I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
En ik sluit me hierbij aan.Op woensdag 27 juni 2001 22:57 schreef Undertaker2 het volgende:
idd, notepad. Snel en klein
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
geen CTRL-S is geen probleem ALT+3X beneden + enter, werkt ook goed.Op woensdag 27 juni 2001 22:59 schreef packman het volgende:
Tsja, persoonlijk vind ik notepad nogal beperkt, en werkt (zonder wine) niet onder linux. De win9x en NT4 versie vind ik gewoon slecht, omdat CTRL-S niet werkt. In de win2k versie is dat gelukkig opgelost.
Hmmm veeeeel argumenten dat dat zijnOp woensdag 27 juni 2001 22:59 schreef D2k het volgende:
ultraedit
dus ...
Ah, vandaar dat stomme piepje altijd als ik bij andere mensen achter de pc zitOp woensdag 27 juni 2001 22:59 schreef packman het volgende:
Tsja, persoonlijk vind ik notepad nogal beperkt, en werkt (zonder wine) niet onder linux. De win9x en NT4 versie vind ik gewoon slecht, omdat CTRL-S niet werkt. In de win2k versie is dat gelukkig opgelost.
veeeeel te traag voor mij, max 3 toetsaanslagen om te saven voor mijOp woensdag 27 juni 2001 23:01 schreef joostbaksteen het volgende:
[..]
geen CTRL-S is geen probleem ALT+3X beneden + enter, werkt ook goed.
En niet te vergeten:
syntac highlighting
code completion
etc
tssssOp woensdag 27 juni 2001 23:02 schreef packman het volgende:
[..]
veeeeel te traag voor mij, max 3 toetsaanslagen om te saven voor mij
Ik gebruik er maar 2 denk ik...Op woensdag 27 juni 2001 23:02 schreef packman het volgende:
[..]
Ctrl+S...
spreekt voor zichOp woensdag 27 juni 2001 23:01 schreef packman het volgende:
[..]
Hmmm veeeeel argumenten dat dat zijn
syntaxhighlighting
vervangen
en licht
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Om maar voorbeeld te geven, ultraedit of homesite.
Alleen al het feit dat undo actions niet fatsoenlijk werken in notepad zegt eigenlijk genoeg, nog maar te zwijgen over colourcoding.
Zelf werk ik altijd met homesite, vooral omdat ik de quicktabs errug handig vind om ff snel tablestructuurtje neer te plempen die je dan ff via copy/paste tuned.
Ook de find/replace is erg goed in homesite.
Maar goed.
* Onno gebruikt onder Windows TextPad en onder *nix vim.
Met name voor de (volledige configureerbare) syntax highlighting, regular expressions in search/replace (!!!!), regelnummering (heel handig soms
Ik snap werkelijk niet dat notepad voor jullie volstaat.
S.
- syntax highlighting
- macro's
- blokselect's
enzovoort, enzovoort. Alles wat je van een Programmers Notepad
Daar zeg je wat. Unlimited undo/redo is ook erg handig (ook in Ultraedit)Op woensdag 27 juni 2001 23:07 schreef raptorix het volgende:
Alleen al het feit dat undo actions niet fatsoenlijk werken in notepad
S.
Dit zijn idd de minimum spec's voor een goede editor heOp woensdag 27 juni 2001 23:11 schreef sverzijl het volgende:
voor mij ook UltraEdit.
Met name voor de (volledige configureerbare) syntax highlighting, regular expressions in search/replace (!!!!), regelnummering (heel handig soms, meerdere documenten overzichtelijk kunnen openen (MDI), file-comparison, macros , block/range copy&paste, auto-indenting (bijna vergeten)
Ik snap werkelijk niet dat notepad voor jullie volstaat.
S.
Verwijderd
(in kleur)
geeft java weer
geeft c++ weer
geeft html weer
misschien nog wel meer
geen problemen met sommige returns(unix docs), dat heeft notad welep
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
asp - visual interdev
Ooit zo mee begonnen, nooit iets anders geprobeerd. Wel eens ultraedit, maar mis daar handige view optie
Is dat dan zo uitzonderlijk? Textpad en vi(m) en Emacs hebben dat ook, en er waarschijnlijk wel een pak meer.Op woensdag 27 juni 2001 23:11 schreef sverzijl het volgende:
voor mij ook UltraEdit.
