Feedback moderatie 'mobile'

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Is er reeds een topic voor feedback over moderatie in 'Mobile'?

[ Voor 86% gewijzigd door Phusebox op 09-09-2016 13:34 . Reden: niet relevante content verwijderd. Nu alleen nog gericht op het oprichten van een moderatie feedback topic. ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik ben geen onderdeel van de mobile crew, en mijn reactie moet je ook al zodanig zien, meer gebruiker dan moderator. Je posts daar zijn voornamelijk negatief en eigenlijk alleen maar met klachten. Dit soort gedrag is niet echt bevorderlijk voor de sfeer in het topic.

Het is niet erg als je ergens negatief over bent, maar het constant herhalen wekt irritatie op, zowel bij de crew als de gebruikers en dat laatste weegt zwaar mee.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Phusebox
Hero of Time schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:20:
Ik ben geen onderdeel van de mobile crew, en mijn reactie moet je ook al zodanig zien, meer gebruiker dan moderator. Je posts daar zijn voornamelijk negatief en eigenlijk alleen maar met klachten. Dit soort gedrag is niet echt bevorderlijk voor de sfeer in het topic.

Het is niet erg als je ergens negatief over bent, maar het constant herhalen wekt irritatie op, zowel bij de crew als de gebruikers en dat laatste weegt zwaar mee.
Ik probeer gewoon tegengeluid te geven aan de fanboys die alles maar fantastisch vinden en doe dat met gebruik van feiten.

En dat 'alleen maar met' vind ik een grappige vorm van hoe perceptie afwijkt van de realiteit want het is echt niet zo. Soms valt er over een bepaald onderwerp vanuit mijn opinie alleen maar iets negatiefs te zeggen, maar blijkbaar hebben jullie liever dat dit niet gezegd wordt omdat de fanboys er dan aanstoot aan nemen.

Herhalen probeer ik eigenlijk alleen maar te doen als de situatie verandert. Bijvoorbeeld eerst informeert Samsung niet over accuproblemen, en vervolgens niet over een nieuwe leverdatum etc. Dan blijft dat onder de noemer vallen dat Samsung NL een communicatieprobleem heeft.

Maar goed, ik zal het punt ter harte nemen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook in mijn geval even in het algemeen omdat ik niet over Mobile ga: als je bezwaar hebt tegen iets dat een moderator doet dan kun je primair contact opnemen met die moderator zelf en die zal zijn best doen te verduidelijken wat de bedoeling was. Mocht je er met de moderator niet uitkomen (dus wel eerst proberen ;) ) dan kun je diens admin (in dit geval RoD) aanspreken. Als je er ook met hem niet uitkomt zou je zelfs nog kunnen escaleren naar het DT. In een topic in LA gaan we in elk geval niet in op individuele moderaties.

De feedbacktopics die in sommige delen van het forum lopen zijn iets waarvoor gekozen is door de plaatselijke crew en niet ieder subforum heeft zo'n topic. Waarom Mobile er geen heeft weet ik niet, misschien dat een van de moderators daar iets over kan zeggen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Phusebox
Ok duidelijk. Ik vroeg het me gewoon af. Inmiddels ook contact gehad met de betreffende mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is het niet toch een idee om intern voor te stellen een moderatie feedback topic te openen voor alle subfora? Er is nu nogal wat verschil in mod-gedrag. Zou daar graag een open discussie over voeren maar dit is nergens mogelijk. Zeg je 1 'verkeerd' woord in een topic wordt alles verwijderd.

Er wordt ook behoorlijk met 2 maten gemeten. Als mods daar iets verkeerd zeggen is het 'tssk tssk, je moet hier en hier zijn'. Als gebruikers iets verkeerd posten wordt het verwijderd, of bewerkt met waarschuwingen etc. Beetje scheef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Je bedoelt deze? Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

Voor de rest is er LA om algemeen beleid te bespreken, waaronder dit. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Feedbacktopic Mobile bestaat gewoon, al sinds 2011 zelfs? :?
Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

Snap, Senior Sjon was me voor :+ :/

[ Voor 25% gewijzigd door Migrator op 09-09-2016 13:37 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Phusebox schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:32:
Is het niet toch een idee om intern voor te stellen een moderatie feedback topic te openen voor alle subfora? Er is nu nogal wat verschil in mod-gedrag. Zou daar graag een open discussie over voeren maar dit is nergens mogelijk. Zeg je 1 'verkeerd' woord in een topic wordt alles verwijderd.

