dat ze dat hebben, maar je krijgt hier misschien wel een ander beeld (hoop/denk ik)... Meer het 'wat gebruikt de tweaker' beeld. (Om maar een HK term te gebruiken :) ).

Enne als we alles weg zouden laten dat ook al ongeveer op andere sites staat blijven er weinig dingen over op tweakers/GoT heh ? :) (no offense, zeker niet zelfs)

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 10:56 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Zou best kunnen dat ze dat hebben, maar je krijgt hier misschien wel een ander beeld (hoop/denk ik)... Meer het 'wat gebruikt de tweaker' beeld. (Om maar een HK term te gebruiken :) ).

Enne als we alles weg zouden laten dat ook al ongeveer op andere sites staat blijven er weinig dingen over op tweakers/GoT heh ? :) (no offense, zeker niet zelfs)
Sorry maar ik vindt het een slecht idee. GoT is als forum bedoelt, en als je straks allerlei extra functies gaat toevoegen ben je forum idee straks kwijt en zie je door de bomen het bos niet meer.

Polls zijn imo ook niet handig, want je bent verbonden aan een aantal opties waar je op kunt kiezen. Lees de topics van de webeditors eens na, en je ziet de diversiteit aan editors. Als je dat zou willen gaan "pollen" dan ben je 150 opties verder.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op donderdag 28 juni 2001 11:08 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Sorry maar ik vindt het een slecht idee. GoT is als forum bedoelt, en als je straks allerlei extra functies gaat toevoegen ben je forum idee straks kwijt en zie je door de bomen het bos niet meer.
Was ook meer voor de frontpage bedoeld, je moet idd wel opletten dat het niet te vol wordt, kan nog een probleem zijn idd.
Polls zijn imo ook niet handig, want je bent verbonden aan een aantal opties waar je op kunt kiezen. Lees de topics van de webeditors eens na, en je ziet de diversiteit aan editors. Als je dat zou willen gaan "pollen" dan ben je 150 opties verder.
Daarom zat ik ook eerst aan 'review' te denken etc... Maar veel opties kan best, in een systeem zoals het pricewatch systeem nu is...

Ik ben fan van dingen

Pagina: 1