... , regular expressions in search/replace (!!!!), ...
Textpad durf ik ook wel eens te gebruiken om snel een bestandje met syntax coloring te bezien in windows, maar de default Bash scripting highlighting trekt op niets
Gelukkig hebben de fervente textpad gebruikers op het werk die al lang aangepast voor mij
Een methode om een stuk code met highlighting af te drukken heb ik ook nog niet gevonden in Textpad. Kan geen enkele editor dat dan (buiten vim natuurlijk
jbuilder 4Op woensdag 27 juni 2001 23:21 schreef packman het volgende:
[..]
Een methode om een stuk code met highlighting af te drukken heb ik ook nog niet gevonden in Textpad. Kan geen enkele editor dat dan (buiten vim natuurlijk)
Enige nadeel is vooralsnog de aanwezigheid van enkele kleine bugs. Is dus nog een beetje beta maar er zit VEEL ontwikkeling in.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Verwijderd
/me gebruikt onder Windows ook TextPadOp woensdag 27 juni 2001 23:07 schreef Onno het volgende:
Notepad is totaal ongeschikt vind ik. Niet eens automatisch inspringen bij een nieuwe regel. DOS Edit doet dat zelfs. En Notepad snapt ook al niks van Unix tekstbestanden. Terwijl DOS Edit dat al kan.
Maar goed.
* Onno gebruikt onder Windows TextPad en onder *nix vim.
want textpad herkend alle html code
vanop www.jext.org ? Ziet er idd wel fijn uit. Mischien dat ik wel contribute als ik wat tijd overheb...Op woensdag 27 juni 2001 23:23 schreef Jaaap het volgende:
Nou ja, omdat niemand anders het zegt: jext! Het is een in java geschreven text editor met alle noodzakelijke gooedies als unlimited undo/redo, syntax highlighting, goede indenting etc. Bovendien werkt het op ELK platform en overal ook precies hetzelfde.
Enige nadeel is vooralsnog de aanwezigheid van enkele kleine bugs. Is dus nog een beetje beta maar er zit VEEL ontwikkeling in.
EDIT: Is idd HEEEL fijn. De eerste editor met een feature die in vim niet beschikbaar is: een javascript parser! (weliswaar als plugin)
Goeie syntax highlighting, FTP saving functie --> gebruik ik echt heel, heel veel
Goeie replace funties, regelnummering, etc..
is gewoon relaxed
klopt... daarvoor moest je met 95/98 nog wordpad ofzo gebruiken...Op woensdag 27 juni 2001 22:59 schreef joostbaksteen het volgende:
het liefst nog die van win2k, die heeft vervangen, die van 98 niet
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Visual C++ 6 - voor C++, want ik compileer en debug het met dit ding.
mag duidelijk zijn dat ik geintegreerde ide's wel flex vindt werken.
En vi op inux/linux - is altijd voorhanden.
Nee, het is alleen iets wat ik ontzettend vaak gebruik ergo wat ik zeer handig vind. Daarom de uitroeptekens.Op woensdag 27 juni 2001 23:21 schreef packman het volgende:
[..]
Is dat dan zo uitzonderlijk?
Tja, weer UltraEdit.Een methode om een stuk code met highlighting af te drukken heb ik ook nog niet gevonden in Textpad. Kan geen enkele editor dat dan (buiten vim natuurlijk)
S.
saven kan met 3 toetsaanslagen hoor!!!!!Op woensdag 27 juni 2001 23:02 schreef packman het volgende:
[..]
hahah
ALT B P
dus dat is nog te doen dan he
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
hoe krijg ik in godsnaam die highliting aan de praat?? Ik heb die word file gevonden, die plak ik dan in de huidige word file, dan highlighting php en dan doet ie niks....Op woensdag 27 juni 2001 23:34 schreef sverzijl het volgende:
Tja, weer UltraEdit.
De discussie is al eerder gevoerd.
Bovenstaande link staat dus ook in de FAQ...
Daarom sluit ik deze maar?
Dit topic is gesloten.
![]()