Er wordt ook behoorlijk met 2 maten gemeten. Als mods daar iets verkeerd zeggen is het 'tssk tssk, je moet hier en hier zijn'. Als gebruikers iets verkeerd posten wordt het verwijderd, of bewerkt met waarschuwingen etc. Beetje scheef.
1 alg. topic gaat door geen van de mods worden bekeken. Ik ga niet F5'en om bespreking van individuele gevallen in Mobile of General Chat te volgen. Binnen "mijn" Softe Goederen dan wel. Daar zie ik dus niets in. Algemeen beleid kan hier in LA al prima. Maar niet individuele gevallen.

Verschillen in modden: frequentie, inhoud, etc. verschillen ook per hoofdgroep. Dat er -binnen bepaalde lijnen, je zult nergens pr0n zien- verschillen in modden zijn vind ik dan ook niet zo vreemd.

Geen idee van details of specifiek geval, maar waarom denk je dat laatste? Sturing aan individuele users gebeurt vaak al buiten zicht van de publieke subfora (ipv. alleen via modbreaks etc.) en dat geldt voor evt. sturing aan crew dan des te meer.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tja ik zoek het in smartphones en niet Android... dus het is alleen voor Android telefoons daar of?
F_J_K schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:39:
[...]

1 alg. topic gaat door geen van de mods worden bekeken. Ik ga niet F5'en om bespreking van individuele gevallen in Mobile of General Chat te volgen. Binnen "mijn" Softe Goederen dan wel. Daar zie ik dus niets in. Algemeen beleid kan hier in LA al prima. Maar niet individuele gevallen.

Verschillen in modden: frequentie, inhoud, etc. verschillen ook per hoofdgroep. Dat er -binnen bepaalde lijnen, je zult nergens pr0n zien- verschillen in modden zijn vind ik dan ook niet zo vreemd.

Geen idee van details of specifiek geval, maar waarom denk je dat laatste? Sturing aan individuele users gebeurt vaak al buiten zicht van de publieke subfora (ipv. alleen via modbreaks etc.) en dat geldt voor evt. sturing aan crew dan des te meer.
Ik bedoelde met 'voor alle subfore' en feedback topic voor elk subforum apart, niet 1 grote verzamelbak. Maar blijkbaar was er wel wat, alleen niet op een logische plek te vinden (ook niet met de search).

[ Voor 84% gewijzigd door Phusebox op 09-09-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Buiten het iPhone en aankoopadviesdeel staat ie in elk subforum van Tablets en Telefoons. Je moet wel via de hoofdindex kijken, topics (incl. sti/ucky) die even geen berichten kennen komen niet in MyReact of Active topics terecht tot er weer gereageerd wordt.

[ Voor 48% gewijzigd door Señor Sjon op 09-09-2016 13:42 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ja inderdaad. Waarom hij niet in MAA staat is mij een raadsel, maar 3i is onderdeel van Apple Talk en heeft dus een andere groep mods. Niet voor niets is 3i een alias binnen Mobile.
Als ik zoek op "feedback mobile" krijg ik het feedback topic toch echt als tweede resultaat, en als eerste voordat dit topic bestond :p

[ Voor 43% gewijzigd door Migrator op 09-09-2016 13:44 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Señor Sjon schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:41:
aankoopadviesdeel staat ie in elk subforum van Tablets en Telefoons.
Migrator schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:42:
Waarom hij niet in MAA staat is mij een raadsel
Dat was me nog niet opgevallen. Inmiddels toegevoegd: Mobile Aankoopadviesforum, bedankt voor de heads-up!
Pagina: 1